Son kitabım " Zombiler de Sever" i yazmaya devam ediyorum.Oldukça dramatik ve ekolojik bir öyküsü olan kitabı ne zaman yazsam salya sümük içinde kalıyorum.Gribal enfeksiyondan değil, kendi kelimelerine bile içlenip ağlayan bir eleştirmenim ben.O yüzden masamda on rulo tuvalet kağıdıyla beş kilo kağıt mendili eksik etmiyorum.Bazen gözyaşlarımı masa örtüsüne sildiğim de oluyor.
Bugün eğlenceli bir kurguyu eleştirmek maksadıyla değil de genel hatalarıyla eğlenip özetlemek amacıyla yazdım.Maksadım yazarında kusur aramak değildi.Eski hesabım silinmeden önceki en son bölüm buydu ve ramazan bayramında bayram şekeri niyetine yazmıştım.Kısmet bu kitabaymış.
KİTABIN ADI : Zombiler İstanbulda
KİTABIN YAZARI : KorkuyuBeklerken
KİTABIN TÜRÜ : MACERA
OKUNMA SAYISI : 1,5 M
ELEŞİTRMEN YORUMU
zombi zombi olalı böyle zulüm görmedi.evet bu kitap için söylenebilecek en doğru söz bu.
abi zombiler hep amerikadamı çıkacak biraz da güzel ülkemizden çıksın mottosundan yola çıkılarak ,zombiler Türkiyede, türkler zombi oldu tarzında yazılmış pek çok wattpad kitabından biri de bu kitap .Yazılması da gayet normal.Sonuçta biz Türklerin de zombi olma hakkı var.hep elin amerikalısı mı virüse yakalanıp zombi olacak,önüne geleni ısırıp zombileşecek.
Tabiki zombi olmak bizim de hakkımız ve isterse Türklerden de gayet iyi zombiler çıkabilir. Türklerin zombiliği kabulü islamiyeti kabulünden daha eskidir aslında .Türklerin zombiliği kabulü milattan önce 2500 yıllarına dayanır.ilk zombi çorumda görülmüştür.( çorum belediye başkanı yakında ağzıma sıçacak.her boku çoruma mal ediyorsun deyip duruyor.napiyim çorum dünyanın merkezi tabii ki ilkler çorumdan çıkar ilkler çorumda yaşanır.)
hatta ünlü profesör ve diyetisyen canan karatay hocamızın zombi diyeti bile var.bu diyette zombi olan Türklerin sağlıklı beslenebilmesi için ne tür kişileri ısırması gerektiği gayet açık bir dille yazılmış.canan hocamızın listesine göre 1-kolestrol sorunu yaşamamak için zombi kardeşlerimizin şişman kilolu kişileri ısırmaktan uzak durması, sağlık açısından yağ oranı düşük kas oranı yüksek daha çok lifli kişileri ısırması gerekiyor.
2.zombilerin kalp sorunu yaşamaması için protein ağırlıklı beslenmek yerine daha çok yakaladıkları süt danalarını ısırması gerekiyor
3.ayrıca antalya yöresine tatile gidecek olan zombilerin aşırı kuru ve aşırı nemli yerlerden uzak durması şart.aşırı kuru ortam ve aşırı nemli ortam zombilerde reflüyü tetikliyor.
atalarımızın dediği gibi güneş girmeyen yere vampir, nem girmeyen yere zombi girermiş. ata sözünü haklı çıkartacak tavır ve davranışlardan uzak duralım. rus turistlerin bu aralar gelmediği tatil yörelerine zombi turistler akın ettiği için şükredip dua edelim.ya zombiler de gelmeyeydi ne yapacaktık.o oteller boş kalacak ,çalışanlar evine erkek bacağı,kadın dalağı götüremeyecekti.şükretmeyi öğrenin artık rahmetli pamela gidersonun dediği gibi " ben zombinin sert,vahşi,karın kaslı ve de çarpık gülüşlüsünü severim " sözünü de ekledikten sonra bu sevimli zombi kitabımızın eleştirisine geçebiliriz.
olaylar olaylar hemi de ne olaylar.amerikada new york da hatta tüm eyaletlerde ısırılmadık insan evladı ,yenilmedik hayvan bıraktırmayan , insanları zombiye çeviren virüs, te amerikadan istanbula avrupa pasaportuyla giriş yapar ve istanbul sokaklarında icraata koyulur.
bu arada bu kitap insanda fena halde ısırma isteği yarattığı için mümkünse bir süre için ağzınıza ağızlık koyun ve milleti ısırmayın.görümcemi ısırdım kadın kuduz oldu.normalde zombi olması gerekiyordu ancak bizim sülale biraz ters.kurtadam ısırsa değil ölümsüz olmak anca kuduz olup tetanoz iğnesi oluyoruz.bu da onlardan biri zağar.