KADIN CEO PROBLEMLERİ / SAS

3.3K 173 113
                                    

KİTABIN ADI : KADIN CEO PROBLEMLERİ

KİTABIN YAZARI : SAS

KİTABIN TÜRÜ : ROMANTİZM

OKUNMA SAYISI : 775 K


Sonunda tarım ve hayvancılık bakanlığının her eve bir badboy kampanyasından biz de nasiplendik ve sağolsunlar bir adet karın kasları yüz kilometre öteden bile belli olan, göğüs kasları arasında rahatlıkla 12 kilogramlık mutfak tüpü taşıyabilen hemi de yeşil gözlü badboyu ailemize monte ettiler. gerçi dedem damızlık düve istemişti ama bize gele gele kızları ezmekten zevk alıp çarpık gülüşlü öküzün teki geldi.seneye kurbanda amcamın kızıyla kertmeyi planlıyoruz.

aslında ben çevre ve ormancılık bakanlığından böyle bir kampanya bekliyordum.zira her ananın kolay kolay doğuramayacağı bu kütükleri anca onlar dağıtabilirdi.gerçi şaşırmamak gerek denizcilik bakanlığının başındaki bakanın inşaat mühendisi olduğu bir ülkede tarım bakanlığının böyle bir kampanya düzenlemesi gayet normal


evet başlıktan da göreceğiniz üzere wattpadin olmazsa olmazı CEO luk müessesesine kadın bakış açısıyla yaklaşan, yurtdışında öğretim görevlisi olan bir ablamızın yazdığı ve  dediğine bakılırsa bol aksiyonlu süper tansiyonlu, aşırı  gizemli bir o kadar da komik kurgusuyla karşınızdayım.

zaten bizim türkleri değil almanyaya, amerikada Harwarda profesör olsun diye eğitime göndersen yazacağı kitap ya töre kitabı olur ya CEO kitabı.bilimsel kitap yazmaları  hayal.Gidip hiperuzayda kuantum enerjisinin roketlerdeki etkisi diye kitap yazacak halleri yok.gider anca berdellik kız bulmanın püf noktaları diye kitap yazarlar ya da mafyanın ense traşı diye kurgu.

ablamıza gelince   bakmış ki bu wattpad denen alemde racon aşk ve entrika üzerine dönüyor benim IQ seviyem de nerden baksan bu ergenlerin 4 katı  o zaman dans deyip o da bu furyaya katılıp bir CEO kitabı yazmış.

bizim zaten memleket olarak tek problemimiz aşk.Allahtan tek derdimiz o. o  problem de olmasa halimiz nice olurdu düşünmek bile istemiyorum .

7 koca boşayan seda sayanın evlilik programı sunduğu, nihat doğanın felsefe yaptığı ahmet çakarın futbol yorumculuğu yaptığı bir ülkede zaten dünyayı yerinden oynatacak kitabı yazsa yazsa mustafa topaloğlu yazar onun da üşengeçliği üstünde.

bazı muhafazakar yazarların sözde dinsel içerikli kurgularının başında yazdığı"  bu kitabı rabbime emanet ediyorum himmet sizden"  yazdığı gibi ben de tanrı sizi korusun diyorum aklıma başka bişi gelmiyor.

evet yine dizi senaryosu kıvamında romatik aşk komedisi filmi tadında bir kurgunun eleştirisini yapıyorum.olay bildik klişe bir konu yakışıklı erkeklerin hüküm sürdüğü iş dünyasında kalbinin kapılarını aşka kapatıp evin tüm pencerelerini ev havalansın diye açık bırakan bir CEO kızımızın  wattpadin havalı karakter isimlerinden aşağı kalır yanı olmayan cem ve  mehmet doğan adlı playboylarla yaşadığı maceralara göz atıcaz.

yalnız yazarın Allahı var karakterlerin soyadlarını yazarken aşırıya kaçmamış .bu kitabındaki karakterlerin soyadları Türkiye cumhuriyeti gayri safi milli hasılasına paralel giden ,asgari ücretle geçinen ailelerin bile rahatlıkla edinebilecekleri  türden soyadları.o yüzden bu duyarlılığından dolayı kendisini kutluyoruz.darısı diğer wattygirl yazarların başına.

yok duru altınsoymuş yok masal demirbükenmiş yok aslı yakutsıçanmış ,atakan pamiroğulları gibi insanın aklına bunun soyadı yakutsıçan olduğuna göre babası kesin demir madeni işletiyor gibi düşünceler getirmiyor.

WATTPAD KİTAPLARINA ELEŞTİRİHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin