haya deyince akıllarına bisküvi markası edep deyince yerli malı telefon markası gelen bir neslin olmayan edebiyat bilgileri ve olmayan mizahi yetenekleriyle bana laf sokmaya çalışmasına olmayan bıyığımın altından gülüyorum.
evet yanlış anlamadınız bıyığım yok.kıl yetersizliğinden veya istemediğimden değil.uzun yıllar önce bir badgirlün cinsel tacizine uğradıktan sonra bıyıklarım hayata küstü ve bir daha yüzeye çıkmayı reddettiler.beni hep kirli sakalla görmek isteyen kız arkadaşlarım da malesef bu yüzden beni önce kullanıp sonra da terk ettiler.bu yüzden mütemadit zamanlarda onlara eski bıyıklı halimin fotolarını gönderip sitem dolu mesajlarla bilinçaltlarına duygu sömürüsü yapıyorum.şimdilik dördü evlendi ikisi nişanlandı üçü de mardine berdel gitti.ama elinde sonunda birinin boşanıp ben hatamı anladım sen bıyıksızken daha yakışıklısın diyeceği günün hayali ve umuduyla yaşıyorum.görüyorsunuz ya aslında bu trajik durum bile başlı başına bir wattpad kurgusu olabilir ama sırf bir orman daha katledilmesin benim kurgularıma kağıt niye kurban olmasın diye bu durumu sömürmüyorum.aferin bana.
anlayacağınız bu aralar ruh halim hiç dengeli değil. eltisiyle el ele gezerken görümcesine yakalanmış yeni gelinin ruh halini taşıyorum.Bir o kadar nevrotik ve bir o kadar da şehvetik.Kendi içimdeki çelişkilerimin izdüşümlerini alırken olağan duygu patlamalarımın kuantum fiziğindeki karşılığını bulmaya çalışan bir çay tiryakisinin kaotik döngüsünü yaşıyorum.sanırım sayısaldan büyük ikramiye çıkarsa bu ruh halim düzelip dengeye gelebilir.
uzun zamandır eleştiri bölümü yazmıyorum.tükenmişlik sendromundan değil daha çok üşengeçlik sendromu.yoksa burda eleştirilip ti ye alınacak mikemmel ötesi kurgu çok.al birini vur ötekine.hangisini alıp okusam maşallah hepsinin aynı bir zekanın ürünü olduğunu görüyorum.hayır yanlış yazmadım ayrı bir zekanın değil aynı zekanın ürünü.birinin kıçından uydurduğu ve bir sürü kişiye okutturduğu bir kurguyu taklit edip mümkünse aynısının tıpkısının bir benzerini yazmaya çalışan zeka abidesi yazar adayları.
bu arada wattpadde farkındalık yarattığımız için baya bir tebrik mesajı atan kardeşlerimi ebeveyn abla ve abilerimi de içten bir şekilde selamlıyorum.buraya bir hayrımız dokunmuşsa ne mutlu bana.
yine aldığım haberlere göre wattpaddeki tüm töre kitaplarında berdelin başkenti haline gelip resmen mardinin bedava tanıtımının yapılmasından sonra mardin belediyesi şehre berdel turizmi adı altında turlar düzenleme kararı almış.
ayrıca yine aldığım haberlere göre önümüzdeki aylarda mardinde 1. uluslararası berdel furarının da açılışı yapılacak ve berdellik kızı olan aileler stant açıp şehri ziyaret eden turistlere ve fuar katılımcılarına tanıtımda bulunabilecek.
metrekareye 158 ceo nun düştüğü mardindeki aşırı CEO fazlalığı değerlendirilerek yurtdışına CEO ihraç edilecek. ilk etapta ismi azad olan 250 CEO CEO nun az olduğu kenyaya gönderilip yöre halkının kalkınması ve töre geleneğinin dünyaya tanıtımı sağlanacak.
mardin yemek kültürüne balıklama giren suşi ve alabama usulü torterelli soslu geyik yahni de unesco tarafından sonraki nesillere miras kalması amacıyla mardin kültür mirası kategorisine alınmış.
insan hakları derneklerini ayağa kaldıran berdel safarisi olayı kaldırılmış. töre kararıyla haklarında infaz kararı çıkarılan berdel çağındaki gençlerin av meraklısı turistlerce avlanması da yasaklanmış.
ben sürekli beni facebooktan dürten mardin belediye başkanının yalancısıyım.haberleri ondan alıyorum.
bu arada uluslararası best seller olan DELİ dlı kitabın yazarı gülsen kılıçaslan yine sahalara dönmüş.konu yine aynı deli kız.ilk kitapla düğün yapan bacımız gülsen belli ki tokiye depozito yatırabilmek için yeniden yazanlığa geri dönmüş ve yeni nesil ergenleri tavşanın suyuna dönmüş konusuyla keklemeye çalışmış.arzu edenler okuyup kalan beyin hücrelerini de öldürebilir.