19. Max is bang

4.6K 208 61
                                    

'Ja, kom maar

Deze afbeelding leeft onze inhoudsrichtlijnen niet na. Verwijder de afbeelding of upload een andere om verder te gaan met publiceren.

'Ja, kom maar.'

De deur gaat open en Logan zijn mond valt open. 'Dakota?' Ik glimlach. 'Wow.' Ik loop langs hem heen mijn kamer uit, naar beneden en pak mijn leren jackje van de kapstok. 'Ze maakt het me verdomd lastig,' hoor ik hem mompelen.

'Kom je nog?' roep ik naar hem. Meteen daarna hoor ik de trap zacht kraken en gaat hij met me mee naar buiten. 'Ik wist niet dat hier in de buurt een schietbaan was?'

'Hij ligt ook een beetje afgelegen.'

Na twintig minuten zijn we aangekomen en gaan we naar binnen. Max en Taylor zijn er al. 'Weet je zeker dat je Dakota mee hebt genomen, Logan?' zegt Max verbaasd.

'Moet ik het bewijzen?' Hij negeert mijn vraag.

'Waarom zie je er zo uit?'

'Dit droeg ik eigenlijk dagelijks. Maar sinds we verhuisd zijn niet meer,' vertel ik. Nu gaan ze verder vragen. En dat gebeurt ook. Taylor vraagt waarom niet meer. 'Omdat ik altijd werd gezien als een gemeen persoon door mijn kledingkeuze. Mijn vader zei dat ik zo geen nieuwe vrienden zou maken, dus koos ik iets vrolijkere kleren. Maar op een schietbaan ziet dat er misschien een beetje apart uit.' Ondertussen zijn Thom en Anthony er ook bij komen staan. Ook zij zijn verbaasd over mijn uiterlijk.

'Ik vind het verdomd sexy,' fluistert Logan in mijn oor, zo zacht dat alleen ik het kan horen. Zijn warme adem geeft me fijne rillingen en ik bloos hevig. Logan heeft me echt een compleet ander meisje gemaakt. Ik bloosde nooit voordat ik hem kende en ik zou ook nooit iemand zoenen die te maken heeft met mijn opdracht. 'Zullen we beginnen?' vraagt Logan aan de jongens. De jongens knikken en ze lopen door naar de balie. Logan zegt iets tegen de man en hij geeft wat wapens.

In de zaal is het rustig. Het ziet er anders uit dan de schietbaan waar ik altijd oefen, maar wel mooi. De jongens gaan elk op een andere baan staan en beginnen met schieten. Ik kijk - nep - bewonderend toe. Ik kan het veel beter. Zij schieten wel in de pop, maar niet recht door het hoofd of het hart, waar ze vermoedelijk wel op richten.

Nadat Logan een aantal keer heeft geschoten, komt hij naar mij toe. 'Wil je ook?' Hij biedt me zijn pistool aan. Ik pak het ding twijfelend uit zijn hand en bijt op mijn lip. 'Ik help je, goed?' Ik knik. De verleiding om nu alle kogels recht door het hart te schieten, is groot, maar dan zou ik mezelf meteen verraden.

'Oké, wat moet ik doen?' Hij legt zijn hand om de mijne en richt dan op de pop. Zijn andere hand ligt op mijn schouder en de tintelingen leiden me af. Ik haal de trekker over en een knal vult de ruimte.

'Dat was niet slecht, Dakota.' Hij laat me los en ik mis gelijk zijn lichaam tegen het mijne. 'Probeer het nu nog eens. Ik heb een uitdaging, goed?' Hij vindt het wel erg leuk om me uit te dagen.

'Vertel.'

'Als jij de pop raakt, zoenen we.' Hij wilt het zo spelen.

'Oh dan. Dan richt ik wel op de grond,' plaag ik. Zijn wenkbrauwen trekt hij plagend op. Ik steek mijn tong uit en draai me naar de baan. Ik richt - en doe daar natuurlijk langer over dan normaal - en schiet dan. Ik doe net alsof ik schrik van de knal en draai mijn hoofd weg.

'Holy shit. Dakota, je hebt die pop recht door zijn hoofd geschoten,' brengt hij verbaasd uit. Voorzichtig kijk ik naar de pop. Een gaatje zit midden door zijn voorhoofd. Een echt mens zou nu doodgaan.

'Wow! Heb ìk dat gedaan?' vraag ik verbaasd, maar blij. Tuurlijk heb ik dat gedaan, het was de bedoeling.

'Logan, zeg me alsjeblieft dat jij dat hebt gedaan? Want anders ga ik rennen voor dat meisje.' Max staat verbaasd te kijken naar het gat.

'Dan zou ik nu gaan rennen, want dat gat heeft zij gemaakt.' Ik glimlach ongemakkelijk en heb opeens spijt van mijn schot. Misschien had ik toch niet op die plek moeten schieten.

Anthony, Thom en Taylor komen nu ook kijken. Ze zijn allemaal te verbaasd om iets te zeggen. Logan neemt uiteindelijk het woord. 'Dakota, weet je zeker dat je nog nooit het geschoten?'

'Ja. Heb ik serieus dat gat gemaakt? Want dat is onmogelijk. Ik richtte niet eens op zijn hoofd. Ik richtte op zijn been.' Ik probeer het goed te praten, ook al denk ik niet dat dat nog gaat lukken. Ik kijk hem triomfantelijk aan en ben me opeens heel erg bewust van zijn lichaam, dat erg dicht tegen het mijne aan staat.

'Hé, Dakota. Je hebt de pop geraakt. Ik had iets beloofd.' Ik kijk hem ondeugend aan en wacht tot hij in actie komt. Zijn ogen zijn gericht op de jongens achter mij en ik kijk over mijn schouder. De jongens grijnzen geamuseerd en draaien snel hun hoofd de andere kant op als ze zien dat ik naar hen kijk.

Mijn blik glijdt weer terug naar Logan, die me een klein beetje verlegen aankijkt. Wacht, Logan is verlegen? Hij wrijft door zijn haar en gaat door naar zijn nek. 'Oké, oké. We gaan al weg,' mompelt Taylor. Voetstappen worden steeds zachter, maar mijn aandacht blijft hangen bij Logan. Zijn ogen heb ik nog nooit zo gezien. Het is onbeschrijfelijk. Ik voel me er alleen maar meer door aangetrokken.

Ik verdrink in zijn ogen en heb mijn lichaam niet meer onder controle. Voor ik het doorheb, heb ik een korte kus op zijn lippen geplant. Meteen daarna schieten de woorden van Ray weer door mijn hoofd. Ik moet Logan vergeten, volgens hem. Maar ik weet nu al dat ik dat niet kan. Logan is onvergetelijk. Nu vliegen de woorden van Zarena door mijn hoofd. Het maakt niet uit als ik verliefd ben. Ik kan het altijd proberen. Misschien werkt het, misschien niet.

Alles is zo verwarrend.

'Ik vind je echt heel erg leuk.'

AAWWHHH (ja, ik vind dit echt veel te schattig)

Sorry, dit wordt een lange a/n maar ik heb even en paar dingen die ik moet mededelen. Lees het helemaal want er staan belangrijke dingen in. Sorry dat het vier dagen duurde voordat ik een nieuw hoofdstuk ik een hoofdstuk plaatste, maar ik had het druk. Dit is echt een slechte reden, maar het is nou eenmaal zo. Ook heb ik het de laatste tijd wat moeilijker, niks om je ernstig zorgen over te maken. Maar dit kan er wel voor zorgen dat de updates langer duren.

Ook heb ik een nieuwe telefoon! YASSSSS. Ik had eerst een koelkast die niet meer goed werkte. Maar nu heb ik eindelijk een fatsoenlijke mobiel. Het heeft zelfs vingerprintherkenning! Ik ben daar iets te blij mee, denk ik.

Ik heb ook nog een vraagje voor jullie. Want ik ben op zoek naar een knappe, mannelijke celebrity. Hij moet bruin haar en bruine ogen hebben, gespierd zijn, jong en lang (ook al maakt dat niet zo veel uit, want foto's kun je aanpassen). Kent iemand van jullie een man/jongen die voldoet aan deze beschrijving? Zo ja: wie?

Ik heb jullie hulp hard nodig, dus een antwoord zou wel lief zijn;)

SpyWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu