KİTABIN ADI :AŞK NÖBETİ
KİTABIN YAZARI : aşkyakarmi
KİTABIN TÜRÜ : ROMANTİZM
OKUNMA SAYISI :17,9M
ELEŞTİRMEN YORUMU
alıştım gerçekten burada pek çok şeye alıştım. size hayatın sırlarını vereceğim diyen ama komşusunun dedikodusunu yapan yazara da alıştım. hayata başka bir pencereden mi bakmak istiyorsun,öyleyse neden komşunuzun penceresini denemiyorsunuz diyen yazara hepten alıştım. hayatın içinden şeyler yazıyorum ben diyen,kitabında döviz kurlarından,çeyrek altının satış fiyatından bahseden yazarlara da alıştım.
"vurur yüze ifadesi,romandakileri seviştireyim mi bitanesi " diyen erotik kitap yazarlarına da alıştım. bu saçmalıklar çok okunuyor diye içindeki yazanlara bakmaksızın ticari amaçla bunları basıp kitap haline getiren, matbaadan farksız yayınevlerinin ilkesiz politikalarına da alıştım. bir tek penguenlerin töre cinayetlerine neden kurban gitmediklerine alışamadım.dişi penguenler erkek penguenlerle cilveleşirken kocalarının onlara alkış tutmasını ,çekip vurmamasını anlayabilmiş değilim.bir tek bana mı tuhaf geliyor bu durum.
neyse kitabın eleştirisine devam edelim. ulaş oğlumuz,sana karşı boş değilim ama çok da beni azdıracak şeyler de yapma diyerek kızımıza istemem yan cebime koy mesajı verdikten sonra,ulaş denen gencoyu azdırıp,Ulaşın yeminini bozduracağına dair yemin eden kızımız alin işe elindeki kıyafetlerden birini kesip biçip oldukça seksi bir kıyafet haline getirmekle başlar.
kıyafet üstündeyken gencoya görünen kızımız o ara zırt pırt sertleşen aleti dışardan görünmesin diye bacaklarına inşaat teliyle bağlayan ulaş oğlanın "ne o beni azdırmaya mı çalışıyorsun" dediğini duyar. "sen elinden geleni ardına koy demedin mi ben de koyuyorum" der.
cahiliye dönemi yazarlarının edebiyat seviyesinden bile daha düşük hala gelmiş edebiyatımızın ne kadar içler acısı bir duruma düştüğünü okudukça daha iyi göreceksiniz. alin kızımız muradına erecek mi ulaş oğlanın bereket tanrısının erkekliğini kıskandıracak çapta aletine ulaşabilecek mi.teröristlerle çıkan çatışmada mermileri bitince teröristleri öldürücü cazibeleriyle etkisiz hale getiren bu bordo bereli siyah boxerlı gencolar bu değirmen tekeri kıçlı kızla baş edebilecek mi?
kızımız alin ve ulaş kahvaltı yapar,daha sonra ulaş alin'in üniversite tercihi yapması içi odasından laptopunu getirdiği sırada kızımız elindeki çatalı yere düşürmüş,kızımız yerden çatalı aldığı sırada bordo bereli ulaş 300 km görüş açısına sahip gözleriyle kıçımızın çatalını ve orada yazan latince yazıyı görmüştür.belinin iki çukurluğu arasında latince "audace fortuna juvat" türkçesi oku takip edersen ortaköye kadar gider,almancası kader yüzüne gülerse bil ki kesin arkandan iş çevirmiştir,italyancası ise ne olacak bu juventusun hali bu senede şampiyonluk hayal ama asıl latince anlamı ise kader,cesurlara güler"
ulaş,askerlik sırasında her türk subayı gibi ne olur ne olmaz diye artık dünyada kullanılmayan latinceyi öğrenip latin dansları sırasında sevgililerine latince iç gıcıklayıcı sözler söylemektedir.bendenizin de latncesi ortaokuldan terk. kızımızın kıçındaki dövmeyi görür görmez kahvaltı sırasında zaten kamyon damperi gibi kalkmış aleti iyice kasıklarını zorlamıştır.
kız zaten latince mesajı vermiş ah genco.cesur olursan yolun sonunda zevk var eğlence var. benim aklıma takılan ,o küçük anadolu şehrinde o kız o dövmeyi hangi ara yaptırdı.
a)köyde kızlara dövme yapan bir dövmeci var
b) hayvanların sırtına kime ait olduğunu gösteren damgayı basan muhtar işi sırta dövme çizmeye kadar götürdü.kendini geliştirdi