Part 31

312 13 1
                                    

We waren anderhalve week verder en we waren nu beland in Italië, waar we voor twee dagen zouden blijven. De eerste dag hadden de jongens een concert gegeven wat echt geweldig was en vandaag zouden ze naar een award show moeten gaan. Waar ik ook voor was uitgenodigd, de jongens hadden – volgens mij – allemaal een date dus ik zag er vreselijk tegen op om te gaan. Ik zat nu met Zayn op zijn kamer en keek toe hoe hij zijn pak aan het goed doen was, ik grinnikte even en stopte wat chips in mijn mond. Lachend stond ik op en hielp ik hem met zijn stropdas die hij maar niet goed kreeg. “Bedankt.” Zei hij toen en ik knikte dat het geen probleem was. “Wat ga jij aan doen?” Ik haalde mijn schouders op, ik wilde niet eens meer gaan. “Ik denk niet dat ik ga.” Zayn draaide zich in een ruk om en schudde zijn hoofd. “Wat? Waarom niet?” Ik haalde mijn schouders op. “Het is al over twee uur en jullie hebben allemaal heel fijn een date en ik ben alleen, niet echt gezellig hè?” Zei ik en het sarcasme droop er vanaf. “Liam en Louis hebben ook niemand hoor.” Zei hij toen alsof het niks was. Die twee zouden nog wel iemand vinden, ik niet. “Trouwens, jij en Liam zijn wel close geworden hè.” Grijnsde hij toen, en het was meer een conclusie dan een vraag. “Ehh.. ja, ik denk het?” Mompelde ik toen. “Hoe zit het met jou en dat mysterieuze meisje van je?” Vroeg ik toen en ik ging wat rechter zitten, in de hoop allemaal zoetsappige verhalen te horen te krijgen. “Je ziet haar vanavond.” Ik kreeg een brede glimlach op mijn gezicht, alleen verdween die weer als sneeuw voor de zon toen ik me bedacht dat ik niet zou gaan. Zayn keek me met een grijns op zijn gezicht aan, ik wist al waar hij naar toe wilde. Hij wilde dat ik mee ging, nou dat ging mooi niet gebeuren. “Kom op Victoria, het wordt vast leuk.” Zeurde hij en koppig schudde ik mijn hoofd. Ik stond op en liep toen richting de deur. “Ik vraag Harry wel foto’s van d’r te maken.” Zei ik toen grinnikend en verdween toen de kamer uit. Ik zag Louis nog net zijn eigen kamer in rennen, met een colbert in zijn handen en ik moest even lachen om de paniekerige uitdrukking op zijn gezicht. “Victoria!” Ik stopte meteen met lopen bij het horen van mijn naam en draaide me toen om. “Hey, wat is er?” Vroeg ik met een lach op mijn gezicht terwijl ik wat verdwaalde plukjes haar achter mijn oren stak. “Ik ehh.. heb je misschien zin om vanavond mee te gaan, met mij?” Vroeg Liam aan me. Ik keek hem verbaasd aan. “Je bedoelt als..” “Als mijn date, ja.” Verlegen keek hij naar beneden en de lach die op mijn gezicht stond kon vast niet groter worden dan dat hij op dit moment was. “Ja, is goed.” Opgelucht hoorde ik hem weer adem halen, alsof alle spanning weggetrokken was uit zijn lichaam bij het horen van dit antwoord. Hij knikte. “Ik zie je zo dan?” Vroeg hij aan me, ik knikte en liep toen snel naar mijn kamer. Nu nog iets zoeken om aan te trekken, paniek begon mijn lichaam over te nemen en ik gooide meteen mijn koffer ondersteboven. Toen ik eindelijk een jurkje had gevonden sprong ik onder de douche waar ik alles supersnel deed, waardoor er natuurlijk weer van alles mis ging en ik uitgleed. Ik negeerde de pijn en kwam weer snel de douche uit, ik droogde me af en föhnde mijn haar. Toen ik mijn haar gedaan had kleedde ik me snel om en deed mijn make-up. Ik wierp nog een laatste blik in de spiegel, ik voelde me meteen weer onzeker. Straks zag ik er niet mooi genoeg uit, wat moest ik dan doen? Ik zuchtte en schudde mijn hoofd, ik moest stoppen met zo onzeker te doen. Ik zag mijn iPhone oplichten en snel viste ik hem van het kastje af. ‘We wachten beneden op je.x’ Stond er in het sms’je, ik deed mijn schoenen aan wat simpele sandalen waren en liep toen de kamer uit, op naar beneden – ik was vreselijk bang voor hun reactie. Misschien was het te bloot, ik had niet het mooiste lichaam wat een meisje kon hebben. De liftdeuren schoven open en ik keek in het rond om te kijken of ik de jongens zag, ik zag ze verderop staan en liep op ze af. “Ik ben klaar.” Ze draaiden zich om en ik voelde mijn wangen rood kleuren toen ik de monden van Liam, Zayn en Niall open zag gaan. 

Impossible // Liam PayneWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu