İKİ YARALI / SON BÖLÜM ELEŞTİRİSİ / bayanclara

1.5K 123 59
                                    

evet bu acıklı bölümü   içkili bir bar çıkışı 9 zenci repçinin tecavüzüne uğrayıp çekik gözlü bir bebek dünyaya getiren görümcemin kızı badgirllerden füsuna ithaf ediyorum.Aile doktorumuz tıp fakültesi 5.sınıftan terk sami abinin dediğine göre tıpta on milyarda bir görülen bir vakaymış ve o da her zamanki gibi bula bula bizi buldu.Tabii sami abiye dünya nüfusunun henüz 8 milyara bile ulaşmadığını saygsızlık olmasın diye söylemedim.

sörf hocasıyla havaiye kaçan 60 lık kaynanamdan sonra ailemizin yaşadığı ikinci trajik vaka ve bunu nasıl atlatacağımızı bilmiyoruz.anneciğim kurşun dökerek tüm belalardan uzak duracağımıza dair inancını koruyor.gerçi bizde bu şans varken mafya bize kurşun döktürmese iyi.

mahallemizi mesken tutan zenciler olayı inkar edip suçu japon yakuza mafyasının üstüne atsa da görümcemin kızı füsun zenci repçileri tek tek teşhis etti.gördüklerinden de emin.şimdi gördüklerini burada anlatmiyim mevzu baya uzun.

bazen düşünüyorum neden benim de wattpad kurgularındaki gibi annem babam yok.varsın biyolojik olmasınlar ama benim de wattpaddeki anneler babalar gibi  geniş görüş açısına sahip annem babam olsun isterdim.hani kızları gecenin üçünde  dışarı çıktığında fazla gecikme diyen,kızları tek gecelik ilişkilerden hamile kaldığında ailecek bebeğe alışveriş için çıkan , mafyatik badboylara borcunu ödeyemeyince  kumar borcu  namus borcudur deyip kızını fuhuş mafyasının lideriyle evlendiren, holdinge haciz geldiğinde kızlarını ülkenin en çakal , en badboy en zampara ama hisseleri borsada işlem gören şirketin ceo suyla evlendiren anne babalardan bahsediyorum.ne kadar sıcak,samimi,sevgi dolu kurgulardır onlar.

insan okudukça tek gecelik ilişkilerden  hamile kalıp kalıp doğurası geliyor.yakında okuyup hamile kalanlar badboy aşerirse de şaşırmamak lazım.

ama kader utansın gayet düz  normal bir anne babam var onlar yüzünden sixpacklerim gelişmedi.karın kaslarımda ödem oluştu.ben hiç bir kızı kandırıp başka bir şehirde okula yazdırıp aşk yaşayamayacakmıyım, sırf annemle babamı uzun eşek oynarken gördüm diye travma yaşayıp bunun acısını ezik kızlardan çıkaramayacakmıyım.sanırım bunlar hep hayal kalacak.

evet sayın okur insanoğlunun en büyük keşfi en büyük armağanı olan wattpad sonunda kıymetimi anladı ve beni beyne nur indirenler kategorisinde büyük ödül olan watty2017 ödülünü  bendenize biricik eleştirmeninize verdi.neden 2017 diye soran olursa sanırım seneye de kullanabileyim diye.

kısa kısa geçeyim mevzuları

kötü jojukkitabı  film olacak ne düşünüyorsun bunun hakkınd adiye soran bir sürü okuyucum oldu.ne diyeyim tavşanın suyunun suyuna dönen kötü jojuk kitabıyla nobel alan büşra ablamız anlaşılan sinema sektörüne girerek gözünü oskara dikmiş görünüyor.

zaten ortalıkta siyahın içinde beyazı araya araya beyni pelteleşmiş zombilere dönmüş bu kadar okuyucu varken elbet bir 100 bin seyiriciyi geçer.ama kitapta aldıkları tadı badboy kokusunu filmde alırlar mı bilemem.

size de sitemlerim var.benim gül gibi  ÖZ BALDIZIM BANA ENİŞTE DEDİ kurgumu okumayıp hep badboy okuyorsunuz sonrada gelip pişkin pişkin burda eleştiri okuyorsunuz.yazık diyorum.

evet zeka kokan her kelimesi edebiyatla halay çeken okuyanda eğer bunlar yazarsa orhan pamuk pamuk şekeri mi yaşar kemal kemale ermeyip ergen ergen yazsaydı daha geniş kitlelere ulaşmazmıydı dedirten epsilonun yakında basacak olduğu göz bebeği kitabımızın son eleştirisine geçmiş bulunuyoruz.

evet yanlış duymadınız epsilon yayınevi bir kızın sürekli aynı badboya çarpıp göt üstü düşmesini ve sonunda onunla evlenip çıçık yapmasını  konu edinen bu kurguyu basılmaya layık görüp sözleşme yapmış.

WATTPAD KİTAPLARINA ELEŞTİRİHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin