Vrolijk klopte ik aan bij alle deuren, en ik keek welke er als eerste open ging. Verassend genoeg was dat die van Zayn, hij keek me met een lach op zijn gezicht aan en hield toen zijn deur wat verder voor me open, ik gaf hem een knuffel en wenste hem een goede morgen. “Waar is Casey?” Vroeg ik aan hem terwijl ik toe keek hoe hij zijn koffer verder aan het in pakken was. “Even snel wat halen, meisjes dingen of zo zei ze.” Hij rolde mijn zijn ogen als teken dat het hem niet echt veel kon schelen, eigenlijk. Ik begon te lachen omdat ik precies wist wat ze ging halen. “Als we in Spanje zijn, gaan we dan wat doen? Alleen wij?” Vroeg ik aan hem, hij knikte. “Ja, sinds we beide iemand hebben nou ja.. jij half dan, gaan we minder met elkaar om.” Ik knikte even en beet toen op mijn onderlip. “Eigenlijk.. zijn Liam en ik..” Hij draaide zich in een ruk om en keek me toen met een brede glimlach aan. “No way!” Riep hij toen lachend uit, ik knikte en begon te lachen om zijn enthousiasme. “Wauw, dat dit ooit nog mocht gebeuren!” Riep hij uit terwijl hij zijn handen omhoog hield en op me af kwam om me te knuffelen. “Ah Zayn.. geen.. adem..” Zei ik toen zwakjes en hij liet me lachend weer los. “Hoe is het allemaal gebeurd en sinds wanneer?!” Vroeg hij me toen weer. “Gisteren avond was hij toch opeens verdwenen?” Zayn knikte en vouwde wat shirts op om die vervolgens een plekje te geven in zijn koffer. “Nou toen ik aankwam bij onze kamer lag er een briefje op het bed dat ik de pijlen moest volgen.” Zijn keek me vertederd aan en had een grote lach op zijn gezicht. “Dat deed ik en na half Denemarken te hebben afgelopen, kwam ik aan bij het parkje waar hij was. En toen, kon ik niet wachten en heb ik het maar gevraagd.” Zayn begon hard te lachen en schudde even zijn hoofd. “Dat komt ook niet vaak voor, dat het meisje de jongen vraagt.” Zei hij toen en hij deed een poging om zijn koffer dicht te doen. Ik schudde mijn hoofd en liep toen naar hem toe om op zijn koffer te gaan zitten. Hij ging nog niet helemaal dicht dus Zayn kwam naast me zitten waardoor we toen met gemak zijn koffer dicht konden doen. “Jeetje, war heb je allemaal mee in die koffer?” Vroeg ik lachend toen ik weer met beide voeten op de grond stond. “Oh, wat kleding, haar producten en zo..” “En zo? Een hele haarlijn dus.” Zei ik. Zayn begon te lachen en knikte. “Zo iets ja.” Ik rolde lachend met mijn ogen en hoorde toen de deur open gaan, ik keek achterom en zag Casey binnen komen lopen met wat tasjes in haar handen. Ze zei me gedag en liep meteen door naar de badkamer. “Ik ga ook mijn koffers pakken, tot straks.” Zei ik toen maar en gaf hem weer een knuffel. Ik liep naar mijn eigen kamer waar ik Liam druk bezig zag met het inpakken van zijn spullen. Ik pakte ook mijn spullen en propte alles toen in mijn koffers, die ik wel gemakkelijk dicht kreeg. “Hoe laat moeten we beneden zijn?” Vroeg ik aan Liam, hij keek even op zijn iPhone. “Over vijf minuten.” Ik knikte en rolde mijn koffers toen vast naar de gang, waar de rest ook al hun koffers had neer gezet. Ik keek samen met Liam nog even in de kamer of er nergens meer wat lag van ons en toen we er zeker van waren dat er echt niks meer was, liepen we naar de lift toe met onze koffers. Beneden aangekomen moesten we nog wachten voor dat de taxi’s er waren dus nam ik plaats op de schoot van Liam, aangezien er geen plek meer was en ik voelde hoe hij zijn armen rond mijn middel wikkelde. Iedereen keek ons met opgetrokken wenkbrauw aan behalve Zayn, die maar stom liep te grijnzen. “Wat heeft dát te betekenen?” Vroeg Louis ons, terwijl hij naar de armen van Liam wees die nog steeds om mijn middel lagen. Ik voelde dat ik rood werd en ik wist meteen niks meer te zeggen. “Ze hebben iets samen, laat ze.” Zei Zayn meteen en ik keek hem dankbaar aan, de rest zei meteen niks meer en ik keek even naar Harry om zijn reactie te pijlen maar hij keek me enkel met een glimlach aan. Hij wist dat dit me het meest gelukkig maakte. “De taxi’s zijn er.” Zei Niall en we stonden meteen allemaal op en liepen met onze koffers richting de taxi, en hier begon onze reis naar Spanje.
JE LEEST
Impossible // Liam Payne
FanfictionHet verhaal over een meisje die meedoet aan een muziekwedstrijd, en daardoor veel drama tegemoet komt. I wish I could be the girl, that had a nice smile and hair that would get him overwhelmed. DUTCH LIAM PAYNE FANFIC (Sorry voor de vage bedchrijv...