THE TÖRE

2.6K 222 306
                                    

medyadaki resim Batuhan çüküküçük, Azra götübüyük

Başrollerde :  Masal BASUROĞLU, Ayaz Gecekremi

Yan rollerde : Kumsal Duşjeli,  Alya  Muslukcontası

Önsözler

Bir kız erkek kılığına girmek zorunda kalırsa, erkek kılığında bir mafyanın koruması olursa.Ünlü erkek aynı zamanda bir mafya peki bu mafya erkek kılığındaki mafya kıza aşık olarak bulursa.bir de buna ağzı gevşek hakkı ve sert kız biricik eklenirse.

ne olmaz ki

komedi tadında bir aşk hikayesi

bu zeka kokan cümleler MAFYA KORUMASI adlı 8,7 milyon okunması olan  kitabının ön sözünden alınmıştır.

herkes mafya kitabı yazıyor benim neyim eksik.üstelik emmioğlum daha önce beyaz eşya mafyasında montaj elemanıydı.Ailecek neyimiz eksik diyen hanım hanımcık bir yazarımızın beyinlerde conta yaktırıp su kaynattıran kurgusu.


Ölüm çözüm olsaydı mezarlar mutlu olmaz mıydı?Ama şu da var ölüm çözüm olmasaydı papatyalar bu kadar güzel kokar mıydı?

Telefon sapığı değil daha fazlası, aşık bir sapık

hayatta kalmayı değil ayakta kalmayı  öğreneceksiniz

hiç görmediğiniz bir kurguyu okumaya var mısınız?


Bu IQ düşürten önsöz de 2,7M okunmaya sahip  Tenim Tenimde adlı kurgunun ön sözü.

öyle bir önsöz yazayım ki okuyan 2 hafta kendine gelemesin, mümkünse nefesi götünden alsın o derece şaşırıp aklı karışsın diye böyle bir önsöz yazan hanım hanımcık yazanımız belli ki amacına ulaşmış.

bu arada ben de dikkat çekmek için GÖTÜMDEKİ NEFES ve ABİ DEME LAZIM OLUR adlı kurguları yazıyorum.Onları da arada okuyup votelerseniz sevinirim.


Kimse canı yanmadan can yakmazdı

ADA ya bir rüzgar çarptı

Ne ada yok oldu ne rüzgar dindi.

5,4M okunmalı Baş Belası adlı edebiyat şaheserinin önsözü.

yazar kısaca ben de diğerleri gibi götümden çarpıcı bir önsöz uydurayım ağızları açık bıraktırayım dedim ama sanırım tam uyduramadım.eh bunla idare edin dercesine yüreklere su serperken beyinlere de kezzap dökmüş.

kitabın konusu da ilginç.polis anne babanın kızı olarak dünyaya gelen kızımızın  polis olan annesi, babasının da  girdiği bir silahlı çatışmada kocasının önüne atlayarak şehit olmuştur.

evet bildiğiniz gibi emniyet teşkilatı silahlı çatışmalara giren karı kocalar için bir kitapçık dağıtmıştır.buna göre her kadın kocası için ölmek ve onu canı pahasına korumakla mükelleftir.


Cosmos Fahren

gecenin güneşi

edis hazinedar

sokakların efendisi

bu grupta kimse normal değil

kısa ama şapkalı dil koparan

sinirlendi diye insanların yüzünü dikiş makinesine çeviren

kız arkadaşı eskiden  ondan ayrıldı diye  kızıp kızı doğrayan

WATTPAD KİTAPLARINA ELEŞTİRİHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin