spiritüel bakışlarla bakma sevdiğim
sonra içim dışım bir hoş oluyor.
kozmik dokunuşlar yapma sevdiğim,
sonra yüreğim sarhoş , beynim berduş oluyor
çağının çok ötesinde olan değerli üstat büyük şair CONKIRAY COŞKUN un son kitabı " beni köyümün uranyumlu yağmurlarında yıkasınlar yıkasınlar ,sonra da plutonyumlu pamuğu tıkasınlar tıkasınlar" adlı şiir kitabından aldığım " kozmik gözlerine kurban olduğum" adlı şiirinden bir dörtlükle başlamak istedim sevgili şikiloplarım görümcemden çok sevdiğim lolipoplarım.
biliyorum bazen sevginin dozunu kaçırabiliyorum.napiyim benim okurlarına brownilerim cankuşlarım diye seslenen yazanlardan ne eksiğim var.
ELEŞTİRMEN YORUMU
KİTABIN ADI : MİRAS KAVLETTİLER
KİTABIN YAZARI : mgnssss
KİTABIN TÜRÜ : GENEL KURGU
OKUNMA SAYISI : 551 K
efendim birgün başımı alıp gidersem gövdeme sen bakar mısın diye espri yaptığım son sevgilim de beni terk ettiğinden beri edebiyata küstüm.cin ali okuyacak halim yoktu.bundan önceki sevgilim de " başımdan üç evlilik geçti ama ayaklarım hala bekar " diye espri yaptığım için beni kapının önüne koymuştu.ne çektiysem hep bu kutuplara yaz getiren türden esprilerim yüzünden.sanırım imzayı attırana kadar espri yapmasam iyi olacak.yoksa bekar ölen ilk eleştirmen olarak tarihe geçeceğim.
sevgilisinin karın kaslarından ilham alıp badboy kitabı yazan mı dersin, dayısının çorabına bakıp mafya kitabı yazan mı dersin ( dayısının çorabı ne alaka diyenler için : malumunuz mafyatik badboylar saftirik gencecik kızların başına sürekli çorap ördüğü için dayısının ,emmisinin çorabına bakıp ilham alıp mafyatik kurgu yazan çok.) evinin balkonunda dondurma yerken kocaya kaçan komşu kızından ilham alıp töre kitabı yazan cim cimeler mi dersin tekmili birden hepsi burada.
bugün de yine töre uzmanı bir kardeşimizin beyin göçerten ,okuyanda renk körlüğüne bağlı retina yırtılmasına sebep olan kurgusunu eleştireceğim.
evden nobel edebiyatı almak için yola çıkıp bakkaldan ekmek aldıktan sonra fikir değiştirip oskar verseler de olur diyen kardeşimizi bu eserinden dolayı kutluyoruz.
kurguya gelince olay her zaman ki gibi penguenler diyarı ,törenin başkenti, en fakir adamın bile alttan ısıtmalı üstten soğutmalı jakuzili konaklarda oturduğu güzide şehrimiz mardinde geçiyor.
kimsenin eceliyle ölmediği , herkesin mutlaka bir töre cinayetine kurban gittiği mardinde eceliyle ölecek ilk insanı merakla bekliyoruz.zira bu töre yazarı arkadaşlara göre mardinde eceliyle ölen tek bir insan evladı yok.
öncelikle bu kitabın yazarına ve değerli okurlarının şahsına hiçbir hakaret veya eleştiri yapılmamış olup tüm eleştiri kitabın kendisine ve içeriğine yöneliktir.Ayrıca bu kurguyu okumadan önce kafanıza arko sürüp ardından aliminyum folyoyla kaplamadan okumayın.abi aliminyumun kilosu kaça biliyon mu.biz sofrada suşi yemeden doymayan ,evde evcil hayvan niyetine koala besleyen fakir bir aileyiz diye çemkiren fakir ama çemkirdek okurlar kafalarına bim poşeti sarıp üstüne tendürdiyot dökmek suretiyle güzelim beynin hücrelerini koruma altına alabilirler.
yasal uyarımızı yaptığımıza göre mikemmel ötesi kurgumuzun eleştirisine geçebiliriz.öncelikle söyliyim bu kitap töreye olan bakış açımı 35 derece değiştirdi.töreye yeni bir boyut yeni bir tarz getiren bu kitabı okuduktan sonra anlıyoruz ki benim yerden yere vurduğum eniştemin kuması töre serisi kitabı bunun yanında genel kültür ansiklopedisi kalıyor.