ELEŞTİRMEN YORUMU
KİTABIN ADI : İŞARETLİLER AKADEMİSİ
KİTABIN YAZARI : Denvilles
KİTABIN TÜRÜ : FANTASTİK
OKUNMA SAYISI : 764 K
milenyum çağını kaçırdım bari uranyum çağını boş geçmiyim diyen yazarımızın bu nadide eserinin eleştirisine devam ediyorum.
Neredeyse bir kasaba dolusu insanın okuduğu bu eserin bundan sonraki eserlere ibret olması dileğiyle .
Aslen transilvanya doğumlu gizli bir vampir olan Ümit Besen abizimizin " vampir olmuş gidiyorsun/ bana veda ediyorsun/ o kadar kanımı emdin/ yoksa kurt adam mı seviyorsun " tarzındaki bu güzide eser gösterdi ki, o kadar çok alacakaranlık ,harry potter filmi izlemişiz ki özgün ve düzgün bir eser yazmaya hayal gücümüz kalmamış.
ortalık malumunuz üzere kurgu hırsızı, üç beş fantastik film, bir kaç da fantastik korku kitabı okuduktan sonra kendi özgün yapıtı diye ortaya karışık eserler çıkaran çakal yazarcıklarla dolu. alemde kurt adamlardan çok bu kurgu hırsızı çakallardan var. on üç yaşındaki kızın birikimi,zeka seviyesi tam ne ola ki içi son bükücü,cadılarla,olimposlularla yetmemiş vampirlerle doldurulmuş bir kitabı özgün bir şekilde yazsın da onlara özgün isimler bulabilsin.
kim ne derse desin fantastik kitapları hala yaşını başını almış insanlar yazıyor.alacakaranlık kitabının yazarının yaşı da harry potter serisinin yazarı da elliye merdiven dayamış,menapozdan gün almış kolestrol seviyesi yüksek,libidosu düşük ablalarımızdır.
henüz on beş yaşında olup da fantastik türde harikalar yaratabilen bir dünya starı malesef çıkmadı.o yüzden sağdan soldan devşirdiğiniz içi çok bilinen fantastik öykülerle dolu kurgularınızı anca kendi yaşınızdaki cimcimelere yutturursunuz. utanmasalar harry potterı önce ben yazmıştım ama aşağılık amerikalılar benden yürütmüş diyecek kadar çirkefleşebilecek kapasitedeki bu arkadaşlardan cidden korkulur.
kim ne derse desin buradaki fantastik eserlerin beş temel kaynağı var
-game of thrones
-harry potter serisi
-alacakaranlık serisi
-teenwolf serisi
-supernaturalden araklamalar
amerikalıların uydurduğu fantastik yaratıkları kendi kurgularında yer verip içine iki tane embesil karakter koyanlar ahan da ben fantastik eser yazdım elime de sağlık demesin.zaten fantastik eserler Türkiyede pek basılıp satılan bir tür değil.kazayla wattpadde bir kaçı basılmışsa da ikinci basımları olmamıştır.
gelelim damgalanmış eşekler misali tüm bireylerinin kimi kolundan,kimi kafasından kimi boynundan kimi de kıçından damgalanmış meşhur ailemizin dramına. kullanmaya kullanmaya büyülü yeteneklerini unutmuş babayı önce Allaha sonra da sihirli güçler alemine havale ediyoruz.
kızımızı yanlarına alan iki güçlü, kafalarında ejderha dövmesi olan adamlar ,her fantastik kitabın olmazsa olmazı olan siyah arabaya binerler.ölümün sesi adındaki dövmeci dükkanının önüne gelirler.buradaki gizli geçit özel güçler akademisine açılmaktadır. adamlardan birinin ismi logan ( her fantastik kitabın olmazsa olmazıdır.genç kız kitaplarındaki aras ismi neyse logan ismi de o dur.) diğerinin ismi gus'tur.bunlar kızımızı alıp seni regus diye biriyle konuşturmamız lazım diyerek sihirli geçitten bir kasabaya geçerler.
melih gökçekin dayıoğlunun beş seçimdir kazanıp yönettiği kasaba oldukça sessiz ve sakindir. bunlar bir kapının önüne gelirler.yazarın deyişine göre kapının üstünde bir simge vardır ve bu simge hani nokia telefonlar açılırken ele el sıkışan bir simge vardır ya ondandır.regus denen herifin evine geldiklerinde kız gördüğü evin muhteşemliği karşısında dona kalır ( betimleme özürlü yazarımız bir ev bir malikane nasıl tarif edilir bilmediğinden muhteşem evdi deyip hevesimizi kursağımızda bırakıyor).