ERKEK LİSESİ / Brestine

4.1K 344 229
                                    

Öncelikle hepinizi çarpık gülüşümle selamlıyor ve size tek kaşımı kaldırmak suretiylen en içten saygılarımı sunuyorum.Sizler de olumlu anlamda başınızı sallayarak selamıma cevap verebilirsiniz.Ekonomik durumu daha iyi olanlar göz devirerek de selamıma karşılık verebilirler.

Malum ,göz devirme olayı biraz zengin işi.Sosyetik bir durum.Fakirlerin kızları genelde gözlerini deviremiyor.Durup dururken göz devirip gözleri yerinden mi çıksın.O gözleri yerine geri koymak için gerekli operasyonun parasını Hulusi kentmen kılıklı amcalar da vermiyor.Ama özel okulda okuyanlar bol bol göz devirebiliyor.Para sıkıntısı yok sonuçta.

Neyse konumuza geri dönelim hazır selam sabah faslı da bitmişken.

Kelliğe çare bulan tıbbın ergenliğe de çare bulacağına olan inancımı koruyorum.Bu konuda bir sorun yok.Ben ergenlik dönemini doktor raporuyla kısa dönem olarak atlattım.Çoğunuzun ki gibi uzun bir ergenlik dönemim olmadı.Fakir bir ailenin ekmek arası şokella yiyip, plastik bardakla 1870 yılına ait bordo şarabı içen ferdi olduğum için ailem ergenlik dönemimi çok uzatmaöamı , bir an önce hayata atılmamı istedi.

Anlayacağınız ergenliğimi yaşayamamam içimde bir ukte kaldı.Ne zaman taze bir ergen genç görsem içim burkulur,gözlerim uzaklara dalar.Oysa millet daha ergenlik sivilcelerini patlatırken ben sakal traşı olup,komşunun kızına bıyık buruyordum.Keşke içişleri bakanlığında meteoroloji  mühendisi olacağıma ergen olsaydım dediğim çok zaman oldu.Ah o günler.Yine hüzün bastı içimi iyi mi.Ergenliğinizin kıymetini bilin.Trip atarken cimri olmayın.Atar yaparken de çok ileri gitmeyin sonra kendinizi bağcılar devlet hastanesi mumyaloji bölümünde sargılar içinde bulup o son atarı atmayacaktım derken bulabilirsiniz.Benden uyarması.


Efendim öncelikle eleştirdiğim bu kitabın yazarına gönülden bir teşekkürü borç biliyorum.Neredeyse bir yıl önce eleştirdiğim bu kitabın eleştirisi sırasında kitabım wattpad tarafından silinmişti.Ve bana en büyük desteği verenlerden biri de bu yazar kardeşimizdi.Genç yaşta cimcime bir yazardı ve bazı yazarların aksine bu kitabı neden yazdığını ve bu kadar sevilmesini anlayamadığını söylemişti.

O yüzden onu tekrar minnetle anayım dedim.

Erkek lisesi kitabı aslında bir ekol kitap.Günümüzde karma eğitim dışında bir kızın tek başına okuduğu bir erkek lisesi yok.Hadi var diyelim,bir kızın erkek lisesinde okurken lisenin erkek yurdunda bir erkekle aynı odada kaldığı lise yok.

Papua yeniginede bile bir kızla bir erkek aynı odada kaldığı an evlendirilirken,mezhebi geniş dediğimiz amerikada bile bir kızın yasal olarak bir erkekle aynı yurt odasını paylaşması mümkün değilken, bu tarz yazan yazar adaylarının ve fanlarının bu olayın pekala Türkiyede olabileceğini çemkirerek iddia etmesi ayrı bir tez konusu.

İki ayrı yazarın ERKEK LİSESİ adlı kitaplarını eleştirdim.İkisi de birbirinden garip ve trajikti.Dün tekrar bakayım dedim kendimi televizyon kumandasıyla klimanın derecesini düşürmeye çalışırken buldum.Ciddi ciddi benim beynimin contaları yanmış benim haberim yok.

Malesef bu kitaplardan biri basım sürecine girdi ve wattpadde beynimizde yangınlar çıkartan bu eserler çok okunup votelendi diye basılmaya ve meraklısına satılmaya devam ediyor.

Kısacası yayınevleri diyor ki öyle akla hayale gelmeyen eserler bulup okutun ki biz sizin kitaplarınızı alıp basalım.

Peki sonucu ne oluyor.Kitap basılıyor,yaşı daha küçük olan yazara bir tane akıllı telefon ,olur izni veren ailesine de kitap başına bir tl para verilip o kitap üstünden para kazanılıyor.Kitap mantık kaidesine uymuş uymamış,içi küfür içermiş içermemiş önemli değil.

WATTPAD KİTAPLARINA ELEŞTİRİHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin