SENİN BEBEĞİN / CerenYldz

3.5K 336 320
                                    


KİTABIN ADI : SENİN BEBEĞİN

KİTABIN YAZARI : CerenYldz

KİTABIN TÜRÜ: GENÇ KURGU

OKUNMA SAYISI : 1,5M

ELEŞTİRMEN YORUMU

kitabın başlığını gördüğüm an açıkçası bir an şok olup kendimden şüphelenmedim değil.acaba cidden bebek benden miydi.kitabın ismi senin bebeğin olunca haliyle insan bir anlık da olsa şüphelenmiyor değil.tam bebeğe DNA testi yaptırmayı düşünüyordum ki ilerki bölümlerden bebeğin benden olmadığını hatta kitabın kahramanı olan saftirik kızla çay bile içmediğimizi anlayıp derin bir nefes aldım.

saftirik ,aşağılanan,hor görülen ,hergün itilip kakılmasına rağmen kendisine köle muamelesi yapan erkeğe sırıl sıklam aşık bir genç kız hikayesiyle daha okurumun karşısındayım.bu romanlardan genç kız edebiyatı bölümünde o kadar çok ki ,insan bizim türk kızı sado mazoist falan mı ki sapıkça acı çekmekten, çektirilmekten bu kadar zevk alıyor diye düşünmeden edemiyor.polyananın törkiş versiyonu olan kitaptaki kıza yazarı beyin ve gurur namına bir şey vermediği için açıkçası hiç acımadım.

türk kadınını bu kadar çaresiz gösteren hele tek gecelik ilişkilere özendirip üstüne bir de o tek gecelik ilişkiden hamile bıraktıran yazarın hayal gücüne ve fantazi dünyasını ayreten kınıyorum.gayri meşru ilişkileri bu kadar doğal gösteren,saçma sapan hayatı peri masalı gibi lanse eden ergen zekalarla olan savaşım bitmedi.

hayır merak ediyorum bu konular yazarların aklına hangi ara nerede geliyor

a)otobüste eve giderken

b)tuvalette

c)derste

d)gökten zembille iniyor

ya arkadaş şu kitaplarda tek başına bebek büyütüp sonrada ayaklarının üstünde durmaya çalışan acıların kadını ceylanın hayatına beş çektiren konuları yazmayın.çoluk çocuğu özendirmeyin.kaçımız bebelac devam maması alıp bebeğini aptamil devam sütüyle besleyebiliyor.ben bebekken ekmek arası domates yiyormuşum fakirlikten.

bir gün sizin kitaplarınıza özenip tek gecelik ilşkilerden hamile kalan saftirik kızların sayısı artarsa bilin ki bunu suçlusu siz yazarlarsınız.kafası matematiğe basmayıp gezip tozmaya hevesli beyinler sizin bu saçma kitaplarınız yüzünden gayrı meşru ilişkileri kanıksamaya başladılar.kadına uygulanan şiddetin de cinayetlerin sebebi de az biraz sizsiniz.bu saftiriklere mafyatik tipleri,sorumsuz kendi egolarıyla yaşayan gençleri örnek koca gösteren de sizsiniz.yeni nesil siz saçma sapan yazarların eseridir.

sinirlendim mi on aliye rona gücünde ğışlayın beni değerli okuyucularım.bizim komşunun kızı kaçmıştı cibbiliyetsizin biriyle.bir sene sonra kucağında bir bebek elinde elektrik süpürgesiyle baba evine geri döndü.babası elektrik süpürgesinin hatırına kızı affetti de büyük bir trajediden kurtulduk.

gelelim kitabımıza

kitabın ilk paragrafını okuduğumuzda kahramanın milli istihbarat teşkilatında ya da FBI da çalıştığını düşünüyorsunuz.zira daha ilk paragraf şöyle başlıyor

ordaydı.ailesini tanıyordum.babası ve annesinin aşkını.abisinin platonik olduğu kızları,kız kardeşlerini ,sevgililerini,herşeyini araştımıştım.en son yattığı kızı bile biliyordum.

arkadaş bu kız aileye nasıl sızmış bu bilgileri hangi ara nasıl almış hayret.oğlanın don rengine kadar herşeyi öğrenmiş.bu paragrafı okuduktan sonra beynimde kalan beyin hücrelerinden birkaçının daha inflak ettiğini hissettim.bu kitaplar yüzünden beyin hücrelerim giderek azalı aile doktorumuz olan tıp fakültesi dördüncü sınftan terk asım abi böyle giderse beynimde bir tane hücre kalacağını ve kalan hayatımı tek hücreli bir varlık olarak sürdüreceğimi söylediğinde.nayırrrrr diye bağırmışım.giderek terliksi hayvana dönüşen bünyem ilerde amipten farksız olmayacaktı.

WATTPAD KİTAPLARINA ELEŞTİRİHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin