ZORAKİ AŞK / Mervekilicc

2.5K 181 96
                                    

Efendim milenyum çağını kaçırınca bluğ çağında takılı kalıp çaresizce plutonyum çağının gelmesini bekleyen bu yazan kardeşimizin güzide eserini okuduğumdan beri ben ,ben değilim.Bir ben var benden içeri ona da wattpadde iç ses diyorlar.Ama ben iç sesime küseli aylar oldu ve  geçen zaman içinde bilinçaltımla sözlendim.Nasıl bir manyaklıksa artık duygu durumum Yılmaz Morgül kıvamında

Malumunuz burada pek çok popi kitap eleştirdim ve eleştirilerimin genel amacı hep şu oldu yazanların sırf diğerlerinin arasından sıyrılmak için uç noktalara gitmesi ve yaşından ve boyundan büyük mecralarda gezinmesi ,konuları kurgu edinmesi.İnsan yaşamadığı bir şeyi yazabilir ama hayalini kurmadığı,aklından geçirmediği bir şeyi yazamaz.Bu yüzden yaşı küçük de olsa büyük de olsa bazı pornografik kurgular yazanların beyinlerinde bir porno sineması olduğuna eminim.Fantazi dünyaları geniş, libidoları yüksek ve kolestrol oranı kalplerini yağ bağlamış seviyedeki bu yazanlar +18 ibaresini süs olsun diye koysalar da hepsi de kurgularını çoluk çocuğun okuduğunu gayet iyi biliyorlar ve ses çıkarmıyorlar.

Dikkat çekmek isteyenler için bazı kitap ismi önerilerim de var.Değerlendirmek isteyenler bunlardan faydalanabilir.

DAYIM ENİŞTEME GÖRÜCÜ GELDİ ( TÖRE DALINDA NOBEL ALMASINA KESİN GÖZÜYLE BAKIYORUM.FİLMİ YAPILSA OSKAR ALMAZSA GELİN BANA MİLYONLUK BORÇ SENEDİ İMZALATIN O KADAR GÜVENİYORUM.)

İSLAMİ ŞARTLAR ALTINDA SEVİYORUM SENİ ( TASAVVUF EDEBİYATININ HENÜZ BOKUNU ÇIKARMAMIŞ YAZARINIZDAN ALTIN NİTELİĞİNDE BİR ÖNERİ.BEŞ VAKİT NAMAZINI KILAN İPEK MAVİ TÜRBANININ ALTINA BUZ MAVİSİ RENGİNDE SATEN ELBİSESİNİ GİYEN ONUNDA  ALTINA O ELBİSEYE ÇOK YAKIŞAN FİYONKLU AÇIK MAVİ TOPUKLU BİR AYAKKABI GİYİP GÖZLERİNE EYELİNERİNİ,PARMAKLARINA KIRMIZI OJELERİNİ SÜRDÜKTEN SONRA WHATSAPTTAN TESADÜFEN TANIŞTIĞI BİR SAPLA MECİDİYEKÖY ERENKÖY İSTİKAMETİNDEKİ TATLICIDAKİ BULUŞMASINI VE ASLEN MARDİNLİ AMA ÖZÜNDE BUDİST ŞİNTOİST KATOLİK OLAN BİR GENCİ TELKİNLERİYLE DİNE DÖNDÜRMEYE ÇALIŞMASININ DESTANSI ÖYKÜSÜ.YAZDIKÇA AĞLAYACAK ,AĞLADIKÇA YAZACAKSINIZ.)

BİR MAFYA BENİ DÜRTTÜ ( MAFYATİK KİTAPLARA YENİ BİR SOLUK YENİ BİR ANLAYIŞ GETİREN ANSİKLOPEDİK VE DE HİJYENİK BİR ESER.FACEBOOKTA KENDİSİNİ YANLIŞLIKLA DÜRTEN GENCİ DU BAKİM BELKİ TANIDIK FELANDIR DİYİP DÜRTEN VE BAŞINA ASRIN BELASINI ALAN GENÇ BİR KIZIN KURTLAR VADİSİ KIVAMINDAKİ DRAMATİK ESERİ.ASLEN ÇEK SENET MAFYASINA ÜYE OLMASINA RAĞMEN PART  TİME OLARAK EROİN MAFYASINDA DA ÇALIŞAN GENCİN ONU DÜRTEN KIZI KALDIĞI REZİDANSTAN ALIP  MÜSTAKİL SARAY YAVRUSU EVİNE KAÇIRIP ONU EVİNİN KADINI, ÇOCUKLARININ ANASI, BACISININ GÖRÜMCESİ YAPTIĞI DESTANSI BİR AŞK HİKAYESİ.YAZDIKÇA BÖĞRÜNÜZE BÖĞRÜNÜZE VURUP OLAYLARA KENDİNİZİ FAZLA KAPTIRIP BİR PENGUENLE AŞK  BİLE YAŞAMAK İSTEYECEKSİNİZ.BİR SEVDİĞİM OLSUN İSTERSE PENGUEN OLSUN DİYECEKSİNİZ.)

ÜVEY KAYNIM ( ÜVEY ABİM,ÜVEY BABAM,ÜVEY BALDIZIM,ÜVEY ÖĞRETMENİM GİBİ ÇOK OKUNMUŞ, MİLYONLARCA OKUNMADAN SONRA YAYINEVLERİNCE BASILMIŞ KİTAPLARDAN SONRA ÜVEYLİK KONUSUNDA KABIZLIK ÇEKEN WATTPADE TAZE KAN NİTELİĞİNDEKİ BİR ESER.GELİN GİTTİĞİ EVDE KAYINBİRADERİNİN ÖZ KAYINBİRADERİ OLMADIĞINI ÖĞRENEN GENÇ BİR KADININ ŞOK GEÇİRMESİ VE ARDINDAN ŞOKUN YAN ETKİSİYLE ÜVEY KAYINBİRADERİNE AŞIK OLUP ONUNLA 80 BÖLÜM AŞK,TUTKU,ENTRİKA VE ŞEHVET DOLU DESTANSI EPİK BİR AŞK YAŞAMASININ HİKAYESİ.HALA ENSESTLİK KONUSUNDA WATTPADİN BOKU ÇIKMADI AMA ÇIKMASI YAKINDIR BUNA BİRAZ BENİM DE KATKIM OLSUN DİYORSANIZ ÜVEY KAYNIM TAM SİZE GÖRE.SERİNİN İKİNCİ KİTABI OLARAK ÜVEY KOMŞUMU DA YAZABİLİRSİNİZ.)


HAWAİDE BİR TÜRK ( LONDRADA BİR TÜRK, PARİSTE BİR TÜRK,ROMADA BİR TÜRK,TOKYODA BİR TÜRK NEW YOKDA BİR TÜRK GİBİ ÇOK OKUNMUŞ POPÜLER BİR KURGU YAZMANIZ İÇİN TA ORALARA KADAR GİTMENİZE GEREK YOK.ZATEN BUNLARI YAZANLARIN DA ORAYA GİTMİŞLİĞİ ORALARI GÖRMÜŞLÜĞÜ YOK.HER NE KADAR İSMİ ŞURADA BİR TÜRK BURADA BİR TÜRK OLSA DA ANLATIM TARZINDAN VE GİDİŞATINDAN OLAYLARIN LONDRADA VEYA PARİSTE DEĞİL BAĞCILARDA VEYA ERNEKÖYDE GEÇTİĞİNE EMİN OLDUĞUMUZ, TUMBLER TÜRKÇESİNİN GOOGLE TRANSLATE İNGİLİZCESİYLE HARMANLANDIĞI BİR DİLLE YAZILMIŞ BİR KURGU DA SİZ YAZABİLİRSİNİZ.BİR TÜRKÜN ABİSİNİ GÖRMEK NİYETİYLE GİTTİĞİ HAWAİİ HONULULUDA BAŞTA HONULULU BELEDİYE BAŞKANI OLMAK ÜZERE PEK ÇOK KİŞİYİ KANSER EDİP TÜRK DÜŞMANI HALİNE GETİRMESİNİ VE SONRASINDA HONULULUDA NE KADAR BADBOY VARSA HEPSİYLE AŞK YAŞAYIP ONLARI MÜSLÜMAN YAPMASINI ANLATAN HARİKA BİR GENÇLİK ÖYKÜSÜ

WATTPAD KİTAPLARINA ELEŞTİRİHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin