TAMAMEN WATTPAD KLİŞELERİYLE YAZILMIŞ KENDİ FANTASTİK HİKAYEM / ADAMMAZOVSKİ

2.9K 209 121
                                    


aslında bunu yazmadan önce çok düşündüm.gerçekten yazmalımıyım.sonuçta ortada iki üç aylık da olsa bir eleştirmen kariyerim söz konusuydu.üstelik sevenlerimin ,fanlarımın sevgisini kaybetmek de vardı.ancak sonunda yazmaya karar verdim.sonuçta ne kaybederdim ki.ortalık benimkinden saçma hikayelerle kaynarken.kim bilir belkide bir yayınevinin dikkatini çeker hikayem raflarda yerini alır diye düşündüm.en yakın arkadaşımın kitabı basılıp raflarda yerini aldığında çok kıskanmıştım.sonra kitabının sadece evindeki mutfak rafında yer aldığını öğrenince yüreğimin yağları erimişti.söz konusu kıskançlıksa hepinize nal toplatırım.

bu kitaptaki hayali karakterler tamamen uydurma olup diğer kitaplardaki isimler gibi dikkat çekici olsun diye kutadgu bilig ve dedem korkut hikayelerinden alıntıdır.begümtay,utkun gibi isimlere şimdiden aşina olun.yeni nesil bu isimleri çok çok sevecek

hikayem tamamen whatpadde yer alan klişe cümlelerle bezeli.zaten okudukça yabancılık çekmeyeceksiniz.her yazar birbirinden bu cümleleri arakladığı için telif sorunu da söz konusu değildir.bu aralar zengin patron genç kız öyküleri revaçta olduğu ve Türk gençliği de dizi film tadında bir hayat sürdüğü için bu konuyu ele aldım.içinde biraz korku öğesi olsun diye bir kaç vampir koymayı da unutmadım.amcaoğlum ısrar etti olimposlu koymazsan bir daha konuşmam diye.içine üç beş de olimposlu koydum.dayı kızım hep yabancı yazılıyor biraz da bize özgü olsun deyince çorumu da kattım.

bu kitabı okuyacağıma Allah benim belamı vereydi daha iyiydi resmen psikolojim bozuldu diyenlere ilk okuldaki rehberlik hocam yardımcı olacaktır.sevmediğiniz,kıl olduğunuz kişilere bu kitabımı övüp okumalarına vesile olabilirsiniz.kitap madde bağımlılığı yapmasa da azıcık zeka geriliği yapabilir.iyi okumalar diliyorum

ASİ VAMPİR STAJYERİN ZAYIFLAMA DEFTERİ

adım nina.biyolojik ailemle birlikte yaşıyorum.sadece üvey abim biyolojik değil.o embriyolojik.ailem onu fazla masraflı olmasın diye henüz embriyo aşamasındayken evlat edinmiş.gelişimini deney kabında sürdüren üvey abim ailemize tam olarak 16 yaşında katılabildi.babam çok tutumlu bir adammış bu yüzden annem fazla masraf olmasın diye beni on yaşımda doğurmuş.yani aslında ben 28 yaşına giricem.herşey 18.yaşıma girdiğim gün başladı.sanki tüm talihsizlikler on sekizinci yaş günüme girmeyi bekliyormuş gibi ard arda geldi.önce babamı bir trafik kazasında kaybettim.cimri babam fazla mazot yakmasın diye işe traktörle gidip gelirken çapraz yoldan gelen bir tırın altında kalmış pert olmuştu.annem ise babamın ölümünden bir kaç ay sonra kuş gribinden öldü.büyük babam ise prostat kanseri olmuştu ve o da çok fazla yaşamadı.büyükannemi ise alış veriş merkezinde kaybettik.bir daha da izine rastlayamadık.bütün bu felaketlerden sonra akli dengesini kaybeden dayım ise amerikayı terkedip Türkiyeye Çoruma yerleşti.kısa bir süre sonra çoruma belediye başkanı olduğunu duyduk.babamın ölümünden sonra morgate kredisini ödeyemediğimiz için silvertown ziraat bankası evimize el koymuştu.bizde üvey abimle birlikte daha küçük bir eve yerleşmiştik.ben şehrin ticaret lisesine giderken üvey abim de silvertown meslek lisesi torna tesviye bölümüne yazılmıştı.zaten küçükten beri el işine büyük yatkınlığı vardı.

okulun ilk günü sınıfın en arka sırasına oturdum.ancak daha oturur oturmaz önümdeki sarışın kız bana dönerek gözlerini devirerek konuştu.

-sen nina richardson olmalısın.ama dikkat et burada çok fazla kalmayacaksın.kızın tehdit kokan cümleleri kanımı dondurmuştu.masum kedi bakışlarıyla kıza bakıp gözlerim dolu dolu konuştum

-ben sadece dersi dinleyip gidicem

-isabelle kıza bulaşmayı kes artık. sarışın kız sesi duyar duymaz hipnotize olmuş gibi önüne döndü.ben de sesin geldiği tarafa baktığımda sesin sahibini gördüm.gördüğüm anda içimden bir besmele okudum.aman tanrım karşımda yakışıklı bir çocuk duruyordu.altın sarısı saçları ahenkle halay çekiyordu.gökyüzü mavisi gözleri sanki beni içine çekiyordu.çocuk sanki brad pittin silvertown şubesi gibiydi.geniş omuzları ve çok sert kasları hafta da üç gün spor salonuna gittiğini gösteriyordu.hele cadillac kaportası gibi geniş göğsü beni resmen mest etmişti.

WATTPAD KİTAPLARINA ELEŞTİRİHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin