Part 47

266 11 0
                                    

“Echt waar, je zou Casey geweldig vinden!” Zei ik enthousiast tegen Leila, ik was nog steeds met haar aan de telefoon en toen ik even op de wekker keek zag ik dat het aangaf met knalrode letters dat het al half vier was. ‘Ik ben echt benieuwd naar haar, is ze wel lief voor Zayn?’ Vroeg ze toen lachend. “Ja, super lief.” Ik keek op toen ik de deur open hoorde gaan, ja Liam was ook de hele tijd spoorloos verdwenen. Ik zei hem zonder geluid te maken gedag en hij wees naar de badkamer, als teken dat hij ging douchen. Ik stak mijn duim omhoog en luisterde weer naar Leila die aan het praten was. ‘Waar gaan jullie hier na heen?’ Vroeg ze aan me. Ik dacht even na. “Volgens mij naar Spanje.” Leila begon enthousiast te gillen waardoor ik moest lachen. “Oh mijn god, Leila.. waarom kom je niet daarheen voor de laatste twee weken?!” Zei ik enthousiast. Leila begon meteen weer te gillen, ik stond klunzig op van het bed en struikelde over het deken wat inmiddels op de grond was gevallen waardoor mijn iPhone uit mijn hand viel. “Wacht even Lei!” riep ik had, in de hoop dat ze het zou horen. “Wat doe jij nou?” Hoorde ik Liam lachend achter me vragen. “Ik viel, over het deken.. ik ben even naar Harry!” Zei ik vlug terwijl ik op stond en weer mijn iPhone vast pakte. “Uh.. Victoria!” Ik stopte bij de deur en Liam wees naar mijn benen. Je zag duidelijk dat ik niks aan had en ik liep snel naar mijn koffer om een short te pakken. “Zo terug!” Riep ik en ik liep de deur uit, eigenlijk kon je het wel stormen noemen, ik klopte wild aan bij Harry die geïrriteerd open deed. “Vic.. ga slapen.” Ik schudde mijn hoofd en gaf hem mijn iPhone. “Hallo?” Zei hij en ik hoorde meteen Leila haar vrolijke stem, Harry begon te lachen en schudde zijn hoofd. “Mag ze komen?” Vroeg ik hem, maar hij maakte een gebaar dat ik stil moest zijn en hij liep met mijn iPhone zijn kamer in terwijl hij druk in gesprek was met Leila. Na een korte tien minuten gaf hij mijn telefoon weer terug. “Ze komt!” Zei hij blij en ik wist heel stiekem wel waarom hij er zo blij om was. Ik grinnikte even en gaf hem snel een knuffel voor ik weer terug naar mijn eigen kamer liep. “Ik heb je echt gemist, zo met je praten.” Zei ik zuchtend toen ik de deur dicht deed. Ik keek even naar Liam die me meteen vragend aan keek. ‘Leila’ zei ik zonder geluid, hij maakte een ‘aha’ gebaar en ging toen verder waar hij mee bezig was. Wat niet veel meer was dan op zijn iPhone kloten en op bed liggen. Ik ging op mijn eigen bed zitten in een kleermakerszit en praatte nog even met Leila, en hing op na een kwartier. “Meisjes bellen echt veel te lang.” Hoorde ik Liam mompelen. Ik grinnikte even en greep naar een kussen en gooide het toen tegen zijn hoofd aan. “Hey! Waarom deed je dat?!” Vroeg hij verontwaardigd en lachend haalde ik mijn schouders op. Hij greep naar het kussen achter zich en voor ik kon weg duiken had het me al geraakt. “Oh, wacht maar..” Zei ik lachend en ik pakte een ander kussen en gooide het weer naar hem toe, lachend kreunde hij een ‘auw’ waardoor ik nog harder moest lachen waardoor ik niet in de gaten had dat hij alweer een kussen naar me toe gooide. Hij stond op van zijn bed en raapte een kussen van de grond, ik zag dat er op mijn bed ook geen kussens meer lagen dus keek ik naar het dichtstbijzijnde kussen. Alleen was de kans dat ik dan een kussen tegen me aan kreeg, erg groot. “Beloof je me niet te raken, pas als ik dat kussen heb gepakt?” Vroeg ik maar ik wist dat het kansloos was. Hij schudde zijn hoofd en gooide toen het kussen naar me, ik zag wat veren eruit komen en ik maakte een ‘O’ vorm van mijn mond waardoor Liam begon te lachen. “Dat gezicht!” Riep hij lachend en met een pruillip keek ik hem aan, ik zag mijn kans en pakte snel het kussen wat nog heel was van de grond af en toen ik dicht bij hem stond gooide ik het tegen hem aan maar voor ik weg kon rennen had hij me al vast gegrepen bij mijn middel. Ik slaakte een gil toen hij me over zijn schouder gooide en begon luid te lachen. Ik had serieus de slappe lach hiervan gekregen en ik kon er maar niet mee stoppen. Liam gooide me zachtjes op het bed en hing toen boven me met zijn ellebogen geleund langs mijn hoofd. Ik grinnikte even en legde mijn handen toen in zijn nek om hem nog dichter bij me te trekken, hij plantte zijn lippen op de mijne en ik voelde niet veel later zijn tong langs mijn lippen strijken. 

Impossible // Liam PayneWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu