Part 71

216 12 0
                                    

DIT IS +16, je mag dit ook jonger lezen dit is je eigen keuze.

71. 16+ sort of..

Liam en ik hadden besloten om toch nog even van onze luie konten af te komen en een rondje te maken door het parkje hier verderop, hand in hand liepen we over het grint heen wat je hoorde knarsen onder onze voeten. We hadden al heel wat afgelopen dus we waren nu weer richting het hotel, omdat het ook al donker was geworden hadden we al helemaal geen zin meer om iets te gaan doen. We staken de drukke weg over nadat het rode stoplicht op groen was gesprongen en in het hotel aangekomen zochten we meteen de lift op. Heerlijk om zo lui te zijn. De liftdeuren schoven open en ik drukte op het knopje van onze verdieping, en toen we daar aan kwamen liepen we meteen door naar de hotelkamer. Liam haalde het pasje door de gleuf en toen het kleine lampje op groen sprong duwde hij de deur open en liet mij als eerste naar binnen gaan. Ik trok mijn schoenen uit en hing mijn vestje over de stoel heen die in de hoek van de kamer stond en opende de deuren van het balkon waardoor er een frisse windvlaag over me heen kwam en mijn haar liet wapperen, ik stapte het balkon op en keek over de stad heen. In de avond was alles zo anders dan overdag, mooier, leek het wel. Ik voelde twee armen om mijn middel heen en toen ik me omdraaide keek ik in het gezicht van Liam die me gelukzalig aan keek. "Je hebt echt geen idee hoe blij ik met je ben." Mompelde hij zachtjes voor hij zijn lippen tegen de mijne aandrukte, ik ging in op zijn kus en liet mijn handen in zijn nek rusten. Zijn handen dwaalde af naar mijn heupen en we stonden nu ongelofelijk dicht tegen elkaar aan. Langzaam en stuntelig kwamen we binnen en waren we zo omgedraaid dat hij mij naar achteren moest duwen, ik voelde zijn tong tegen mijn lippen strijken en ik ging er maar al te graag op in. Ik voelde een zenuwachtig gevoel in mijn buik, alsof ik al precies wist wat er ging gebeuren - niet dat, dat heel moeilijk te raden was maar het was zou de eerste keer zijn voor mij. En om heel eerlijk te zijn, ik was doodsbang. Ik voelde zijn handen naar de onderkant van mijn shirtje gaan en voor hij verder ging keek hij me vragend aan, roekeloos knikte ik en liet hem zijn gang gaan. Niet nadenkend over dat ik er vreselijk slecht uit zag, ik weigerde om die gedachte me lastig te laten vallen bij dit. Zijn handen schoven langzaam mijn shirtje omhoog en hij trok het voorzichtig over mijn hoofd heen, ik deed hetzelfde bij hem en drukte meteen mijn lippen weer tegen de zijne aan. Ik wilde voor geen moment los laten. Ik prutste aan zijn broeksknoop die ik met moeite los kreeg en na wat kledingstukken op de grond te hebben gegooid duwde hij me rustig tegen het bed aan. Ik voelde het bed tegen mijn knieholtes waardoor ik me er langzaam op liet vallen en hem met me mee trok waardoor hij nu boven me hing. "Zeker?" Vroeg hij me zachtjes en ik knikte dat ik er zeker van was.

Langzaam opende ik mijn ogen en keek vermoeid de kamer rond, ik voelde een warm lichaam tegen me aan liggen en toen ik even opkeek trof ik een slapende Liam aan. Ik trok het deken een stukje omhoog en zag dat ik absoluut.. niks, aan had. Mijn hart begon even sneller te slaan maar ik dacht meteen weer aan de geweldige nacht die ik er voor had terug gekregen, een glimlach sierde mijn gezicht toen ik herinnerde hoe goed het had gevoeld. En dat ik me voor even niet onzeker had gevoeld. Ik hoorde een zachte klop op de deur en ik probeerde voorzichtig zonder Liam wakker te maken zijn arm bij me weg te halen. Ik zocht naar wat kleding en het eerste wat ik zag was mijn eigen ondergoed, ik trok het zo snel mogelijk aan wat een hoop gestuntel veroorzaakte en pakte toen maar de geruite blouse van Liam die ik zag, hij kwam ruim tot over mijn kont en snel knoopte ik het dicht en liep naar de deur toe waar ik een kamermeisje aantrof. "Ik kwam doorgeven dat er meerdere malen is gebeld naar U, maar er werd niet opgenomen." Ze gaf me een briefje aan waar een nummer opstond en ik herkende het meteen als het nummer van mijn broer. Ik knikte en bedankte haar om vervolgens de deur weer dicht te doen.

Dit was zo awkward..

Impossible // Liam PayneWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu