VAMPİR OKULU 2 / hilalkvv

2K 169 75
                                    

KİTABIN ADI : VAMPİR OKULU 2

KİTABIN YAZARI : hilalkvv

KİTABIN TÜRÜ : VAMPİR EDEBİYATI

OKUNMA SAYISI :1.2M

ELEŞTİRMEN YORUMU

alacakaranlık serisinin ünlü yazarı stephanie meyer e Allah türklere vampir kitabı yazdırtmasın dedirten kitap,vampir edebiyatımıza yapılmış acı bir altın vuruş olmuş.yazarın ilk kitabı olan vampir okulunu eleştirmiş ve allah devam kitabını yazdırtmasın diye temennide bulunmuştum.ama sağolsun yazar gıcıklık olsun diye kitabın ikincisini de yazıp hain bir gülümsemeyle piyasaya sürdü.aramızdaki savaş tüm hızıyla sürüyor.kesin bu eleştiriden sonra vampir okulu 3 ü de çıkarır.

efendim ilk kitaptaki saçmalıklar silsilesi ,mantık hataları,acemice kurgular burda da malesef bol bol var.gece yarılarına kadar ders çalışmaktan vampire dönmüş bünyeyle yazılan kitap insanda ard arda dört tane nuri bilge ceylan filmi izleyip şahkülü kaymış seyirci etkisi veriyor.hani derler ya bir kitap okudum dünyam değişti.ben de bir kitap okudum hayatım karardı.bu kitabı okuduğum günden beri kendime gelebilmiş değilim.beynime damar yolu açtıran ve sinir hücrelerime serum bağlattıran bu kitap bende takıntı yaptı.

amerikanvari konusu ve zengin içeriğiyle kah bizi californianın zengin doğa güzelliklerinden kah philedelphinanın tarihi dokusuna götüren,yer yer hüzünlendiren,küçük kahkahalar attıran,kimi zaman hıçkıra hıçkıra ağlatıp kötü anılarımızı canladıran ( havalimanında burger king ten bir kazık yemiştim abow.zalımlar bir hamburgeri 75 liraya satmışlardı.zengin görünmek için mecburen alıp yemiştim.daha doğrusu çok pahalı diye yiyemeyip mumyalatıp büfeye koydum.cimbomun şampiyonluk kupası gibi hala büfede duruyor) kitap finalinde bize vampir olmanın erdemini,güzelliklerini,faziletlerini öğretiyor.bu kitabı bitirdikten sonra beş vakit namaza başlayanlar olmuş.öyle duydum.

gelelim kitabımıza ilk kitapta bilenler bilir ailesi tarafından güvende olması için colsastion adlı bir vampir okuluna giden melez kızımız orada kurtlarla derin bir arkadaşlık kurmuş ana tarafı vampir baba tarafı melez olmanın avantajıyla kısa sürede popüler bir kişi olmuştu.amerikanın kuzeyinden güneyine yarım saat süren bir yolculuktan sonra okuluna varan ve öğlen yemeklerini amerikanın kuzeyinde akşam yemeklerini amerikanın güneyinde yiyen kızımız için mesafeler sadece okul yolu gibiydi.

işte bu zulüm malesef ikinci kitapta boyut değiştirerek geri döndü.yazar üşenmedi yazdı ikinci kitabı ahanda şimdi bunu eleştir dedi.bende eleştirmeye karar verdim.taktım kulaklığı kulağıma ( bazen ağzıma soktuğum da oluyor değişiklik olsun diye.müzik ruhun gıdasıdır diyorlar.ağızdan alınınca daha etkili oluyormuş) listemdeki ankaralı turgut parçalarının eşliğinde kitabı okumaya başladım.genelde vampir kitaplarını ankaralı turgut dinleyerek okuyabiliyorum başka türlüsü kesmiyor

gelelim stephane meyer çakması yazarın kitabının ikinci doz eleştirisine

kitabın girişi dramatik sahneler ve cümlelerle başlıyor.ilk kitapta öldürülen arkadaşı lauranın mezarına giden kızımız jessy toprak altındaki laurayla konuşur.şimdi ölü bedeni toprak altında olan lauranın onu bir yerlerden duyacağını düşünmektedir.mezar başında o kadar çok konuşurki bir ara toprak altındaki lauranın bile "yeter lan yeter.öldük yine kurtulamadık çenenden " diyesi geliyor.bir süre amerikanın para piyasalarındaki etkisinden,new york borsasının ani düşüşünden ,suriyedeki savaştan bahseden ve "hadi iyisin sen öldün kurtuldun bak biz hala bu dertleri çekiyoruz,kebabsın valla oh ne rahat" diyen kızımızın aklına eski sevgilisi, şimdiki kanlısı austin onu durdurmalıyım diye düşünür..

kızımızın kanlısı ve eski manitası austin adlı kurtadam ise terkettiği şehre geri dönmüş ve mobilyalı bir daire tutmuştur.ancak niyeti eski okuluna geri dönmek değildir.zira o okulda eski manitası jessy vardır ve onu görmek istemiyordur.bu yüzden bu sefer normal insanların okuduğu bir okula gitmeye karar vermiştir.SBS sınavına giren ve açıktan colsastion valide sultan anadolu teknik lisesini kazanan austin artık eğitimini bu düm düz insanların arasında sürdürecektir.

WATTPAD KİTAPLARINA ELEŞTİRİHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin