Hallo lezers,
Ten eerste, heel erg bedankt voor het lezen van mijn boek. Zonder jullie was mijn boek nooit zo succesvol geworden. Het hoogste wat het tot nu toe heeft gehaald is #3 in populair in tienerfictie. Dat is echt heel hoog als je bedenkt dat er héél véél boeken worden geschreven in tienerfictie.
Ik wil jullie ook bedanken voor het reageren. Jullie comments waren echt heel lief of grappig en hebben me vaak vrolijk gemaakt. Bedankt daarvoor. Ook vind ik het echt heel erg leuk dat er zoveel mensen zijn die dit boek hebben gelezen en hebben gestemd. Dat betekent veel voor een schrijver en zeker voor mij.
Dit boek was best moeilijk om te schrijven, omdat er veel dingen in staan waar ik eigenlijk nog niet zo veel van af wist. Dat over jutsu en jitsu heb ik allemaal van Wikipedia, omdat ik er niks van wist. Ik heb een hoop op moeten zoeken, maar ik denk dat het uiteindelijk allemaal redelijk realistisch is geworden. En ik ben blij met hoe het boek is verlopen.
Het einde is misschien niet wat iedereen had gehoopt, maar ik had dit al vanaf het begin in mijn hoofd. Ik vind dat het zo een goed einde heeft. En als jullie er niet tevreden mee zijn, hebben jullie pech. Want dit blijft het einde. Ik heb het expres een open einde gelaten, zodat jullie zelf kunnen bedenken of Logan het Cara vergeeft of niet. In mijn ogen vergeeft Logan Cara wel. Dan weten jullie dat en hoeven jullie niet boos te worden. En nee, ga niet vragen om een deel twee, want dat is een vraag voor de Q&A, die al meerdere keren is gesteld.
Ik moet eigenlijk ook nog een paar mensen in het speciaal bedanken, want zonder hen was het me nooit gelukt.
Fleur met een achternaam die ik niet meer weet, mijn gymdocente van dit schooljaar, omdat zij ons bij gym judo heeft laten doen en ons moordtechnieken aan heeft geleerd met een ander gast waar ik de naam van ben vergeten.
emma_giesbers , omdat ze mijn boek leest, terwijl ik me daar eigenlijk hartstikke voor schaam, maar zij me een soort van leert dat het niet zo erg is. En omdat ze op school vaak haar mond dicht houdt over Wattpad, zodat de rest van mijn vriendinnen niet steeds herinnerd wordt aan mijn boek en Wattpad.
Shawn Mendes, omdat zijn muziek me helpt met schrijven, ook al heeft zijn muziek niet heel erg veel te maken met dit boek. Dit geldt trouwens ook voor andere artiesten zoals James TW, Jacob Whitesides, Halsey, Ed Sheeran en Little Mix.
Selena Gomez, omdat haar muziek leuke achtergrond muziek is en ze een goed model is voor de cover.
En natuurlijk alle andere mensen die het mogelijk hebben gemaakt dat mijn boek gelezen werd! Heel erg bedankt!
Liefs Claire
JE LEEST
Spy
Teen FictionMijn naam is beroemd. Iedereen kent mijn naam. Ik ken iedereen. Maar niemand weet wie ik werkelijk ben. Cara McCarter. • (Verdere beschrijving in het voorwoord) • 'Geweldig boek met veel actie en humor. Zeker een aanrader.' ~ @emma_giesbers 'Het is...