ATEİST KOMŞUM / Shyla_

3.1K 251 436
                                    

Efendim ben de bu bölümü dini kitaplar yazdığını sanan diğer spiritüel yazanlar gibi yüce Rabbime emanet ediyorum.

Kün Fe yekun

dinimiz amin

efendim dünyaca ünlü  zombi dizisi walking dead dizisini geberemeyesiceler diye tercüme eden küçük enişteyi yine işten kovmuşlar.Ailecek hem yasta hem de şoktayız.bu ilk vukuatı değil ama düzeleceğine dair umudumuzu tamamen kaybettik.daha önce de bildiğiniz üzere  viktor hugonun sefiller romanını garibanlar diye çevirince kültür bakanlığındaki işinden kovulmuştu.

beni de kombi girmeyen eve zombi girer diye espri yaptım diye evden kovdular.bir süredir yakın bir arkadaşımda yatıp kalkıyorum ve siz değerli okurlarım için hayatın tadını çıkarmaya çalışıyorum.

bildiğiniz üzere bugüne kadar hiç spiritüel dini çerikli kitap eleştirmedim.açıkçası çarpılmaktan korktum.sağolsun dini aşk kitapları yazan arkadaşlar karakterlerini aşık edip seviştirdikten sonra sürekli ayet ve hadis paylaştıklarından dolayı  tırstım. hele şu kün fe yekun cümlesi yok mu resmen basiretimi bağladı.bu cümlenin olduğu kitaba bildiğin hadis kitabı muamelesi yapılıyor.isterse kitaptaki karakterler cemaat olarak sevişsinler yine de kimsenin gözüne kötü görünmüyor.Niye çünkü bu kitapları yazan arkadaşlar dünyaca ünlü el ezher üniversitesi ilahiyat fakültesi islami seksoloji bölümünden mezun patentli evliya bacılar olduğu için küçük yaştaki okurlar bu yazan arkadaşlara bildiğin itaat ediyorlar.

bu kitapların genelde yorum kısımlarını okudukça bir garip oluyorum.çoğunu okuduktan sonra da kitlenip kalıyorum.cidden ben bunlarla aynı gezegendemi yaşıyorum , bunların tükettiği oksijenin içinde votka falan mı var ki o kafayla bunları yazıyorlar diye düşünmeden edemiyorum.acaba bunların din kültürü ve ahlak bilgisi dersine profesör dambıldorf mı girdi.eğer bunlar cidden dini bilgilerle donanmış ,fetva yetkisine sahip ablalar ise ben çocukluğumdan beri budist eğitimi almışım da benim haberim yokmuş.13 15 yaşındaki bu feraceli bacılardaki islami bilgi maşallah Mısır kadısında yok.

İslami sevişme usullerini bu bacıların kurgularında okuyup öğrenebilir gerçek hayatınızda uygulayabilirsiniz.her türlü sorunuza da cevap verebiliyorlar.

mesela : hocam benim sevdiğim oğlan ateist ama ben onunla sevişerek onu hak dinimize kazandırmak ve inançlı biri yapmak istiyorum.Sizce sevişmeden önce hangi duaları okusam daha etkili olur.

hocam nişanlımın budist olduğunu öğrendim.onu çok seviyorum ve kaybetmek istemiyorum.evlenmeden önce sevişmek istemiyorum.erkek arkadaşım bana nişanlıylen budist nikahı yapalım rahat rahat sevişiriz daha sonra imam nikahı kıyar ardından resmi nikahı kıyarız dedi.acep ben onu müslüman yapayım derken yanlışlıkla budist olur muyum.

hocam ben inançlı müslümanım sevgilim ise  deist.evlendikten sonra doğacak çocuğumuz katolik mi olur? 

hocam sevişme esnasında şeyhinizi düşün ki doğacak çocuğunuz şeyhiniz gibi itikatlı olsun demiştiniz.Ben kocamla sevişme sırasında yanlışlıkla kamyoncu kamil abiyi düşündüm.acep bizim  çocuk nakliyeci mi olacak?

malesef dini sevdireyim derken dinden soğutan spirütel kitap altında pek çok kurgu var ve bunlara islami kitap etiketi konuyor.+18 ibaresinin dini versiyonu.

13 -15 yaşındaki bacıların kuran kursu eğitimiyle nasıl fetva verecek hale geldiğini anlamaya çalışıyorum.küçücük zihinlere aşklı sevişmeli islami flört romanlarıyla mı dini eğitimler verip onları haramdan sakınacaksınız.

flörtün, nikahsız her türlü ilişkinin haram sayıldığını bilmeyecek kadar cahil misiniz? bu kız hem örtülü hem de iyi aşk yaşayıp süper sevişiyor öyleyse ben ateistliği bırakıp müslüman olayım mı diyecek bu badboylar.

WATTPAD KİTAPLARINA ELEŞTİRİHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin