GÜLSEN KILIÇASLAN KİTAPLARI : ŞURİMŞİNE,DELİ
Kendi halinde şurimşinecik bir yazarken anası bir yayınevinde üst düzey petrol bölge sorumlusu olan minnak okuyucu tarafından keşfedilen ve kitapları basılan bir yazar.Onu keşfeden minnak okur,öğretmen öğrenci aşkını yazıp doğru bir şeymiş gibi yazan yazarı keşfetmekle iyi mi yaptı kötü mü yaptı bilinmez.Kitabının yazım sürecinde düğünüm var,çeyizim yok ,çeyiz yapmam lazım diye diye okuyucu toplayan,kemal sunalın sevdiği kıza kavuşmak için başlık parası toplaması gibi,evlenip çeyiz düzmek için roman yazan yazarın yaşadığı iç hezeyanlar,buhranlar,20 bin lirayı kaybetmemek için kitabın finalini hayatta yazamam diyerek yaşattığı travmalar 600 bölüm brezilya dizisine konu olacak cinsten. yayın dünyası ,dijital saat yaparken saatli bomba yapan mucit misali gülsen kılıç arslanı keşfetmiş durumda.Yayınevinin kitabın tanıtımı sırasında adı sanı duyulmamış ekonomi kanallarına edebiyat gurusu diye çıkardığı gülsen kılıçaslanı flash tv deki evlilik programına çıkarmaması büyük bir taktik hatası olmuş.Zira gülsen kılıçaslan gibi kitabını lahmacun fırını açılışında bile tanıtacak boyuttaki bir yazarı üçüncü sınıf ekonomi kanallarında harcamış olması yazık olmuş. Kitabını tanıtmak için her türlü fırsatı değerlendiren ve oto yıkamacı açılışında bile imza günü düzenleyebilme yeteneğine ve girişkenliğine sahip gülsen kılıçaslanı kitabının tanıtımı için kına gecenize,düğününüze hatta eltinizin oğlunun sünnetine çağırabilirsiniz.Çekinmeden geleceğinden ve imza günü düzenleyeceğinden emin olabilirsiniz. Yazarın kitabının çıkmasından sonra hayal ettiği düğüne ve çeyize kavuştuğunu diliyorum.Kısmetse bir sonraki kitapta TOKİ ye ev için yazılır.Edebiyatı çeyiz düzüp çamaşır makinası almak için yapanların güzel bir örneği olan yazar,kitabıyla ilgili yazılmış olumlu yazılara olumlu anlamda başını sallarken,olumsuz anlamda yazılmış yorumlara da gözlerini devirip tek kaşını kaldırmak suretiylen direk silmektedir.Yazarın yeni kitabı ezikler kraliçesi ise yazarın yeni çıkan kitabının başarısını kutlamak sebebiylen ara vermesi yüzünden fanlarıyla birlikte ezik ezik öylece durmakta ve gülsenin keyfi yerine gelirse yeni bölüm yazmasını beklemektedir. "
BÜŞRA KÜÇÜK KİTAPLARI : KÖTÜ ÇOCUK SERİSİ
Kendi küçük ismi büyük yazarımız.Kötü çocuk serisinin tavşanın suyunun suyuna dönmesine vesile olan yazar siyahın içindeki beyaz ,grinin içindeki yeşil,mavinin içindeki eflatun diye diye ömrümüzden ömür götürmeye devam ediyor. Kitap kapağındaki vini adlı çocuk sayesinde hayran kitlesi elde edip üçüncü sınıf bollywood filminden hallice senaryografik kurgusunu okutmayı başaran yazarın kötü çocuk serisi giderek genç kurgudan fantastik ve bir o kadar da çekomastik bir kurguya dönmüş durumda. Meriç adındaki bir dengesizin kayra adında az kullanılmış beynini türk hava kurumuna,olmayan zekasını da türk böbrek vakfına bağışlamış bir kızla olan ve giderek uçuk kaçık ,langur lungur meksika pembe dizilerine dönen öyküsünün anlatıldığı kötü çocuk kitabı yazıldıkça yazılmaya devam ediyor.Sanırım büşra küçük kötü çocuk serisinden emekli olacak. gücün karanlık tarafına geçen jediler misali,hepsi gücün karanlık sınırlarında gezinen aydınlık taraftaki saftirik kızları karanlığın sınırlarında gezdirirken aşkın kıyılarında pikniğe çıkaran yazar ,ekolünün en başarılı isimlerinden biri.Ustası öznur yıldırım gibi benzer konu işlemesine rağmen ondan önce davranıp kitabı basıldı. Ergenlerin kutsal kitaplarından ilki olan kötü çocuk serisi eski çağ vampir yazıtlarıyla yarışacak kadar kutsal ve kıymetli.Kitabı okumadan çeyizine kaldıran ya da evin büfesinde babasının şampiyonluk kupasının yanına koyan ergen kız sayısının fazlalığı ülkemizde beyzbolla ilgilenenlerin sayısından bir hayli fazla. Büşra küçük şöhretini kötü çocuğa borçlu olduğu için bu kitabın telif hakları için peşin olarak büyük paralar ödeyen yayınevi sinekten yağ çıkarır gibi para çıkarana kadar büşra küçüğe modern zaman kölesi misali kötü çocuk kitapları yazdırmaya devam edecek görünüyor. kötü çocuk dörtte kayranın ölümüyle sarsılan meriç kayranın ruhuyla imam nikahı kıyarak ölümsüz aşk sendromuna yakalanıyor.kötü çocuk 35 te meriçin oğlu susiçle kayranın kızı mayranın maceraları artık susam sokağı kıvamında devam eder. "