WATTPADİN HALİ DE PÜR MEALİ DE İŞTE BU!

2.9K 305 326
                                    

Merhaba lanet olasıcalar

siz lanet olasıcaları tek kaşımı havaya kaldırarak ve gözlerimi devirerek selamlıyorum.

şimdi lanet hayatlarınıza geri dönebilir ve beni kahrolasıca düşüncelerimle baş başa bırakabilirsiniz.

Hey sen lanet olasıca neden hala orada durup o kahrolasıca gözlerinle bana bakıyorsun.


Evet bugün hepinizi badboy ağzıyla selamlayasım geldi.İlk bölümden okulun badboyuyla takışıp o kahrolasıca çocuğun sataşmalarına karşılık vermiycem.O burnu büyük çocuğa bulaşarak hayatımın hatasını yapmıycam.

O kas yığını ne yaparsa yapsın onun göz kamaştırıcı kaslarına odaklanıp o lanet badboyun beni baştan çıkarmasına izin vermiycem.Tanrım burnu büyük derken fazla mı büyük  konuştum yoksa.O uranyum yeşili gözlere o burun aslında ne de güzel yakışıyor.Hayır hayır kendime gelmem lazım.O lanet çocuğa kapılmamalıyım.Ağzındaki sigarayı ne güzel de içiyor ya elinden düşürmediği Johny Walker içki şişesi ne de güzel yakışmış o pürüzsüz parmaklarına.Hayır asla ona aşık olmayacağım ama asla.Tanrım resmen bana sürtündü ve beni okulun duvarına dayadı.O zaman zaman su samuru yeşiline dönen gözlerinden yayılan kozmopolit bakışlar ergen vücudumda jeopolitik kımıltılar yaratırken sanki bedenimde gizli kalmış tüm fay hatlarını tetiklemiş gibi içimde çatırtılarla karışık çoturtular oluşturuyor.İçimdeki depremi kankim beyleme söylesem kesin "  kızım sen aşıksın manyak!"  der.Hala beni duvara dayarken dayadığı yerin sıcaklığını hissediyorum.En son eski sevgilim beni bir caminin duvarına dayadığında böyle şeyler hissetmiştim.Ama çok muhafazakar , namazında niyazında bir çocuktu.Günah olmasın diye beni okulun duvarı yerine daha münasip gördüğü cami duvarına dayamıştı.Ah serseri çocuk hala bana kaslı gözlerle  bakıp çarpık gülüşüyle kısa mesajlar gönderiyor.Üzgünüm tatlı çocuk annemi babamı kaza süsü verilmiş bir trafik cinayetinde kaybettiğimden beri hiç bir erkeğe güvenim kalmadı.Annemi babamı öldürenler olaya kaza süsü vermek için arabayı komple hediye fiyonklarıyla sarıp bir de tepesine doğum günü mumu koymuşlardı.

Tanrım bugün teneffüste kantindeyken yanıma oturdu ve gözlerimin içine bakıp " ezik! yakında kölem olacak ve her dediğimi yapacaksın.İşe ayaklarımı yalamakla başlayacaksın." dedi.Ah lanet olası çocuk içimdeki geyşayı ne çabuk keşfetti.Yoksa hizmetçi ruhum uzaktan kendini çok mu fazla belli ediyor.Hayır hayır asla o yürüyen egoya bulaşmayacağım.Katıldığım iri kıyım zencilerle dolu seks partisinde ruhum yeterince yara aldı.Neyseki bedenime bişicikler olmadı.Artık hiç bir erkeğe kapılıp ruhumu tarumar etmeyeceğim.Ah tanrım yine o lanet koku.Burnuma dolan parfüm kokusu onun erkek bedeninden yayılan ve sekiz zebra on altı hipopotamın birlikte anca salgılayabileceği düzeydeki ter kokusu neden beni bu kadar çabuk tahrik ediyor.Oysa kokudan bayılıp düşmem ,düşerken kafamı sandalyenin bacağına vurmam gerekiyor.İçimdeki fantastik kımıltılar yerini şirujik konsomasyonlara bırakırken bu bendeki akıl tutulması neden?

Kurtulamayacak mıyım ondan? Ders sonunda yanıma gelip oldukça romantik bir şekilde " Okul çıkışı kalorifer odasının oraya gel böcek.Evdeki çamaşır makinası bozulmuş.Annem beyazları yıkadı ama renkliler yıkanamadı.Bugün onları sen yıkayacaksın " dedi. O dudaklarındaki kıvrımlar ve o kıvrımlardan dağılan gülümseme beni yavaş yavaş kendine çekiyor.Hayır hayır asla o  yürüyen kas yığınına kendimi bırakmıycam.Çamaşırları yıkar oradan uzaklaşırım.

Kankim beylem o badboyun hala beni kestiğini söylediğinde tostumdaki son kırıntıları lüpletiyordum.Ah haklıydı , bebeto haşin gözlerini bana dikmişti ve bakışlarında nevrotik salınımlarla karışık öldürücü bir ifade vardı.Elindeki döner bıçağını bana doğru sallayıp gülümsediğinde neden o kadar öldürücü baktığını daha iyi anlamıştım.Yoksam?

WATTPAD KİTAPLARINA ELEŞTİRİHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin