FANTASTİK TÖRE KURGUM

1.6K 150 235
                                    


Efendim bu aralar fantastik bir töre kitabı yazmaya karar verdim. Aslında niyetim bilim töre tarzında bir kurgu yazmaktı ancak bir uzaylının mardine berdel gitme olasılığı dayımın atomu parçalama olasılığından düşük olduğu ve pek inandırıcı gelmeyeceğini düşündüğümden vazgeçtim. Mardine yabancı turist bile zar zor gelirken elin uzaylısı neden gelsin dedim. Bu arada sürekli amerikayı ziyaret eden, 51. Bölgeyi toki kentsel dönüşüm merkezine çevirmiş uzaylılara da teessüflerimi bildiriyorum. Ulan başka memleket mi yok azıcık bize de gelseniz ölür müsünüz?

Neyse efendim son kitabım " SEVDİM YİNE BİR GENCİ , AZICIK BİRAZ ZENCİ" " çıktı çıkacak hatta çıkmış olabilir benim haberim yoktur o derece yani.Ben genelde çıkan kitaplarımı pek takip etmiyorum. Bundan önceki kitabım " PENGUENLER DE SEVER " Hintçeye çevrilmedi diye arıza çıkardığımdan beri yayınevleri bana biraz mesafeli yaklaşıyor. Çok şükür az da olsa birkaç kitabımı yayınlatmayı başardım.

" KUTUPLARA YAZ GELMİŞ PENGUENLERİM NERDE"

" ZEBRALARIN AŞKI UZUN OLUR."

" ALMA PANDALARIN AHINI ÖDEYEMEZSİN GÜNAHINI"

Bunları okumadıysanız okuyun efendim.

Gelelim ailevi ilişkilere. Biliyorsunuz burası benim aslında ağlama duvarım ,iç dökme yerim.Baldızıma söyleyemediğim, eltimden sakladığım , görümcemden çekindiğim ne kadar sırrım varsa anca burada dökebiliyorum. Yoksa bilseler ailevi sırları ortaya döktüğümü beni aileden aforoz ederler yerime de emenikeyi alırlar. O derece yani.

Efendim amcaoğlumun japonyadan geyşa diye aldığı karısı Ninja çıktı.yakında hepimizi hatori hanzo kılıcıyla soğan gibi doğramazsa bana da coşkun sabah demesinler. Durumlar iyi değil gerizekalı amcaoğlum Japonların gelenekleri bizimkine çok yakın diyip hepimizi kandırdı. Aileyi de ikna edip Allahın ninjasını ailemize monte etti . Renda ikizlerindeki Ninjalar bile bunun yanında milli damat kalır. Artık evde akşamları suşi yiyip tokyo araba rallisi izliyoruz.biz bunu Müslüman yapar başına türban takarız diye umut ederken evde kimono giyip işe öyle gidiyoruz. Geçen işten kimonoyla döndükten sonra erkek halimle beni istemeye geldiler. Babam artık kimononun altına şalvar veya tayt giyiyor. Rüzgarlı havalarda kaçacak delik arıyoruz. Anlayacağınız çikiloplarım Allah bu amcaoğlunu kore dizilerine figüran etsin.

Bu arada üstünden prim kastığım çok değerli ve de ünlü wattpad yazarları primlerimi ödemediği için emekli olamıyorum.bi zahmet bir el atın da erken emekli olayım.

Efendim gelelim benim harikulade fantastik töre kurguma. Kün fe ye kün diyorum. Adettendir. Zira ben kitabı azıcık islami tarzda yazdım. Bu her erotik kurguyu okuyup voteleyen bir statyum dolusu ergen okurdan da faydalanmak için içine azıcık da erotizm koydum. Gençlik tarzı kurgulara bayılanlar için çılgın dersane tarzı kurgu yazan bacılara özenip karakterleri kampa gönderdim.İsimler orijinal olup wattpad karakterlerinden farklıdır. Zaten konu da oldukça ilginç. Seveceğinizi düşünüyorum. Kurgumun ismini ENİŞTESİNE BERDEL GİDEN DELİ KIZIN HİZMETÇİSİNİN ASİ STAJYER KIZI koydum. Biliyorum çok orijinal bir kitap ismi. Bu konuda kendimle gurur duyuyorum. Olaylar ve karakterler tanıdık gelebilir bu yüzden tanımamazlıktan gelirseniz çok sevinirim sevgili çikiloplarım canım bonibonlarım, kuyruksuz Halleylerim.

Hepinizi şimdiden vote veren ellerinizden öper hayalet okur olup vote vermeyenleri de haydar dümene havale ederim.

İyi okumalar

KARAKTER TANITIMLARI

KUMSAL PELÜŞOĞLU : dar gelirli bir ailenin çok giderli bir kızı. Babası tokyo meslek lisesinde atom mühendisliği okumasına rağmen mesleği ülkemizde tam olarak bilinmediğinden devlet su işlerinde bale eğitmeni olarak çalışıyor. Kızının yüksek harcamalarına yetişmekten helak olanlardan. En son kızının istediği I phone X i alabilmek için böbreklerinden birini sattı. Apple ın yakın bir zamanda bir üst model çıkarmaması için her gün Allaha dua ediyor. Satacak bişisi olmadığından ek iş için akşamları panda bakıcılığı yapıyor. Annesi ev hanımı olmasına rağmen kocasına yardım edebilmek için akşamları fitness eğitmenliği yapıyor, pilates dersleri veriyor. Annesinin " BEN BU KIÇI NASIL ERİTTİM " adında bir de kitabı var.

WATTPAD KİTAPLARINA ELEŞTİRİHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin