İKİ YARALI / bayanclara

2.1K 165 117
                                    

"Ablan dünya yazarı bebeğim."

Çok şükür hepimiz dünya yazarıyız.Daha doğrusu bu platformda dünyaca tanınmış pek çok yazar varmış benim yeni haberim oldu.Ben  " Onu bütün dünya okuyor " diyen  minnak okuyucuların ergenliği uzatmalı ve sancılı geçen  fanatik okuyucuların yalancısıyım.

gerçi ben de dünya eleştirmeniyim.wattpadin şu demografik haritasina bakayım dedim geçenlerde.hani wattpadin sıradışı bir hizmeti olan kurgularınızın nerelerde hangi ülkelerde yüzde kaç oranında okunduğunu  gösteren harita.

haritaya göre çuku çuku adasından okuyucum varmış.boru değil te avustralya kıtasının güneyinde pasifik okyanusunun kuzeyinde güney çin denizinin doğusunda bir adada benim her bölümü okuyup takip eden okuyucum varmış.

merak edip baktım.muhtarlıkla yönetilen bir ada ve yüz ölçümü bizim evin banyosuyla kömürlüğü arasındaki mesafe kadar.demokratik çuku çuku cumhuriyeti adıyla geçiyor.inanın gözlerim yaşardı.dünya eleştirmeni olmak kolay bişi değil.en son papua yeniden bir okuyucum vardı onu da gittiği balık avında köpek balığı yiyince yine memleket çapında tanınan eleştirmen haline gelmiş üzüntümden kendimi evimizin hem duş hem de masaj salonu olarak kullanılan banyosuna kapatıp su doku çözmüştüm.neyse iç sesimle barıştım da kendime öyle geldim.

evet dediğim gibi artık yozgat ağzıyla fantastik karakterleri türk usulü alnından öptürüp kına gecesi düzenleten ablaların dünya yazarı sayıldığı kendi yazdığını kendisinin bile anlamadığı yazar adaylarının edebiyatta çığırı açanlar diye ödüle boğulduğu bu platformda herşeyi normal karşılamak gerekiyor.

burdan beni beyne nur indirenler kategorisinde ödülelendirmeyen wattpad yönetimine teessüflerimi sunuyorum.kaç küçük okuyucunun beyin hücrelerini kurtardım kaçı embesilliğin sınırından döndüler haberiniz var mı.kaç okuyucu artık kurguları at gözlüğüyle değil de güneş gözlüğüyle okuyor biliyor musunuz?

neyse geleneksel çemkirmemi yöresel şirretliğimi yaptığıma göre eleştirimize geçebiliriz.


ELEŞTİRMEN YORUMU 


KİTABIN ADI : İKİ YARALI

KİTABIN YAZARI : bayanclara

KİTABIN TÜRÜ : GENÇ KURGU

OKUNMA SAYISI : 6,8 M


yine yeşilçam filmi tadında yazılmış okuyanda saç çıkartan bir kurguyla daha karşınızdayım.siyahın içinde beyazı ararken pembenin içinde rahmetli dedesinin bej pembesi donunu bulan okuyucuların kaçırmaması gereken bir kurgu.Hatta önümüzdeki üniversite sınavlarına ve TEOG sınavlarına bu kurgudan çalışmanız size ekstradan 10 puan bile getirebilir.

iki yaralı kurgusunun konusuna gelince. sevgilisini kanserden kaybeden bir gençle erkek arkadaşı  iki çocuklu kibariyeye aşık olduğu için terkedilen bir kızın ceplerindeki yemek kuponlarını satarak aynı şehre yerleşmeleri o parayla ev tutup ev düzüp  artan parayla çocuk okutmaları ardından komşu olmalarını ve birbirlerine bamya yemeği getire götüre aşık olmalarını anlatan mikemmel bir kurgu diyebiliriz.

bu kurgudaki tesadüfler henüz bir başka amerikan filminde ve dünya klasiğinde gerçekleşmediği için ister istemez şaşırsanız da pembe dizi kıvamında olduğu için üstünde çok durmayın.

kızımızın anası çocuk doktoru babası kalp cerrahı dedesi de ünlü bir beyin cerahıdır.yani sülalecek doktor ve cerrahtırlar.hatta evdeki hizmetçi bile göz doktorudur ama hastanede yeterli kadro olmadığı için evde hizmetçi olarak çalışmaktadır.uşağın nöroloji uzmanı olduğunu söylememe gerek yok sanırım.

WATTPAD KİTAPLARINA ELEŞTİRİHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin