Part 86

193 15 0
                                    

AN: EVEN EEN SHOUTOUT NAAR @YourePerfectAsYouAre OMDAT ZE OP BOJNA ELK HOOFDSTUK GESTEMT HEEFT, DANKJEE 😘.

86. Liam Payne.

'Liam, wordt nou eens wakker!' Ik kreunde wat en draaide me weer om, ik hoorde hoe Louis in de stress raakte en door de kamer heen liep en nadat ik een vlugge blik op de wekker had geworpen - gaf ik hem groot gelijk. Over een kwartier moesten we beneden staan en ik lag nog in mijn bed. Zuchtend sloeg ik de dekens van me af en stond ik op. 'Kan je opschieten? We moeten over 13 minuten beneden staan!' Lachend knikte ik terwijl hij me richting de badkamer duwde en verdween toen onze kamer uit. Ik douchte zo snel als ik kon en kleedde me snel om. Ik had nog maar vijf minuten en ik weigerde het om naar beneden te gaan met nat haar dus föhnde ik het snel en trok mijn witte all stars aan om vervolgens de kamer uit te lopen. Het was twee minuten over half acht, ik was dus nog redelijk op tijd vond ik. Beneden aangekomen keek Louis me hoofdschuddend aan en ik lachte even om zijn gezicht en liep toen achter de rest aan naar buiten. Om heel eerlijk te zijn had ik geen idee wat me te wachten stond vandaag en ik liet het dan ook maar allemaal op me af komen. We stapte het bekende zwarte busje in en gingen allemaal ergens zitten, ik leunde tegen het raam aan en sloot mijn ogen weer even. Ik was echt ongelofelijk moe en misschien had ik dan ook niet nog een uur moeten skypen. Maar het was het helemaal waard. Ik voelde steeds hoe ik meer weg zakte en luisterde nog maar met een half oor naar wat de jongens zeiden. 'Wat heeft die uitgespookt vannacht?' Hoorde ik Niall lachend vragen aan Louis. 'Geen idee.' Ik had geen zin om er op te reageren dus deed maar alsof ik sliep aangezien dat toch hetgene was wat ze dachten.
Ik voelde hoe ik wakker werd geschud en slaperig keek ik naar Zayn die me wakker had gemaakt. 'We zijn er.' Hij stapte de auto uit en ik keek even om me heen, we waren ergens in een park en ik vroeg me af wat we hier in gods naam deden. Ik stapte uit en voelde me voor een paar secondes duizelig aangezien ik nog niet helemaal wakker was. 'Wat doen we hier?' Vroeg ik aan de jongens en allemaal haalden ze hun schouders op. Ik zag onze manager aan komen lopen en met een grote lach op zijn gezicht begroette hij ons. 'Jongens, hier..' hij gooide zijn armen in de lucht en wilde ons wijzen op de locatie. 'Is de plek waar jullie tweede video clip wordt opgenomen!' Ik keek om me heen en ik moest lachen om de enthousiasme van Harry en Niall die de plek blijkbaar ongelofelijk gaaf vonden. Het was wel een mooi park en er was geen mens te zien behalve wij, dus zouden we het in alle rust kunnen opnemen. 'Dit is het concept, neem het door en laat weten wat jullie er van vinden.' Hij gaf ons wat blaadjes en ik bladerde er wat doorheen.
'Dat we daar voor zo vroeg op moesten staan!' Klaagde Zayn en ik gaf hem groot gelijk. We hoefden enkel de locatie te bekijken en het concept door te nemen en dan waren we weer vrij om te gaan en te staan waar we wilden, en op dit moment was dat mijn bed. Maar in plaatst daar van zaten we nu op ons dooie gemak in de Starbucks. Ik hoopte dat de koffie me wat wakker zou houden maar ik wist dat zodra we terug gekeerd waren in het hotel, dat ik knock out op mijn bed zou gaan liggen. 'Wat heb jij gedaan vannacht, je ziet er niet uit.' Zei Harry lachend maar ik hoorde ook de bezorgdheid in zijn stem. 'Ik kon niet slapen, ben gaan skypen en sliep pas rond twee uur.' Somde ik op en ze begonnen allemaal te lachen. 'Laat me raden, met m'n zusje?' Zei hij toen en ik knikte simpel.

Impossible // Liam PayneWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu