İKİ YARALI / DEVAM ELEŞTİRİSİ 1 / bayanclara

1.3K 154 95
                                    

evet zekanın edebiyata küstüğü eserimizin eleştirisine devam ediyoruz.

bu arada  birgün  otopsi raporumda töre ve mafya bulgusu çıkacak diye çok korkuyorum. o tip durumda beni bulduğunuz yere direk gömün rezil olmiyim.

bu kadar tesadüf  dördüncü sınıf hint filmlerinde bile  yok dedirten kurguda o kadar çok tesadüf gerçekleşiyor ki  okuyucu bunlar yakında baldız ya da görümce çıkmazlarsa iyidir demeden edemiyor.

en son bu kadar tesadüf ayhan ışıkla  aleyna tilkinin birlikte oynadığı bıngıldağımda çınlama klibinde vardı. onda da ağlaya ağlaya ailecek perişan olmuştuk.

evet tesadüfler sislsilesi edebiyat şaheseri kurgumuzun eleştirisine devam ediyoruz.ingilizceye Two yaralı diye çevrilen ( google translate öyle diyor) kitap tam zeka küpü okuyucular için.

efendim kızımız müzik kulübünde sürekli göz göze gelmekten katarak olmasına sebep olan batu ile yine göz göze gelir.müzik hocası duygu hanım kızımız ve  diğerlerinin tanışmasını ister.

ortaokuldan kankası olan ancak o istanbula okumaya gidince kankalığına mola verdiği selim ayağa kalkıp kulüpteki diğer çocukları tanıştırır.istanbula gitmeden önce okulda kankalık ayağına sevişmedik adam bırakmayan kızımız ,selimle de seviştiği günleri yad etmeden duramaz.zaten ilerleyen bölümde habire ayak üstü sevişip fingirdeşip hala kankayız diyor.

selim kızımız melise ,irem ,selin, serkan adlı gençleri tanıştırır.kızımız da kendin, tanıttıktan sonra duygu hoca  kızımızdan bir şarkı söylemesini ister.

kızımız irem dericinin bir parçasını söyler ( yazarın tüm şarkının sözlerini komple yazması telif sorunu getirecektir haberi olsun.)

yine bir whatpad klişesi daha gerçek oluyor ve herkes kızımızı alkışlarken badboyumuz surat asıp alkışlamıyor.

şaka maka ben ezik kızlara spor salonunda temizlik yaptırıp yetmeyince kendisine masaj yaptıran ceza olsun diye kendi evini de temizletip üstüne öğrencisiyle sevişen hocaların olduğu mikemmel aşk kurgularını özledim.

hoca herkesin fikrini alır herkes kızımızın iyi olduğunu başıyla tasdik ederken ben bunu götümle söylerim dercesine omuz silken batuya sinir olur.bu kızımızın oğlana aşık olacağının alametidir.nerden biliyom burdaki 1895452 kurguda aynı sahne var da ondan.

müzik dersi biter bitmez herkes dağılır selim kolunu kızımızın omzuna atar.sadece yüzün değil sesin de güzelleşmiş der.önüne gelenin rahatlıkla kolunu omzuna attığı kızımız mı saf yoksa istanbulda içtiği sudan dolayı idrak yolları enfeksiyonumu kaptı bilinmez buna kim yanaşsa payını alıyor.

kızımızın deyişine göre selim çok yakışıklıdır ve mert ve egemenden sonra ona selim girmiştir.artık neresine girdi bilmiyorum .yazar o kısmı tam yazmamış.herhalde hayatına girmiştir.

aşk defteri bakkal defterinden farksız gelen gidenin gönül defterine  veresiye yazdırdığı kızımız acep eski badboy kutayı unutabilecek mi yoksa batuya aşık olmaması için daha kaç kişiye çarpıp kıç üstü düşmesi gerekiyor.kızımıza ben de çarpsam benim de aşk yaşama şansım olabilir mi.az sonra

o gece kızımız evde yalnız kalacaktır anası ve babasının nöbeti olduğu için evde tek başınayı oynayacaktır.birbirlerinin yüzünü görmeye  hasret kalmış  ve biraz romantizm olsun isteyen anne ve babası uzmanlık dalları olmamasına rağmen basur ameliyatına birlikte girmeye karar vermiştir.

kızımız arkadaşı baharda biraz vakit geçirdikten sonra gece yarısı eve dönmek için yola çıkar.korkmuş ve takip edilmekten şüphelenmiştir.tam kendi sokağına gireceği sırada yüce rabbimin her kurguya bahşetmediği olay vuku buluyor ve kızımız yine birine çarpıp kıç üstü düşüyor.bilin bakalım kim.

WATTPAD KİTAPLARINA ELEŞTİRİHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin