Efendim son kitabım " TENİMDEKİ KOBRA" yı yazarken kimi zaman aşırı duygusallaşıp hüzünlensem de kimi zaman dertlensem de ara sıra hönkürsem de sırf siz okuyucularımı mağdur etmemek için bölümleri yazmaya devam ediyorum.
Malumunuz kitabımın kahramanı olan Burak KORYÜREK, üniversite sınavını kazanmak için gerekli puanı alamayınca imdadına bir market çekilişi yetişiyor.Sürekli alışveriş yaptığı süper marketin çekilişinde ALTINSOY ÜNİVERSİTESİ Paleontoloji bölümünü kazanan Burak KORYÜREK, kaydını yaptırdığı üniversitenin erkek yurduna yerleşir.Ancak burada aksilikler peşini bırakmaz,Kaldığı odanın banyosundaki duşakabinin süzgeci yoğun erkek kılından dolayı tıkanınca oda arkadaşı ikonik şevketle birlikte soluğu yurdun müdür odasında alır.
Durumu anlatıp mağduriyetini anlatan Buraka yurt müdürü kötü haberi verir.Erkekler yurdunda sadece bir adet tek kişilik oda vardır ve İkonik şevket ya da kendisi bu odaya yerleşecektir.İkonik şevketin moda dünyasındaki her ikonik erkek gibi kadınlara karşı antidepresif bir tepkisinin olması yüzünden Burak KORYÜREK ikonik şevkete acır.
Sonunda duruma müdür yardımcısı Cevdet DİLBİLMEZOĞLU el koyar. Kızlar yurdunda bir oda vardır.Ancak orada da Ayça ŞILDIROĞLU adında bir kız kalmaktadır.
Hayat felsefesi " Çükünün götürdüğü yere git " olan Burak KORYÜREK için bu sorun değildir.Daha önce de kızlar ve kadınlarla dolu bir iş yerinde tek erkek olarak çalışmış ve kadın ruhu konusunda mastır yapmıştır.
Kızlar yurdundaki odaya yerleşen ve kısa sürede kızlar yurdunun nüfusunu üç katına çıkarıp,ülke enflasyonunu yarı yarıya azaltıp,Rusyayla olan ilişkileri normalleştirip, gayri safi milli hasılayı iki katına çıkarır.
Aşkın nefretle kol kola gezdiği, entrikanın şehvetle halay çektiği, tutkunun zevklerle kına gecesi düzenlediği bu kitap tamamen özgün bir kitap olup kuku radarım saat on iki yönünde yakışıklı erkek gösteriyor parolasıyla edebiyat dünyasında kendine haklı yer edinmiş olan TENİMDEKİ İMZA ile karıştırılmamasını istiyorum.
Evet bir öğretmen öğrenci aşkını anlatan bir kitapla daha karşınızdayım.Bu kitabın yazımında emeği geçen başta Mahmut Tuncer olmak üzere,değerli fikirleriyle katkıda bulunan Nuri Alçoya,Şahin K. ya ve T.C Coşkuna teşekkürü bir borç biliyorum.
Zira bir öğretmen öğrenci fantazisi anca bu kadar hayata geçirilip kitaplaştırılabilirdi.
Evet bu kitabın tam 25,4 milyon okunması 965 bin votesi var.Yani ortalama 40 bin okur bu günaha ortak olmuş,kitaptaki öğretmen öğrenci ilişkisini ağızlarının suları aka aka okuyup votelemişler.
Bende bu üniversite sınavlarında sıfır çeken güruhu merak ediyordum.Meğer bu arkadaşlar üniversite sınavlarına ÖĞRETMENİM, ÖĞRETMENİMİN BEBEĞİ,HOCAMDI KOCAM OLDU kitaplarından hazırlanmışlar.Tabii sınavda matematik ,fizik soruları çıkınca ve de edebiyat soruları da istedikleri kitaptan çıkmayınca bu akıllılar sınavlarda sıfır çekip durmuşlar.
Allah akıl fikir versin.Kimi eleştiriceğimi şaşırdım.Bu kitabı yazanımı,okuyup beğeneni mi yoksa çok okundu diye yakında basacak olan yayınevini mi.
Kafamda saç kalmadı,dilimde tüy bitti,psikolojim menisküs oldu.Bu kitapları yazmayın okumayın diye.
Neyse kararı kamuoyuna bırakıp kitabın eleştirisini yayınlıyorum
ELEŞTİRMEN YORUMU
KİTABIN ADI : ÖĞRETMENİM
KİTABIN YAZARI :ODSevgiStyles
KİTABIN TÜRÜ : GENÇ KURGU
OKUNMA SAYISI SAYISI : 24.3M