De dagen verstreken langzaam en we waren nu geland op vrijdag, ik had gisteren mijn laatste les dag en nu was het enkel nog wachten op mijn moeder die me naar het vliegtuig zou gaan brengen. Ik sms’te er ondertussen op los met Zayn, die niet kon wachten tot ik zou komen naar Duitsland waar ze waren tot morgen avond. Het was maar een vlucht van drie uur dus dat viel al hartstikke mee, ik moest wel overstappen op Schiphol in Nederland maar dat zou me wel lukken denk ik. “Ben je klaar mam?” Vroeg ik ongeduldig. “Ja, even..” Zei ze en ze was druk heen en weer aan het lopen, ik had geen idee waar ze allemaal mee bezig was maar ik besloot het maar te laten gaan. “Oké, we kunnen gaan.” Ik stond meteen op van de bank en liep naar buiten en stapte in de auto. Ik klikte mijn gordel vast en hield mijn iPhone stevig vast in mijn handen aangezien de sms’jes binnen stroomde. Mijn moeder kwam naast me zitten en startte de motor die een brullend geluid begon te maken, we reden de oprit af op weg naar Royal Dock. Mijn vlucht was al over anderhalf uur en ik zou over een half uur al moeten inchecken. Gelukkig was het maar tien minuten rijden en waren we er dus zo. “Beloof je me goed op jezelf te passen? En ook op je broer?” Ik knikte en lachend gaf ik mijn moeder een knuffel. “Ik beloof het mam.” Ze glimlachte even naar me en trok me toen opnieuw in een knuffel. “Ik ga je missen lieverd.” Zuchtte ze toen, ik rolde met mijn ogen en lachte even. Dat zei ze al twee dagen lang, dat ze nu zonder haar kinderen zat en het ging missen. “Ik bel je als ik ben aangekomen ja?” Stelde ik voor en ze knikte, ze gaf me mijn paspoort en ticket en na dat ze een kus op mijn haren had gedrukt draaide ik me om en liep het vliegveld binnen. Ik kende de weg hier alsof het mijn tweede huis was dus zonder enige moeite liep ik naar de plek waar ik me moest inchecken en waar ik mijn koffers moest afgeven. Ik ging in de rij staan om me in te checken en toen ik mijn iPhone hevig voelde trillen viste ik hem snel uit mijn zak. Ik zag dat ik gebeld werd door Zayn, wat redelijk vreemd was aangezien hij me nog geen twee minuten geleden had ge-sms’t. “Hey, wat is er?” Vroeg ik toen ik opnam. Het was helemaal stil aan de andere kant van de lijn. ‘Je gaat dit niet leuk vinden.’ Hoorde ik hem toen zeggen. Ik fronste even en keek langs de mensen die voor me stonden, heen. Nog maar vijf mensen die gecontroleerd moesten worden en dan was ik aan de beurt. “Snel, want ik ga zo het vliegtuig in.” Zei ik vlug. ‘Emily komt ook.’ Alsof mijn wereld stil stond, leek het nu wel. “Dat meen je niet?” Vroeg ik maar hij herhaalde het nog een keer, ik zuchtte en zei toen dat ik moest inchecken en ik hem vanavond zou zien. Met lood in mijn schoenen stapte ik het vliegtuig in en mijn vrolijke humeur was meteen omgeslagen. Ik had helemaal geen zin meer om de komende twee maanden bij hun te zijn en al helemaal niet als Emily – de vriendin van Liam – er ook was. Hoe lang blijft ze? x – sms’te ik naar Zayn, in de hoop dat ze niet de volle twee maanden bleef zoals ik. Twee weken, don’t worry x – stuurde hij me terug en ik voelde meteen een gevoel van opluchting door mijn lichaam stromen. De stewardessen kwamen voor het gangpad staan en begonnen aan hun uitleg die ze standaard moesten geven, ik klikte mijn gordel vast en deed de oordopjes van mijn iPhone in en luisterde rustig naar mijn eigen muziek. Ik zette nog vlug mijn iPhone op vliegtuig-modus en na een kwartier begon het vliegtuig op te stijgen, een tintelend gevoel ging er door me heen en toen we eenmaal in de lucht waren was het gevoel over en klikte ik mijn gordel los. Ik zakte wat onderuit en trok mijn benen op en begon wat op mijn iPhone te kloten. Ik begon weer vrolijk te sms’en met Zayn en af en toe met Harry, ze vertelde me dat ze me zouden komen ophalen bij het vliegveld en dat we daarna naar het hotel zouden gaan we ze overnachtte. De eerste nacht zou ik bij een van de jongens moeten slapen en dat was natuurlijk bij Harry of Zayn, no way dat ik bij een van de andere zou gaan. Ik zou waarschijnlijk dan de hele nacht wakker liggen van de zenuwen en ongemakkelijkheid terwijl hun gewoon rustig zouden slapen. Ik stopte mijn iPhone weg en sloot mijn ogen en voelde de slaap mijn lichaam over nemen en niet veel later zakte ik ook weg naar dromenland.
JE LEEST
Impossible // Liam Payne
ФанфикHet verhaal over een meisje die meedoet aan een muziekwedstrijd, en daardoor veel drama tegemoet komt. I wish I could be the girl, that had a nice smile and hair that would get him overwhelmed. DUTCH LIAM PAYNE FANFIC (Sorry voor de vage bedchrijv...