Evet tüm hayat tecrübesi 9 B de geçmiş olan bir yazarın uzun süre önce eleştirdiğim kurgusuyla karşınızdayım.Aradan geçen zamanda malesef bu wattpad faciası bildiğin kitap olup rafları süslemiş.Bu kitabı basan yayınevini profesyonelliklerinden ve edebiyata bakış açılarından dolayı kutluyorum.Edebiyata bacak arasından bakan pek çok yayınevi gibi bu yayınevi de bol cinsellikli aşırı saçmatik ve gerçekle alakası olmayan bu kurguyu basarak ne kadar kaliteli bir yayınevi olduğunu da göstermiş olmuş.
Paralel evrende bile kızlar normal liseye giderken wattpad evreninde erkeklerle dolu liseye bir kızın düşmesi kurgusu habire yazılıp duruyor.Artık kim kimden bu kurguyu çaldı bilmiyorum ama en az üç tane yazar aynı kurguyu yazıp milyonlarca da okutmuş durumda.
Wattpadde malesef paranormal aktivtiy kafasında yaşayan okur çok ve çoğu nanoteknolojiyi deterjan markası sandığı için de ülkece gelişemiyoruz.
Bu faciaya gelince yazar her ne kadar ana kurguyu silse de dedikleri gibi söz uçar yazı kalır.O yüzden eleştirdiğim kurgu yazarın ana kurgusudur.
Anasının teog sınavı sonrası yanlışlıkla kızına erkek lisesini kazandırmasını ve kızımızın bir okul dolusu erkekle hayatın anlamını keşfetmesini konu edinen kitabın konusu national geographigin " uzaylılar aslen trakyalı mı?" belgeselinin konusundan bile daha absürt.Benim okuduktan sonra baya baya beynim yandı.Allah gerçek kitap olarak alıp okuyanların yardımcısı olsun.Amin
KİTABIN ADI : DEVRİM (ERKEK LİSESİNDE TEK KIZ)
KİTABIN YAZARI : effycake
KİTABIN TÜRÜ : GENÇ KURGU
OKUNMA SAYISI : 6M
ELEŞTİRMEN YORUMU
beyaz gül kırmızı gül elfler diyarından gelir
gandalf giymiş beyaz göynek,mordor sarayından gelir
evet hobbit yöresine ait meşhur bir türküyü çığıra çığıra okuduğum bu akla zarar,beyin öldürücü kitabı okuduğumda kendimi yine evimizin soğuk ve kasvetli banyosuna kapatmak istedim.
wattpadde neredeyse yazılmadık absürt konu kalmadığı için yeni nesil ergen yazarlar ne yazsam da milletin ağzını açık bıraksam diye düşünüp işte böyle nobel verilesi,eşek sudan gelinceye kadar dövülesi,oskarlık film yapılası şaheserlere imza atıyorlar.
yakında damadıyla hawaiiye kaçan kaynananın altmış beş yaşında su bükücü olduğunu öğrendiği kurgu da yazılırsa yeminlen şaşırmam.zira şaşırma kotamı aşalı çok oldu. dünyada en saçma kitap kurguları dalında bir yarışma yapılsa yeminlen ilk onu türk yazarlar kimseye kaptırmaz.zira dünyada bizimkisi kadar uçuk kaçık ,insan zekasına hakaret bazında yazılmış başka kurgular yok.Ne kadar gereksiz kurgu varsa hep bizde.
En çok üzüldüğüm de ergenlerin sırtından yazdıkları açık saçık bol sevişmeli kitaplar yazan bıyıklı ev hanımı ablaların kitapları .Bu ablaların yemek salonunda bir gece yatmak için can atacak binlerce ergen kardeşimiz var.Ne diyim Allah hepsine akıl fikir ,badem bıyıklı ev hanımı ablalara da vicdan versin.
Hayatta bir baltaya sap olamayıp burada yazdığı kitap beğenilince kendini yazar sanan yazar görünümlü kezbanların raf ömrü de anca bir bilemedin iki kitaplık. gelelim bu şahesere.açıkçası bir sen eksiktin dediğim kurgulardan biri.yazarın hele bir yazayım nasılsa bunu okuyacak geri zekalı çoktur modunda yazdığı eseri okuyan sivri zekalılardan biri de benim.
yalan değil cidden okurken beynime migros poşeti dolayıp ,babamın kırmızıya boyadığı ve oksijen tüpü görünümü verdiği mutfak tüpünü yanıma aldım.soluksuz okuyacağım bir esere benzediği için tüpün detantörünü hafifçe gevşettim.