HACKER / murateksii

2.3K 136 289
                                    


Efendim teomanın müziğe geri dönme hızıyla benim eleştiriye dönme hızım arasında pek bir fark olmadığını bilen bilir.O müziği 25 kez bırakıp 26 kez dönerken ben bu konuda ona tur bile bindirdim.Sanırım tur bindirmeye devam edeceğim.O yüzden eleştiri dünyasına mecburen geri döndüm.

Efendim kendimde komple değişikliğe gitmeye karar verdim.Hatta yaşam felsefemi bile değiştirdim.Yeni yaşam felsefem " hayat seni dürtüyorsa sen ona pandik at". Artık tam bir acımasız badboy olmaya karar verdim.Goodboy olunca hayat size acımasız davranıyor efendim. " Hayat seni yerden yere vuruyorsa belki tozunu alıyordur " felsefesinden tamamen vazgeçtim.artık bende wattydeki acımasız badboylardan olucam ve onların taktiklerini uygulayıcam. Karın kaslarım eksik olduğu için şimdilik 6 aylık hamile göbeğimi kamufle etmeye çalışıyorum.

Yaşıtlarım fazla seksi ve egzotik olduğum için bana yüzvermediğinden ben de komşunun benden 14 yaş büyük evde kalmış kızını gözüme kestirdim.Ona dün gece gözlerimi devirip ağzımı çemçüklemiş bir şekilde yarın sokak başında hazır olmasını ve hazırolda beni beklemesini söyledim.ancak kızın koca meraklısı olduğu ayrıntısını unutmuşum.kızın nikah dairesinden ikimiz için gün alıp koltuk takımı beğenmeye gittiğini öğrenince bu hayalimde suya düştü.malesef başka bir yere taşınmam gerekecek.badboy yüreğim bunu kaldıramaz.

Evet kendisiyle barışık yedi sülalesine küs eleştirmeniniz sahalara geri döndü.Artık tv lere senaryo yazmak için saçmasapan kurgular yazmayı kendime ilke edindim. Nehir erdem ablamızın bol kadın dövmeli ,kahramanlarının elleri ayakları bağlı bir şekilde atıldıkları karadenizin dibinden aquaman misali kurtulup dipten yüzeye çıktığı fantastik dizisi tutunca benim ondan neyim eksik diyip ben de bu işe giriştim.

" hadi otur da bir soluklan iç Anadolu" " bugün pek sessizsin Marmara" " bir derdin mi var ege ? " " çıtın çıkmıyor güneydoğu" " hele bir deyiver ne var ne yok akdeniz?" " niye bu kadar suskunsun doğu Anadolu" dizilerinin senaryo çalışmalarına başladım.bu diziler tutar göreceksiniz.

Bu aralar yine gaza gelip yeni kurgular yazmaya başladım. " Sevdim yine bir genci azıcık biraz zenci" ye olan inanılmaz ilginiz beni gaza getirdi. Hele sevdiğim kız dayım çıktı kurgusuyla zirveye çıktım." Ben sevdim eller aldı bütün tipsizler bana kaldı" kurgusuyla resmen zirveye bayrak diktim.Zirvedeki yalnızlığın tadını çıkarayım dedim sonra bekar ve yalnız olduğum aklıma gelince beni bir hüzün bastı.

Aslında siz okurlarımın da beni evlendirmeyi çok istediğinizi biliyorum ama artık lütfen bu amaçtan vazgeçin.Evde kalmış görümcenizi , üç kocadan sonra aşka tövbe eden eltinizi bana kakalamaya çalışmayı bırakın.Abi OXFORD mezunu kuzenim 4. Zenci erkek arkadaşından yeni ayrıldı.Artık siyahın içindeki beyazı bulmak için zencilerle ilişkiyi bıraktı, tövbe edip beyazlara döndü diyenin ağzına kürekle vururum.

Bilen bilir ben uzun süredir Anjelina Jolie ile beşik kertmesiyim.Vakti zamanında ben Vietnam gazilerinin kaldığı suruçtaki mülteci kampında emekli bir sumocunun sekizinci çocuğu olarak doğduğumda Anjelina Jolide Birleşmiş milletler iyi niyet elçisi olarak kampı ziyaret etmiş.Anjelina kampı gezmekten yorulup benim yattığım beşiğin hemen yanındaki beşiğe oturduğunda rahmetli dedem de belki bu oğlan bununla evlenir de hayatımız kurtulur diye düşünüp fırsat bu fırsat beni anjelina joli ile beşik kertmesi yapmış.

Gerçi Brad Pittin bundan haberi yok. Ayrıldıklarında umutlanıp belki bir umut anjelina kertmemizi hatırlar da bana döner diye kendisine yazdığım şiiri maille yollamaya çalıştım.

Aklıma gelince Angelina Joli

İçime bir sevinç doli

Sanki bana bir şeyler oli

WATTPAD KİTAPLARINA ELEŞTİRİHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin