biri şerefli türk ordusunu kendi porno kurgusuna alet eder 32 milyon da okunma alır bir diğeri her kurgusunda erkeği yüceltir kadının erkeğin gözünde süs hayvanı, istenildiği zavan sevilip istenildiği zaman itilip kakılacak bir varlık olarak gösterir, diğeri cahil cahil islam kuran ve modernizm üzerine atıp tutar ,sığ cahil bilgisiyle kurgu yazıp örtünenleri kafası örtülü beyninin içi boş bacılar olarak gösterir.
ve nescafe üçü bir arada misali bu 3 abla sizin sayenizde kurgular yazıp sizin sırtınızdan menfaat ve şöhret elde etmeye devam ediyor.
NEHİR ERDEM
dünyaca ünlü yazarları bıraktım ortalama bir yazarın bile senede 1 kitabı zar zor yazdığı edebiyat dünyasında bu ablamız da sipariş üstüne aşk kurguları yazan bir ablamız.
her kurgusunda erkek karakterler yarı tanrısal varlıklardır.bu ablanın sıradan dolmuş muavinini bile racon kesen aşk tanrıçası venüsün üvey oğlu gibi gösterme yeteneği var.
ancak malesef cahil bir ablamız. ateşle barut yanar diyecek kadar kimya bilgisi zayıf , gidip araştırma yapmayacak kadar tembeldir.yanlış duymadınız.bu ablamızın son kurgusunun ön ve ilk bölümlerinde yaptığı tanımlamaya göre ateşle barut bir araya gelince yanıyormuş.
gerçi daha önceki kitabında da karakterlerine otobüs sürdürür gibi uçak sürdürüp havacılık kurallarını altüst edip fizik kurallarına meydan okumuş, pek çok pilotu kahrından öldürmüştü
haklısın nehir abla ateşle barut bir araya gelince benzin gibi yanıyor.
okurlarına kuzucuklarım deyip aslında onları koyun yerine koyduğunu gayet iyi biliyor.
örtülü bir ablamız ama bütün kitapları sikmeli sokmalı emmeli gömmeli.küfürün bol olduğu karakterlerin sikerim belanızı sokarım bir tarafınıza, siktirtmeyin belanızı vb bunları özür dileyerek yazıyorum ama bilin artık bu övündüğünüz ablaların zihniyetlerini.
islamda başınızı örtün arada sikmeli sokmalı aşk kurguları mı yazın diyor.beş vakit namazını kıl ama barlarda yatak odalarında geçen kurguları da yazmayı eksik etme.hele içinde bol sikmeli küfür varsa ne ala mı yazıyor.
biz bu bacımızla cidden aynı dine mi mensubuz?
kendisini 13 15 yaş grubu çocukların okuduğunu bildiği halde neden kitaplarında sikmeli sokmalı cümleler eksik olmuyor.amaç ne? çocukların küfür dağarcığını mı geliştirmek?
bugüne kadar pek çok muhafazakar bayan roman yazdı.içinde aşk da vardı.ama onların kurgularında erkekler tapılası varlıklar değildi.kadınlar bu kadar kusurlu varlıklar olarak gösterilmemişti.bakın okuyun emine şenlikoğlu , şule yüksel şenler bunlar bu bacılar gibi sikmeli sokmalı kurgular yazmadı.
bu bacı aynı zamanda şerefli türk ordusunu porno aşk kurgusuna malzeme eden aşkyakarmı nickli ayşe adlı bacının kankası.birbirlerinin kurgularını yağlayıp ballayıp duran edebiyat parazitleri.
defalarca seslendim.verin beni dava edin.dava edin ki bu millet de yazdığınız zilletlerden haberdar olsun.Türk ordusunu nasıl porno malzemesi yaptığınızı görsün.Ulusal haber kanalları gazeteleri edebiyatın nasıl ayaklar altına düştüğünü görsün.küçük çocukların nasıl afyon misali porno erotik aşk kurgularıyla uyşturulup dejenere edildiğini görsün.
SAVAŞMA SEVİŞ PORNO SERİSİNİN YAZAR @AŞKYAKARMI NAMI DEĞER AYŞE BACI
kendisi , bordo bereli bir subayın bacısını emanet ettiği subayla bacısının pornografik aşk kurgusunu yazmış bir ablamız.mastürbasyon sahnelerinin havada uçuştuğu, şifreli kanlalrda olan sahnelerin her bölümde şehvetle yazıldığı kurgu okuyanda öğürme isteği yaratıyor.
yazık günah.hergün şehitler verdiğimiz dönemlerden geçtik hala geçiyoruz.nasıl bir vicdansızlık arsızlıktır.Bu milletin göz bebeği bir orduyu porno malzemesi yapabildin.ordu mu kalmamıştı da türk ordusunu seçtin.
beynindeki tüm fantazileri gerçek hayatta kullandığın tüm sex pozisyonlarını kurgu diye yazıp küçücük çocukların önüne attın.
serinin son kitabında kürt kökenlileri de alet etmiş.bu sefer türk ordusunun subayları kürt kızlarla sevişip sözde pkklı kızlarla aşk yaşıyor.bu ablamızın fantazilerinin sınırı yok
GÜLSEN KILIÇASLAN
tek tiki var o da gülsen yerine gülşen dediğinizde kızıyor.
wattpad sayesinde ne kadar isşiz güçsüz,çapsız, bir baltaya sap olamamış varsa hepsi yazar oldu.
memedüşkünlüğü hastalığına yakalanmış emre ile 180 beden memeleriyle onu tedavi edip çoluk çocuğa kavuşturan elifin tırt hikayesinin anlatıldığı kurgu sayesinde edebiyat dünyasına adım attı.bağlı bulunduğu yayınevi bu ablamızı parlatmak için elinden geleni yaptı.öyle ki sonradan batan birkaç kanalda konuk olarak çıkardı.ancak çapları bırakın dünya çapında yazar olmayı türkiye çapında yazar olmaya bile yetmedi.hala bunların ismini yazdığınızda çıkan şeyler hep aynı.DR, kitap yurdu vb
edebi anlamda çöp olan bu kurguları ancak okuma bilinci gelişmemiş okurlar beğenip okuyor.büyüdüklerinde de gerçeğin farkına varıp kendilerine beddua ediyorlar.
şimdi yeni kitabında yine bir aşk üçgeni var.gerçi wattpadde aşk üçgenleri yerine aşk beşkenlerine bıraktı.
şimdi son kurgusunda pek dindar olmayan fatoş, hanım hanımcık ayşe ve bu iki kızdan kimle evleneceği birinci bölümden belli gürkan var.
kitabın sonunu bilmek için 50 bölüm beklemenize gerek yok.gürkan dini itikadı zayıf muhalif karakter fatoş yerine tabii ki inançlı ahlaklı ayşeyi seçecek.
burda sorun şu. yazarlar artık siyasi düşüncelerini , ideolojilerini kurgularındaki kahramanlar aracılığıyla gösteriyorlar.bir anlamda bilinçaltına mesaj yolluyorlar.
gülsenin edebiyat bilgisi zayıf ama din konusunda zır cahil olduğunu da son kurgusunda görmüş olduk.gülsen bilinçaltındaki gerçek fikirlerini bu kurguda çok iyi gösteriyor.muhalif kimliğini de açık açık göstermekten kaçınmıyor.ne demek istediğimi kitabın ilk bölümünü okuyarak anlayabilirsiniz.
şimdi gülsen gerçekte kendi ideolojik fikirlerini karakterleri aracılığıyla okuyucularına iyi empoze ediyor.
zaten ilk bölümte türban karşıtı aktvist samina ali denen bir bayandan bahsediyor.kitapta yazdığı gibi gerçekten bu türban karşıtı aktivist bayan ted kolejde konuşma yapmış.gülsenin dediği gibi youtube da bunun pek çok konuşması var.youtubea samian ali yazdığınızda çıkıyor.
şimdi bir yazar türban karşıtı bir aktivistin reklamını neden kendi kurgusunda yapar.13 15 yaşındaki çocuk merak edip o videoları izlemeyecek mi.etkilenmeyecek mi? türban gereksiz bir ayrıntıdır fikrine kapılmayacak mı?
gülsen örtünün emrinin kuranda yazmadığını söyleyecek kadar cahil.
şimdi insna soruyor.evet bazı güzel konulara iyi değinmişsin.madem hükümetin yaptıklarına tepkilisin ve hazmedemediğin şeyler var.korkup bunu karakterlerin aracılığıyla vereceğine delikanlı gibi çıkıp röportajlarında söylesene.