YAZANLAR VE YAZARLAR

2.7K 251 169
                                    

Bölümü ünlü bir wattpad yazarının bir sözüyle açmayı uygun buldum  " Kurguların beş para etmez, bu bendeki ergenlik olmasa",  " kurguların okunmaz ya, her bölümde seks olmasa"

Şaka bir tarafa şuan yaşınız küçük ve ergenlik çağında okuduğunuz pek çok kurgu  size doğal ve oldukça heyecanlı hatta mükemmel gelebilir ancak  büyüdüğünüzde size saçma ve mantık dışı gelecek.Böyle kurgular okuduğunuz için kendinizi kınayacak ve acep o zamanlar ne yedim ne içtim de böyle akıl dışı ,mantık dışı kurguları okuyup voteledim diye kendinize hayret edeceksiniz.Ve emin olun sizin çok beğenip harika bulduğunuz bu kurguları yazan sizin yaşınızdaki yazar adayları da büyüdüklerinde en az sizin kadar hayret edip,ben bu kurguları nasıl yazmışım diye düşünüyor olacaklar hatta itiraf ediyorlar da .Çünkü büyüdükçe,  muhakeme yeteneğiniz arttıkça okuduklarınızı daha iyi süzüp ne kadar boş olduklarını fark edeceksiniz.Peki geriye ne kalacak diye soracak olursanız.Kısa bir süre popüler ve ünlü yaptığınız küçük yazarlar ve zengin ettiğiniz yayınevleri.

Her zamanki gibi hepinizi tek kaşımı kaldırarak çarpık gülüşümle selamlıyorum.sizler de bana olumlu anlamda başınızı sallayarak karşılık verebilirsiniz.

Efendim iç sesiyle kısa bir süre çılgın bir  aşk yaşayıp hararetli bir kavga sonunda ayrılanlar kervanına ben de katıldım.Şuan bilinçaltımla flört halindeyim ve sanırım birbirimizden çok hoşlanıyoruz.Ama asıl üzüntüm başka.Altı aydır ilham perim ilhamiden haber alamıyorum ve başına kötü bir şey gelmesinden birilerine töre veya mafya kitapları yazdırmasından korkuyorumçİlham perim evden öfkeyle çıkmadan önce " göreceksin senin canını nasıl acıtacağım.Sevmediğin ne kadar töre ,mafyatik kurgu, sonu bebekli biten genç kız kurgusu varsa hepsini yazdırıcam demişti.Bir delilik yapıp bunu eyleme dökmesinden korkuyorum.

Fakir bir ailenin çocuğu olarak dünyaya geldiğim için omega 3 içermeyen yağlar yemekten içimde bir şeyler hep eksik kaldı ve yetersiz beslenmeden dolayı içimdeki çocuk harry potterın çocukluğu gibi cücük kaldı.Melankolikliğim,nevrotikliğim hep bundan ötürü.Sanırım iç sesimle de anlaşamayıp ayrılmamın sebebi de buydu.Bilinçaltım beni olduğum gibi sevdiğini söyledi.

Evet bugün ki konumuz yazarlar ve yazanlar.

Ana babalarının edebiyata tepki olsun diye doğurdukları genö yazar adayları ve onların her yazdığına kutsal kitap gözüyle bakan okuma zevki gelişmemiş okuyucu kardeşlerim.

Yazar kısmına hiç değinmeyeceğim çünkü kızsanız da yanlış biliyorsun sen deseniz de gerçek değişmeyecek.Wattpadde malesef yazar yok,yazan var.Yazanlara gelince onlar da kendi aralarında ikiye ayrılıyor ne yazdığının farkında olanlar,ne yazdığının farkında olmayıp sonradan şaşkınlıkla geldiği noktaya aval aval bakanlar.

Kimisi sen beğenmemiş olabilirsin ama ben daha o zaman 14 yaşındaydım.TEOG tan yeni çıkmıştım moralim baya bozuktu.Salladım bir aşk kurgusu patladı gitti.Bu kadar popüler hale geldiysem suç benim mi diyor.Kimi valla ne yazdığımın tam farkında değildim.Sevgilimden yeni ayrılmıştım artık nasıl üzüldüysem yazmışım bir bad boy hikayesi.Anam ne göreyim benim kurgu olmuş mu sana 10 milyon okunma.Sevincimi yeni badboyumla bara giderek kutladık.O derece yani.Kimi ergenlik dönemine yeni girmiştim hormonel durumlardan dolayı mafya kurgusu yazdım, bu kadarını ben de beklemiyordum diyor.Anlayacağınız geldikleri popüler noktadan dolayı şaşkınlığa düşen yazar adayı çok.Komik olans abunların kendini cidden yazar sanması.

Töre ve mafya hikayelerinin çoğu aslında ne yazdığını bilmeyen, dizi izleye izleye töre ve mafya konusunda doktora yapıp tez yazma kıvamına gelmiş ergen kardeşlerimizin eseri.

Bir de yazdığının arkasında durmayan garip yazar adayları var.Kitabının başında sözde uyarı yapıp hiçbir sorumluluk kabul etmeyen bu cesur yazanları isviçreli bilim adamları çözememiş ben mi çözücem dememek için kendimi zor tutuyorum.

WATTPAD KİTAPLARINA ELEŞTİRİHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin