BELANGRIJK! Voordat jullie beginnen met lezen!
Ik heb een vraag voor jullie, want ik ben erg nieuwsgierig naar wat jullie denken wat er gaat gebeuren. Ik zou het erg waarderen als jullie dit beantwoorden. Wat denken jullie (selecteer en zeg waarom je dat denkt):
1. Cara onthult zichzelf en Logan vergeeft het haar. (Dat zou schattig zijn;).)
2. Cara onthult zichzelf, maar Logan wilt haar nooit meer zien. (Awh, zielig.)
3. Cara onthult zichzelf niet en ze vertrekt gewoon. (Arme Logan.)
4. Logan komt achter Cara's geheim. (Uhoh...)
5. Logan komt niet achter Cara's geheim en ze blijven bij elkaar.
6. Iets anders, namelijk: (vul in).
Ik ben benieuwd naar jullie gedachten. Als jullie dit ingevuld hebben, kun je gaan lezen. Veel plezier met lezen.
Heb je de vraag al beantwoord? Zo niet, doe dat dan nu maar even ;).
We komen aan bij het gebouw en lopen naar binnen. Ik ga als laatste. Ik zeg de jongens gedag en ga naar een kamertje. Ik zie Ray al staan en neem mijn kleren en masker van hem over. Ik doe snel mijn masker op en vest met grote capuchon aan. Ik ga zonder iets te zeggen naar de ruimte waar ik afgesproken heb met de jongens, via een kortere route, zodat ik alsnog eerder aankom in de ruimte. Voor de deur van de kamer blijf ik wachten.Ik ga klaarstaan en wacht op de jongens. 'Jullie zijn er.' Ik glimlach, ook al kunnen ze dat niet zien. 'Ik wil eerst Logan spreken.' Hij kijkt twijfelend naar de jongens, maar loopt dan toch mee de ruimte in. 'Jullie moeten hier blijven wachten,' zeg ik, voordat ik de deur dichtdoe.
'Ga zitten.' Ik wijs naar de stoel aan de tafel. Zelf ga ik aan de overkant zitten.
'Waarom wil je mij alleen spreken?'
'Dakota is hier.'
'Dat klopt. Maar ze durfde jou niet onder ogen te komen, dus houdt ze alles vanuit een andere kamer in de gaten. Is het erg dat ze mee is?'
'Dakota is hier.'
'Ja, dat heb je net ook al gezegd.'
'Je snapt het niet, hè?'
'Wat snap ik niet?'
Niet te geloven dat ik dit ga doen. Ik ga het allemaal verpesten. En ik weet het. Maar toch ga ik door. Ik ben gek geworden.
JE LEEST
Spy
Подростковая литератураMijn naam is beroemd. Iedereen kent mijn naam. Ik ken iedereen. Maar niemand weet wie ik werkelijk ben. Cara McCarter. • (Verdere beschrijving in het voorwoord) • 'Geweldig boek met veel actie en humor. Zeker een aanrader.' ~ @emma_giesbers 'Het is...