SPİRÜTÜEL KİTAPLAR / SÖZDE İSLAMİ YAZARLAR

3.8K 275 439
                                    

metrekareye 10000 yazarın düştüğü güzel ülkemin canım okuyucularına selam olsun.

wattpad sayesinde öğrendik ki meğer bu ülkede nerden baksan 3 milyondan fala yazar varmış da haberimiz yokmuş.yazarlığı küçüklükten meslek edinen ilerde doktorluğu mühendisliği öğretmenliği hobi olarak yaparım diye düşünen IQ fazlalığından muzdarip yazar adayı çok.tek üzüntüm bu kardeşlerimin bu çabalarının karşılığı olarak sgk primlerinin bağkur emekli primlerinin yatmaması.içim acıyor ve hatırladıkça kendimi banyoya kapatıp duşakabin görünümlü jakuzimizin içinde ağlıyorum.banyo göyaşlarımla yıkandığı için ekstra bir su sarfiyatı da olmuyor.

evet ilk kez spirütüel kurguları ele alıcam.normalde dini kurguları  çarpılırım  diye pek eleştirmedim.içleri ayet,hadis ve  sure kaynayınca tırsmadım değil.millet karakterlerini bu kitaplarda besmeleyle seviştirip  eflatun rengi tuniğinin içine lila rengi don seçtirip sokağa yine besmeleyle çıkarınca bu kurgular bildiğin dini kitap hüviyeti kazanıyor.

aslında bu kurgularda da bolca aşk ve erotizm var ama yazarlar uyanık.bir kaç bölüm karakterler fingirdedikten sonra bölümün içine iki hadisi şerif iki de ayeti kerime atınca az önce salyalı ağızlarla ebu keremin tunik altından zevce adayı kumsal kardeşimizi nasıl okşadığını erotik cümlelerle anlatan cümleleri  şehvetle okuyup  tahrik olan örtülü bacılarımızın ateşi o ayeti kerimeden sonra sönüp ortamda bir anda  şükür rabbime döndürene nidaları yükseliyor.sanki az önce ateşli ateşli sahneleri okuyan o değilmiş gibi tekrar islamla şereflendiği için rabbine hamdü senalar ediyor.peki değişen bir şey var mı? yok.sadece ambalaj farkı var.biri siyahın içindeki beyazı ararken ellenmedik yerini bırakmazken öbürü yeşilin içindeki koyu yeşili arayıp , aşkla dinsiz oğlanları dine döndürüp namaza başlatıyor.

hatırlayanlar bilir yine örtülü bir yazar ablamızın  eleştirdiğim  spritüel töre kurgusunda beş vakit namazını eksik etmeyen bir karakter istemediği bir evlilik yapıyordu.ancak düğün gecesi ne olur ne olmaz belki bu genci dine döndürüm düşüncesiyle yazarın anlatımına göre saten geceliğini, ipek seksi tangasını giyip yatağa öyle giriyordu ve kocası olacak camışı bekliyordu.uzatmıycam kurgunun sonu yine evli mutlu çocuklu biterken kurguda ilk zamanlar zoraki seviştiği kocasıyla zamanla isteyerek sevişen kahramanın  bolca sevişme sahneleri vardı.hatta yanlış hatırlamıyorsam kızımız sevmediği kocasından istenmeyen gebeliği önlemek için köyden adam tutup getirtmişti.anlayacağınız bu kurguları yazan bacıların nedensiz bir gerdek gecesi anlatma merakı var.

gerçek şu : islami kesim diye geçinen kesimde de wattygirl kısmı da aslında aynı  şeyi aynı tarzda yazıyorlar.birinin karakteri kapalı olup elinde ibni haldun ebu cuf cuf hazretlerinin  islami sevişme yöntemleri adlı  kitabı var diğerinde bir badboyu on adımda kafesleme yöntemi kitabı.sonuçta okudukça çok da tarz olarak, anlatım olarak  farklı olmadığını görebiliyoruz.

genel kurguda olsun romantizmde olsun genç kurguda olsun içi erotizm rüzgarları ve porno sahneleriyle dolu pek çok milyonluk kurgunun altında  başörtülü yazarların imzası var.inanmayan o kurgulara bi de o kurguları yazanların profil fotosuna baksın.

kuranı kerim örtünmeyi emrettiği halde ben falanca kurguyu okuduktan sonra örtüme geri döndüm, filanca kurguyu okuduktn sonra namaza başladım demek büyük bir cehalet ve küfürdür.vahyedilen bir kitaptan habersiz olup sadece laf olsun diye örtünenlerin aslında nasıl bir ruh hali barındırdıklarının örneğidir.peygamberin vahiyle yazdırdğı bir kitabı okuyup orda emrolunduğu gibi örtünüp namaza başlamayanlar falanca spiritüel kurguyu okuduktan sonra dine dönüş yapıp gaza gelip örtünüyorsa vay halimize.

din çok hassas bir konu.suistimale açık ve sahtekarların kolaylıkla sömürebileceği bir alan ve edebiyat da malesef bundan nasibini almış görünüyor.

şimdi de yeni moda deyişler var.

bu kitabı rabbime emanet ediyorum .bu kitap filanca evliyanın himmetiyle yol alıyor.bu kurgu falanca islam aliminin ruhi şahanesinin aziz hatırası üzerine yazılıyor diye.bunlarda diğer fark erotik kurgularda dikkat çeksin  diye  +18 ibaresi konulurken bunlarda İSLAMİ ibaresi konuyor.sanırsın yedi medrese bitirip pek çok islam aliminden ders aldıktan sonra onların himmetiyle kitap yazmış bu arkadaşlar.

insan ister istemez soruyor arkadaş sen hangi din bilgine güvenip de islami kurgu yazıyorsun.ya da ilkokulda gördüğün din kültürü ve ahlak bilgisi dersiyle yazları gittiğin kuran kursu eğitimi seni din alimi yapar mı.

din çok hassas ve bir kişiyi bile soğutmanızın vebali var.ama bu arkadaşlar büyük türk ve islam alimi oldukları için töbe haşa rabbimizden izin alıp kurgu yazıyorlar.oysa islam da flört olayının bile  pek çok şartı ve kıstası var hatta kimi alimlere göre de islamda flört yok.

peki bu kolejli islamik bacıların yaşadığı 70 bölümlük aşklara ne demeli.açık ve net söylüyorum kafa kesen işidin islam anlayışı ne kadar sakatsa bu  islami aşk kitabı yazanların imanı da bilgisi de o kadar sakattır.

ve malesef hala kafalarını örtseler bile nefislerini ve kalplerini örtemeyen bacılar kendi aralarında gruplar kurup bu yazarların okuyucusu değil müridi oluyorlar.

insan ister istemez düşünüyor acep bu tarikatlar edebiyata el mi attı bu bazı kurguları cübbeli ahmet hoca yazıyor da bizim mi haberimiz yok, bol sevişmeli inşallahlı maşallahlı islami kurguların altında adnan hocanın parmağı mı var.

evet bir çok sözde yazarın artık feraceli kapalı okurları pardon müritleri var ve bu hazretler , mürit  okuyucularına islami şartlar altında nasıl sevişilir , dini kıstaslara göre nasıl gerdeğe girilir, uzun tuniğin altına tanga giymek caiz mi, kırmızı renk başörtüsü erkeği tahrik edermi, cübbesinin altına  kalpli boxer giymiş bir erkeği sevmek haram mı, islami evliliklerde fransız öpücüğü caizmi, çeyiz sandığına kırbaç ve kelepçe konması sünnet mi mekruh mu, iki rekat namaz kılmadan direk ön sevişmeye girilmesi günah mı gibi pek çok konuda müritlerini pardon değerli okuyucularını aydınlatıyorlar.

Türkiyede parayı vuran yazarların çoğu islami tarzda yazdığını iddia eden yazarcıklardır.toplumun dini hassasiyetlerini iyi bilen ve her yaptığı işte bir günah bir haram arayan insanlara sözde ferahlatıcı ve ümit verici sözlerle dolu kurgular satan din tacirleri.

Gazetelerde okudunuz internetteki dini sözcüklerden kurgu yazan Allah de ötesini  bırak diyen adam 1 milyon liraya yakın para kazanınca ilk işi sevgili tutup ailesine sırtını çevirmek olmuş.değişen bişi yok.

toplum kıt olan dini bilgisinden de şüphe içinde olduğu için bu din şaklabanlarının yazdığı kitaplarda ferahlatıcı avutucu sözler arıyor.bu şaklabanların her derde her nabza bir şerbetleri var.

karımı baldızımla ldatıyorum ama içim rahat değil diyen adama  Allah de ötesini bırak.Elbet rabbim senin karına olan sevgini biliyor eşantiyon olarak baldızını alman seni üzmesin.baldızın kötü bir evlilik yapıp dul kalacağına yabancıya gitmemiş oldu.

en yakın arkadaşımı dolandırdım öbür tarafta işim yaş.öyle düşünme Allah de ötesini bırak.Sen onu dolandırmasaydın o seni dolandıracaktı.hem şimdi onun parası olmadığı için kötü yollarda harcamayamayacak günah işlemeyecek.sen onun günah işlemesine engel olduğun için çifte bonus kazanmış oldun.

evet gerçek şu dinini bilmeyen toplumlar din bezirganlarının müşterisi olur.Dininizi bu saçma kurgulardan , daha başındaki örtüyü taşıyamayan 15 lik  bacılardan değil kuranı kerimin türkçe mealinden öğrenin.

kısaca islami aşk romanı olmaz.Bunu yazanların da dini bilgisi kıt veya yok demektir.

islam okumayı araştrımayı teşvik ediyor.Rabbini ,dinden bihaber olanlardan değil onun elçi seçtiği peygamberine indirdiğin kitaplardan öğren.bu küfre giren saçma islami aşk modelleriyle dolu çerezlerden değil.

WATTPAD KİTAPLARINA ELEŞTİRİHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin