Voorwoord

11.6K 258 134
                                    

Hey lezers!

Leuk dat jullie dit boek hebben aangeklikt. Voordat je begint met lezen, is het belangrijk dat je eerst het voorwoord leest. Er staan belangrijke dingen in.

K O R T E S A M E N V A T T I N G
Cara McCarter is een achttienjarige spion. Alles wat ze niet wilt worden, is een normaal meisje. En laat dat nou net haar nieuwe opdracht zijn. Ze moet undercover gaan als Dakota Hamilton en naar een normale school. Zal ze zich een beetje kunnen gedragen als een normale achttienjarige?

Dan is er nog Logan. De badboy van de school. Cara mag hem niet, maar helaas voor haar, moeten de twee vrienden worden. Hoe zal dit aflopen? Zal Logan Cara's volgende slachtoffer worden, of is het omgedraaid?

W A A R S C H U W I N G
1. Er komt grof taalgebruik voor. Kan je hier niet tegen, lees het boek dan niet.
2. Er wordt over seks gepraat, ik beschrijf geen details, maar het gebeurt wel. Nogmaals, is dit niet waar jij graag over leest, klik mijn boek dan nu weg.
3. Er komen beschrijvingen van gevechten en moorden in voor. Dit wordt wel beschreven met een aantal details. Ik weet dat er mensen zijn die hier absoluut niet tegen kunnen, dus ik waarschuw aan het begin van het hoofdstuk. Ik zet er dan duidelijk bij of er een gevecht is en of er bloed is. Staat er niks, dan is er ook niets aan de hand.
4. Ik ben nog niet helemaal zeker over het einde van het verhaal, dus het kan cliché worden. Klik weg als je hier niet van houdt.

R E G E L S
1. Geen haat. Ik wil niet dat er op een of andere manier haatdragende dingen overgebracht worden. Niet naar mij, of andere lezers. Vind je mijn boek niet leuk, stop dan gewoon met lezen, maar ga mijn boek of mij niet afkraken.

2. Dit boek staat op 'Alle rechten voorbehouden'. Dat betekent dat ik degene ben met de rechten van het boek en niemand anders. Dit boek mag dus niet worden overgenomen door een ander, zonder mijn schriftelijke toestemming.

3. Fouten verbeteren mag van mij. Ik vind het fijn als mensen mij helpen om mijn boek te verbeteren, dus als je een foutje ziet, zeg dit gerust. Doe dit alsjeblieft wel op een nette manier.

4. Geef geen spoilers. Misschien lees je het boek al voor de tweede keer en weet je wat er gaat gebeuren, maar er zijn mensen die het boek nog niet hebben gelezen. Het is niet leuk om dingen te verklappen, dus doe dit niet.

5. Ik wil absoluut geen reacties met 'Snel verder' of zoiets. Ik luister er niet naar. Ik krijg er een slecht humeur van en verwijder dat soort reacties toch. Dus verspil je tijd niet aan het typen van dat soort berichten. Ik weet dat sommigen dit bedoelen als een soort compliment, en dat waardeer ik, maar het stoort mij alleen. Dus als je een compliment wil geven, doe dit dan op een andere manier.

6. Mijn boek is geen groot reclamebord. Ga dus ook geen reclame maken voor je eigen boek of dat van een ander, want dat soort reacties worden uiteraard verwijderd. Ik luister sowieso niet naar mensen die me vragen om hun boek te lezen, maar als je dit doet in mijn boek, vind ik dat extra vervelend.

C O V E R   E N   B A N N E R
Dit is de eerste cover:

C O V E R   E N   B A N N E RDit is de eerste cover:

Deze afbeelding leeft onze inhoudsrichtlijnen niet na. Verwijder de afbeelding of upload een andere om verder te gaan met publiceren.

Dit de tweede:

Dit kan nog veranderen, maar dan komen de nieuwe covers hier ook te staan

Deze afbeelding leeft onze inhoudsrichtlijnen niet na. Verwijder de afbeelding of upload een andere om verder te gaan met publiceren.

Dit kan nog veranderen, maar dan komen de nieuwe covers hier ook te staan. Gelieve deze covers niet na te maken.

Ik ben zelf best tevreden met de banner. Dit is de banner:

 Dit is de banner:

Deze afbeelding leeft onze inhoudsrichtlijnen niet na. Verwijder de afbeelding of upload een andere om verder te gaan met publiceren.

N O G   I E T S
1. Er zijn meerdere boeken over spionnen. Ik lees ze zelf niet allemaal, dus ik weet ook niet wat er allemaal in staat. De dingen die in mijn boek staan, heb ik zelf bedacht. Beschuldig mij dan ook niet van diefstal. Beschuldig anderen ook niet van diefstal als je het niet zeker weet.

2. Zoals ik in al mijn boeken doe, komt ook hier weer een Q&A. Deze komt aan het einde van het boek. Ik zal zeggen waar, aan wie en wanneer je de vragen kan stellen. Ook komen er weer bonushoofdstukken, zoals bij al mijn andere boeken.

3. Ik vind het fijn als mensen vragen stellen. Stel dus gerust vragen als je iets niet snapt! Ik heb liever dat je te veel vraagt en het verhaal helemaal snapt, dan dat je helemaal niks vraagt en niks snapt van mijn verhaal. Ik vind het ook niet erg als je vragen stelt over mijn leven of zo. Dat vind ik zelfs leuk. Dus voel je vrij om vragen te stellen.

4. Ik ben niet zo zeker over de categorie waar dit boek in staat. Vind jij dat het boek in een ander genre thuishoort? Zeg het me dan gerust. Ik zit zelf heel erg te twijfelen tussen tienerfictie, romantiek en actie. Maar ik denk dat tienerfictie er een beetje tussenin ligt, dus daarom staat het boek daarin.

5. Even voor alle mensen die nu bang zijn geworden van mij (en helemaal tot hier zijn gekomen met lezen): ik ben geen totale bitch. Ik kan ook heel erg aardig zijn. Ik ben alleen gemeen voor mensen die het verdienen.

Liefs Claire

SpyWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu