BEN BURADAN UMUDU KESTİM PAMPA

3.3K 188 151
                                    

evet itiraf ediyorum benim bu wattpad aleminden umudum kalmadı.ülkenin yüzde yetmişi bile ergenekondan aranıyorsunuz yalanıyla dolandırıcı kurbanı oluyorsa, koskoca üniversite profesörlerine dijital tansiyon aleti diye çin malı termometre satılıyorsa bu kadar okuyucunun da roman diye saçma sapan kurguları okuyup beğenmesi gayet normal.

Hiç bir kategoriden umudum yok.Size uzay yolu tadında bilim kurgu romanı yazdım diyip tren yolu tadında kurgu okutan arkadaşlardan, size aksiyonlardan aksiyon yaşatıcam aşırı aksiyondan tansiyon hastası olacaksınız diyen arkadaşlardan da gına geldi.

En iyisi nalburdaki renk kartelasındaki yetmiş türden rengi kurgularında betimleyen o siyahtı ben beyaz, öbürü ondan da siyahtı kıvamında beyin çatlatan betimlemeler yapan arkadaşları kendi haline bırakmak.

ve beni en çok hayal kırıklığına uğratan okuyucular sizi de kendi halinize bırakıyorum.Abi yazdıklarından dersler aldım diyen her okuyucunun kurgusuna göz attım ve anladım ki ala ala yoga ve pilates dersi almış.

Aşırı cinselliğe karşı olduğumu bilen yazar adayı bile senin yazdıklarını dikkate aldım diyip daha birinci bölümde seri katile kurbanının tüm vücudunu yalatıyorsa ve ders almaktan kasıt buysa pes ediyorum.rahmetlinin tekinin dediği gibi beni bir tek sen anladın sen de yanlış anladın.

artık ne haliniz varsa okuyun.İsteyen yazdıklarımdan gerçekten dersler çıkarır Türk ağzıyla amerikan edebiyatı yazmaz, isteyen de siyahların beyazların içinde çırpınıp boğulur.

her zaman dediğim gibi özgün olun olamıyorsanız düzgün olun.

her yazanın yazar görüldüğü bu alemde bir de bu saçmalıklar kitap olup raflarda yer alınca insan ayrı bir üzülüyor.

cicili bicili, pembişli mavişli kapak rengi olan yakışıklı bir oğlanla güzel bir kızın eksik olmadığı bu kapakların altındaki yazılar çöplükten başka bir şey değil.ve siz malesef bunlara babanızın zorlukla kazandığı parayı verip kitap niyetine okuyorsunuz.

bana içten içe kızıyorsunuz biliyorum.

Fakir bir ailenin çocuğu olarak dünyaya geldiğim için omega 3 içermeyen yağlar yemekten içimde bir şeyler hep eksik kaldı ve yetersiz beslenmeden dolayı içimdeki çocuk harry potterın çocukluğu gibi cücük kaldı.Melankolikliğim,nevrotikliğim hep bundan ötürü.ama isyanımda haklıyım bunu biliyorum

Ana babalarının edebiyata tepki olsun diye doğurdukları genç yazar adayları büyükçe yarattıkları felaketin geç farkına varıyorlar.olan geride beyin hücreleri cortlayan küçük kardeşlere oluyor.ve bunların kitapları basıldı diye yazar ünvanı alıyorlar.

Yazar kısmına hiç değinmeyeceğim çünkü kızsanız da yanlış biliyorsun sen deseniz de gerçek değişmeyecek.Wattpadde malesef yazar yok,yazan var.Yazanlara gelince onlar da kendi aralarında ikiye ayrılıyor ne yazdığının farkında olanlar,ne yazdığının farkında olmayıp sonradan şaşkınlıkla geldiği noktaya aval aval bakanlar.

Kimisi sen beğenmemiş olabilirsin ama ben daha o zaman 14 yaşındaydım.TEOG tan yeni çıkmıştım moralim baya bozuktu.Salladım bir aşk kurgusu patladı gitti.Bu kadar popüler hale geldiyse suç benim mi diyor.Kimi valla ne yazdığımın tam farkında değildim.Sevgilimden yeni ayrılmıştım artık nasıl üzüldüysem yazmışım bir bad boy hikayesi.Anam ne göreyim benim kurgu olmuş mu sana 10 milyon okunma.Sevincimi yeni badboyumla bara giderek kutladık.O derece yani.Kimi ergenlik dönemine yeni girmiştim hormonel durumlardan dolayı mafya kurgusu yazdım bu kadarını ben de beklemiyordum diyor.

  Kitabın ön sözünün tırt olduğuna bakma sana hayatın şifresini vereceğim yeter ki ilk üç bölümünü oku diye vaatkar sözlerde bulunan yazar adayları vere vere anca dijitürkün şifresini veriyorsa ve siz hala wattpadde okunacak eser arıyorsanız cidden çok safsınız.

  Ön söze bakıyorum sanki büyük prodüksiyonlu bir hollywood filminin bol açıklamalı giriş sahnesi gibi,bölüme giriyorum flash tv nin dördüncü sınıf dizi senaryosundan hallice.Bu arkadaşlar sözleri nerelerden araklayıp yazıyorlarsa bi zahmet kaynak belirtsinler.Cidden hayalkrıklılığına uğramaktan sürekli evlenme vaadiyle kandırılıp ortada bırakılmış kız gibi hissediyorum.  

hele erken rönesans devrine ait kitap yazıyormuşçasına töre ve mafya kitapları yazanların profillerine bakıyorum bildiğin ergenlikten yaz okuluna kalmışlar.çoğunun yaşı 15 bile değil. 

hele yeşilçam filmi tadında vampir kurgusu yazan var. sevdiği vampir  kız yetersiz beslenmeden yataklara düşünce numune hastanesinin kan bankasından kan torbası çalıp sevdiği kıza içiren vampir oğlan kurgusu var.ve inanın okunması 4 milyonu geçmiş.

doktor tarafından günde 5 kez sevişmezse ölür teşhisi konulan badboy kurgularını saymıyorum bile.kurgudaki karakterlerin kurgu boyunca entrika çevirip sevişmekten giyinmeye fırsat bulamadığı bu sözde şaheserlerin okunma sayısı 3 milyonun altında değil.

Bir de yazdığının arkasında durmayan garip yazar adayları var.Kitabının başında sözde uyarı yapıp hiçbir sorumluluk kabul etmeyen bu cesur yazanları isviçreli bilim adamları çözememiş ben mi çözücem dememek için kendimi zor tutuyorum.

Bakın canlarım.Kitabımın içinde geçen esrar ve eroin yapımı teknikleriyle ilgili bölümlerden ben sorumlu değilim.Olur da evde tursil ve hacışakir sabunundan kokain yapıp içerseniz,bir de krize falan girerseniz sorumluluk kabul etmiyorum.Buradan narkotikten polis abilerime de sesleniyorum kurgumu okuyup evde benzer deneyler yapacak okuyuculardan dolayı olacaklardan ben sorumlu değilim.Ağzıma esrar almışlığım yok.

Sevgili keklerim polisiye olarak yazdığım kitapta geçen bomba yapım teknikleri ve evdeki çalar saatten saatli bomba yapım tekniklerinden kesinlikle ben sorumlu değilim.Olur da kurguya özenip evdeki çalar saatten ve on iki kiloluk mutfak tüpünden saatli bomba yapıp bir yerleri havaya uçurursanız kesinlikle ve de kati surette sorumluluk kabul etmiyorum ona göre.Buradan rıza komserime sesleniyorum.rıza baba benim okurlardan biri bir yerleri uçurursa kesinlikle bundan mesul değilim bilesin.

Evet şikiloplarım bir genç kızın düştüğü bataklıktan zengin bir su perisine dönüştüğü kurgumda yer alan 84 çeşit sevişme tekniğinden ve 165 parça çatal bıçak setiyle kısa sürede organzma ulaşma yollarını anlatan bölümlerden ben sorumlu değilim.Ayrıca kurguda geçen kızın gece yarıları E 5 e çıkıp kamyoncu esnafı ve uzun yol şoförleriyle yaşadığı aşırı erotik baya pornografik hele de jimnastik sevişme kısımlarından kati surette ben sorumlu değilim.

Buradan fuhuşla mücadele departmanındaki abilerime ve beyoğlu emniyet amirliği huzur ve güven timlerindeki polis ablalarıma sesleniyorum .şu geceleri kırmızı şapka,siyah deri kıyafetler içinde sarı peruğuyla E5 te seyreden, kamyon ve tır şoförlerine öpücük atan kız ben değilim haber vereyim dedim.Kurgumu evde balkonda çekirdek çitleyerek ve geniş hayal gücüme dayanarak yazdım.Yoksa töbe benim gece yarıları evden çıkıp yollara düştüğüm görülmüş şey değildir.

Evet malesef bu tipler var ve bunlar benim hayal gücümün eserleri değil.Pek çok kitapta denk geldim.Kimi sözde saf bir genç kızın bara oradan da telekızlığa giden yolda çektiği dramatik öyküyü cinsellikle harmanlayarak yazmış, kimi gay hikayeleri yazmış.Kimi sözde uyuşturucu kullanan bir kızın yaşadığı acı dolu dramı eroinin hammadesini aliminyumun özgül ağırlığından yola çıkarak yazmış, kimi de artan demir fiyatlarının ve çelik sektöründeki sıkıntının kokain ticaretine olan negatif etkisinden yola çıkarak yazmış.

Ve yazanların yaşı çoğu kez 15 bile değil.Bir insanın bu kadar çok seks pozisyonunu bilerek kurgu yazması için ailesinden habersiz kırmızı noktalı şifreli kanal izlemesi gerekiyor.Tabuları yıkarak adeta ensest ötesi kurgular yazan bu arkadaşların hayal gücünü gördükçe dehşete düşmemek mümkün değil.

Peki normal mi bir çocuğun böyle kurgular yazması.Onu okuyan o yaştaki çocukların ağızlarının suyu aka aka okumaları ve daha sert yazsın diye baskı yapmaları.

bir nesli yanlış kitaplarla ve abartılı filmlerle zehirleyerek o ülkenin geleceğini karartmanız çok kolaydır.bu yüzden sinsi devletler tarih boyunca savaşla yenemeyecekleri milletleri kültürel erezyona uğrstarak içten çökertirler.

WATTPAD KİTAPLARINA ELEŞTİRİHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin