Hey!
Dit is de Q&A (best logisch, aangezien de titel dat ook zegt). De dubbele vragen heb ik weggelaten of gecombineerd met een andere vraag. Cara werd emotioneel tijdens het interview en Logan werd gek van jullie vragen. En ik begon te twijfelen aan mezelf door jullie enthousiasme. Maar je moet zelf maar even lezen waarom. Onderaan staan ook nog een aantal vragen voor jullie. Het zou lief zijn als jullie die even beantwoorden. Veel plezier met het lezen van de Q&A!
Cara
Uhm naja, dit is niet echt een vraag maar boeit niet: Ik vind je echt top dus ik hoop dat de schrijfster van dit boek nog een tweede deel gaat schrijven zodat jij en Logan weer bij elkaar kunnen komen en ik dan helemaal kan wegsmelten en denken van: CUTEEE😍. En dat ik ook ook zo'n vriendje wil... 😂😘
Awh, dankjewel! Ik vind jou ook top! Ik zal het doorgeven aan Claire, misschien schrijft ze nog een vervolg. Ik hoop ook dat Logan en ik weer bij elkaar komen, want ik mis hem nu al. Maar ik ben bang dat Logan me niet meer wilt zien. En dat begrijp ik volledig, want ik ben ook ontzettend stom geweest. En Logan was inderdaad wel cute ;)Is er iemand die je verschrikkelijk haat?
Ja, ik haat de moordenaar van mijn ouders meer dan wie dan ook. Ik wil nog steeds weten wie het is, maar niemand wilt dat zeggen, of ze weten het ook niet.Als je de kans zou krijgen om terug te gaan in de tijd, zou je dan iets veranderen?
Ik weet het niet. Ik zou niet weten wat ik zou moeten veranderen, terwijl ik tegelijkertijd zoveel zou willen veranderen. Misschien zou ik terug kunnen gaan naar het moment dat mijn ouders weggingen om hun missie af te ronden. Dan zou ik ze tegen kunnen houden, zodat ze niet vermoord zouden worden.Wat ga je nu verder doen met je leven?
Gewoon verder leven, want ik zou niet weten wat ik anders zou moeten doen. Ik moet gewoon gaan doen alsof ik Logan nooit heb ontmoet en weer verdergaan met mijn missies.Ga je een sollicitatiegesprek voeren bij Sinterklaas, zodat je weer over daken kunt rennen?
Ik denk niet dat ik per sé moet solliciteren bij Sinterklaas om over de daken te rennen, omdat ik dat nu ook al gewoon kan. Maar het is wel een leuke idee!Hoe ziet je leven er na zes jaar uit?
Geen idee, ik denk dat ik dan nog steeds missies doe. Ik woon waarschijnlijk nog in het hoofdgebouw, train elke dag, soms een missie tussendoor. Waarschijnlijk nog steeds alleen.Wat is je favoriete bezigheid?
Trainen. Ik kan dan even al mijn woede uit me slaan en al mijn problemen vergeten.Stel dat je Logan plots weer tegenkomt, wat zou je doen/zeggen?
Als hij me nog niet gezien heeft, zou ik waarschijnlijk weglopen, zodat hij me niet ziet. Als hij me wel al gezien heeft, weet ik niet wat ik zou doen. Ik denk dat ik me nog ellendiger zou gaan voelen en me om zou draaien om weg te lopen. Gewoon omdat Logan me toch niet wilt zien en ik hem niet nog meer tot last wil zijn.
JE LEEST
Spy
Teen FictionMijn naam is beroemd. Iedereen kent mijn naam. Ik ken iedereen. Maar niemand weet wie ik werkelijk ben. Cara McCarter. • (Verdere beschrijving in het voorwoord) • 'Geweldig boek met veel actie en humor. Zeker een aanrader.' ~ @emma_giesbers 'Het is...