İKİZLER / drunknights

5.1K 257 475
                                    

Son kitabım " Bir badboy sevdim Sivaslı vallah billah pek kaslı"  ya olan yoğun ilginizden dolayı Allah hepinizi bildiği gibi yapsın diyorum başka da bir şey demiyorum.Sürekli eline sağlık,aklına sağlık diyip gaza getiren, abi eklem bölgesine fazladan bir kaç kas koysan daha iyi olacak o zaman bizim badboy daha seksi ve daha entellektüel görünür diye akıl verenler, abi karın kası sayısı az gibi göründü bence karın kası sayısını arttırmakta fayda var diye tavsiye verenler,göğüs bölgesine yeterince kas koymadığın için seni protesto edip takipten çıkarıyorum diye küsenler sayesinde kurgunun gelişme kısmını unuttum.Sağolun varolun.

Sizler de kıskanç sevgilinizden eşlerinizden dolayı iç sesinizin ismini bayan veya erkek ismiyle kaydediyorsanız bilin ki bir psikoloğa gitme zamanınız gelmiş efendim.

Evet efendim yine hepinizi tek kaşımı kaldırarak o harikulade mikemmel ultraötesi çarpık gülüşümle selamlıyor  kelliğe çare bulan tıbbın ergenliğe de bir an önce çare bulmasını yürekten diliyorum.

Bugün her satırı zeka kokan, insana yaşama sevinci veren , ergen yaşlanma sorununu ortadan kaldıran nobel verilesi,oskarlık film yapılası bir kurguyla karşınızdayım.


KİTABIN ADI : İKİZLER

KİTABIN YAZARI :drunknights

KİTABIN TÜRÜ : GENÇ KURGU

OKUNMA SAYISI : 20,7 M


ELEŞTİRMEN YORUMU

Her zaman dediğim gibi wattpad edebiyatının konuları genelde paralel evrende geçiyor ve oradaki okul hayatı gerçek hayattakinden daha rahat daha eğlenceli.Oradaki ana babalar daha bir mezhebi geniş ve aşırı anlayışlı.Mesela kızları gecenin üçünde çantasını alıp " Ana bana Hugwards Büyücülük okulundan davetiye gelmiş.Ben harry potterla sınıf  arkadaşı olmaya gidiyorum.Merak etme hemi " dediğinde oradaki ana baba " kızım sen gecenin üçünde ne bok yemeye hangi arabayla o dediğin okula gidiyorsun.Sabahlar torbaya mı girdi" deme gereği duymuyor. Ya da eyelinerini çekip altına lila rengi donunu giyip üstüne puantiyeli bluzunu ve mini eteğini giyen kızımız gecenin bir yarısı " Ana antonio banderastan mesaj geldi.Film çekimine istanbula gelmiş.gelmişken gel bir kahve ısmarlayayım devamında sevişiriz diye yazmış.Gebze tren istasyonunda bekliyor.Gitmesem ayıp olur sonra Türk misafirperverliğine bok sürülmesin." dediğinde anası kızım antonio kim.Gecenin bir yarısı ne diye gebze tren istasyonunda bekliyor.Başka buluşma yeri mi yoktu.Antonio gece yarısı oranın tecavüzcü balici kaynadığını hadi bilmiyor sen de mi bilmiyorsun.Madem antonioda gece yarısı oralarda dolanacak göt var gelsin seni hayırlısıyla babandan istesin " demiyor.Niye çünkü orası wattpad evreni ve fizik kanunları da doğa kanunları da ahlak kanunları da ters.

Bu kitabımızın konusu da önce bir okulun yaz kampında ardından okulun kendisinde geçiyor.Kamp hayatı ,doğayla başbaşa olunabilecek ,orman içinde kulübelerde kalınan bir kamp değil çok yıldızlı bir otelde geçiyor ve öğrenciler otel odalarında kalıp canları çektiğinde erkek arkadaşlarıyla odalarda sevişebilmekte.Artık otelde yapılan kampın öğrencilerin hayatlarına ne gibi bir katkısı olduğunu bilmiyoruz.

Bu tarz kitapların başka versiyonlarında öğrencilerden bir kız bir erkek kurgu gereği aynı odaya veriliyor.hem de birbirlerinden habersiz olarak otel odasına düşüyorlar ve başta birbirlerine gıcıklık eden tipler zamanla birbirlerine aşık olup sevişip sonrasında diplomalarını alır almaz evleniyorlar.Bakınız yaz öküzü adlı kurgu da bu tarz bir eserdir.

Kısaca gerçek hayatla bağlantısı olmayan bu kurguların ayakları yere basmadığı için birer fantastik eser olarak değerlendirilmeli.Bir okulda bir erkekle aynı odaya düşen kızın hikayesinin anlatıldığı eser genç kurgu eseri olarak değil fantastik eser olarak değerlendirilmeli.Çünkü gerçekle ve ülke gerçeğiyle uzaktan yakından alakası yoktur.Bu kitap da bana göre fantastik bir eser ama genç kurgu kategorisinde.

WATTPAD KİTAPLARINA ELEŞTİRİHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin