ELEMENT / FAKE TRİBUTE

2.2K 174 80
                                    

Çok sevdiğim bir abim ve de aynı zamanda aile doktorumuz olan tıp fakültesi dördüncü sınıftan terk sadullah  abim  beynimin içini açıp yukardan mitokondrilerimi sayarken " Beyin ölümüne  sadece bir kaç nöron kalmış.Endplazmik retikulumların hayata küsmüş. " dediği sırada bir yandan  şokellalı ekmeğimi kemirirken diğer yandan da  de plastik bardaktaki şampanyamı yudumluyordum.Öbür yandan ne halt yapıyordum işte onu tam hatırlamıyorum.

Tek kaşını kaldırıp bana geometriden kalmış badboy bakışı atan sadullah abi  " Töre ve mafya kurguları okumaya devam edersen bundan sonraki hayatını zigon sehpa gibi geçireceksin haberin olsun" dediğinde ona masum kedi bakışları attım. Ağzımdan acı dolu bir sesle " Durum o kadar ciddi mi diye " sorduğumda elindeki röntgen sonuçlarını gösterdi." Beyninin yarısını töre kitapları kaplamış kalan yarısına yakınını ise masum genç kız ve mafya kurguları sarmış.Geri zekalı olmana pek bir şey kalmamış.Acilen bu kurguları okumayı bırakmalısın." dediğinde perforje yeşili gözlerimi duvara dikip çaresizce mırıldandım " Başka bir çaresi yok mu?.Başını olumsuz anlamda sallarken kıçını da olumlu anlamda sallamayı ihmal etmedi." Tek çaresi beyin nakli."

hayatım bir kamu spotu gibi gözlerimin önünden geçip giderken okuduğum onlarca töre ve mafya kurgusu resmi geçit yapıp bana uzaktan el sallıyorlardı.Rabbimin bahşettiği ciilop gibi beyni öldürmüş, tüm nöronlarımı hayata küstürmüştüm.

Evet sizler için feda ettiğim cillop gibi beynimin yasını tutarken daha iyi bir yaşam için amerikaya göç eden nöronlarımın arkasından ağıtlar yakmayı da  tutmayı unutmadım.Bilmiyorum hakkımı nasıl ödersiniz ama isteyen kredi kartına beş taksitle ödeyebilir.

Evet bugün yine bir hollywood mağduru kardeşimizin dramını ele alacağım.Hollywoodcuların sinsi planlar kurarak beyin kıvrımlarının arasından çalıp, yurt dışına kaçırıp film haline getirdiği bu eseri okuduğunuzda gözyaşlarınızı tutamayacak ve bu drama siz de seyirci kalmayacaksınız.

koskoca " Bir Mafya beni dürttü" adlı eseri çalıp  adını  dünyaca ünlü GODFATHER olarak değiştirip sinemaya çeviren kör olası Hollywoodcular üşenmemiş bu kardeşimizin de eserini kırpıp, eğip büküp başka bir isim altında  kitap ve film yapmışlar.Allah onları bildiği gibi yapsın " Allah onların ocaklarına ateşler salsın." diyoruz.

Geçen yıllarda da çok sevdiğimiz bir yazar kardeşimizin Yokluk  Oyunları adlı eseriyle bir başka kardeşimizin Garibanlar Olimpiyatları adlı eserini karıştırıp  Açlık Oyunları adı altında önce kitap sonra da film yapan bu hollywoodcu adiler elbet hak ettikleri cezayı en yakın zamanda bulacaklardır.

Bilim kurguyla bilim korkuyu harmanlayıp bize tansiyonlardan tansiyon beğendiren, içinde barındırdığı heyecan dolu aksiyon sahneleriyle küçük tansiyonumuzu beşe düşürtüp büyük tansiyonumuzu on beşe çıkartan bu kardeşimizi canı yürekten kutluyor mümkünse bundan sonra bilim kurgu değil de yemek kitabı yazmasını tavsiye ediyorum.


  KITAP ADI : ELEMENT

YAZARI : FAKE TRIBUTE

TURU : BILIM KURGU

BOLUM SAYISI : 28

OKUNMA SAYISI: 1.8 M



ELESTIRMENIN YORUMU

Bu yayınlanmış amerikan dizilerinden filmlerinden alıp alıp yazmayı ne zaman bırakacaksınız bilmiyorum ama böyle yazarak değil 2 milyon iki yüz milyon da okunsanız taklit olmaktan öteye gidemez ve asla ve asla saygın bir fantastik kurgu yazarı olamazsınız.İnsanların sırf sevdikleri şeyi kendi kurgularınızmış gibi yazıp bunun popülerliğinin tadını öıkarmak emin olun koladaki asit kadar geçici.

Bu kardeşimiz açlık oyunlarıyla son bükücüler avatarı harmanlayıp içine de kıtlık oyunlarından ekleyip ortaya karmakarışık , kendi içinde kendisinin bile tam olarak anlam veremediği çelşkili bir kurgu ortaya çıkarmış.Kısaca ilk çikolatalı pastayı ben icat ettim demek iöin içine biraz karbonat katmış ama ortaya frombuazlı ayran aşı çıkmış.

WATTPAD KİTAPLARINA ELEŞTİRİHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin