Aşka kapılarını kapatan ancak evinin tüm pencerelerini açık bırakan eleştirmeninizden kucak dolusu sevgiler.
efendim kafayı bu aralar 18.yaş gününe basar basmaz fantastik bir varlığa dönüşen kitap kahramanlarına takmış durumdayım.zira ne zaman böyle bir kurgu görsem aklıma 18.yaş günümde yaşadığım hayal ve burun kırıklığı gelir. çocukluğumdan itibaren yıllar boyunca bir kurt adam olacağım düşüncesiyle yaşadım.bunda 9 yaşında çıkan bıyıklarımın ve 12 yaşında sakal traşı olmamın da etkisi yok değil.zira o yaşlarda bir çocuğun bu kadar kıllı olmasını isviçre tıbbı bile açıklamakta çaresiz kalıyordu.18.yaş günümde biyolojik babam beni düşünceli bir yüz ifadesiyle bir köşeye çektiğinde içimde kelebekler uçuşuyordu.ahan da zaman geldi.babam bana bir kurtadam olduğum gerçeğini açıklayacak diye düşünmüştüm.biyolojik babam beni karşısına alıp üzgün gözlerle süzdükten sonra " sana bir şeyi açıklamamız gerekiyor.Nasıl açıklayacağımı bilmiyorum." dediğinde heyecanla " biliyordum kurtadam olduğumu biliyordum" diye sevinçten haykırmıştım.ta ki biyolojik babam " ne kurtadamı salak! senin fazla kıllı olmanın sebebi organik dayına çekmendenmiş.doktor bol bol muz yesin bıyık tüyleri seyrelir." diyene kadar.
işte o gün fantastik dünyaya küstüm ve babama kinlendim.fantastik kurgulara bok atmamın sebebi sanırım bilinçaltıma işleyen o gündür.neyse ki biyolojik babamdan intikamımı alırken size de bir gerçeği açıklama zamanının geldiğini düşünüyorum.
bildiğiniz üzere içinde fazla pornografik unsur barındıran gay ve lezbiyen kategorisindeki kurgulardan hazzetmediğimi söylediğimde hemen beni homofobik olmakla suçladılar.Oysa gerçek şu ki ben bir lezbiyenim ve kadınlardan hoşlanıyorum.sonunda bu itirafı yapıyorum. hayatım boyunca yeterince kız arkadaşım olmadığı için lezbiyenliğimi doya doya yaşayamadım ve bu yüzden kuyruk sokumumda bulunan ve lezbiyenlik alameti olan birbirine kavuşmaya çalışan bir çift eyeliner işareti bile kuruyup soldu.
işte yıllar öncesinden kalan kinimi akıtmak ve biyolojik babamın canını acıtmak için onu karşıma aldım ve ona bir gerçeği itiraf edeceğimi söyledim. aslan görmüş alaska kangurusu gibi şaşkın gözlerle bana bakan babama " baba ben galiba lezbiyen oldum ." dediğimde lezbiyenliği mesleğimde bir terfi sanan babam sevinçle ve gurur dolu gözlerle boynuma sarılıp " bir gün okuyup lezbiyen olacağını biliyordum" dediğinde gözlerim dolmuş mezuniyet yüzü görmemiş wattpad kurgu kahramanı misali bir boşluğun içine düşmüştüm.zar zor yutkunup " baba öyle değil.Ben kadınlardan hoşlanıyorum" dediğimde adam yaşadığı şokla kitlenip kaldı.üç gündür boş gözlerle karşıdaki duvara asılı jenifer lopez posterine bakıyor.gözleri jenifer lopezin kalçasına kitlenip kaldığı için annem de bunu gurur meselesi yapıp babamın o haline bakmayıp babama küstü.adama 3 gündür ne ekmek ne su veriyor.intikam aliyim derken trajik bir aile faciasına sebep olduğum için vicdan azabı çekiyorum.az önce ekolojik dayım aradı ve hıçkırarak " galiba ben de lezbiyenim.bize bu hastalığı sen bulaştırdın" diyip beni suçladı ve telefonu suratıma kapattı.
evet gördüğünüz gibi ailecek pek normal değiliz.artık beni ve ailemi böyle sevip kabul edin.
efendim bu arada bildiğiniz üzere wattpad ortamında fellik fellik porno veya erotik kurgu arayıp, bulduğu her porno kurguya 1 milyon üstü okunma ve vote kazandıran ortalama 150 bin kadar ağzı salyalı ergen var ve ben de bu potansiyeli kaçırmamaya karar verdim ve ünlü bir yazar olmamın yolunun bu okul kaçkını 150 bin ergenden geçtiği gerçeğini idrak ettim ve onlara yönelik kurgular yazmaya karar verdim.
Bu aralar yazdığım porno kurgular aşağıdaki gibidir.
PAMUK PRENSES VE YEDİ ZENCİLER ( KARIŞIK PORNO)
BAZILARI ZENCİ SEVER (KARIŞIK PORNO)
KAYNANAM OLMADAN ASLA ( KARIŞIK PORNO)
BACANAKLA GECE GECE DELİRMECELER ( GAY)