“Goedemorgen!” Zei ik vrolijk toen ik de keuken kwam ingewandeld met het shirt van Liam, waar ik deze nacht in had geslapen. Zayn, Niall, Leila en Liam zaten wat suf aan de tafel met ieder een kop thee voor zich, ik grinnikte even en liep toen naar een kastje om er een kopje uit te pakken. Ik voelde met mijn hand even aan de theekan en toen ik mijn hand meteen weer wegtrok door de warmte, schonk ik wat voor mezelf in. Ik ging naast Liam zitten en sloeg mijn benen over elkaar onder de tafel. “Vanwaar al die suffe gezichten?” Vroeg ik lachend en ze keken me met een dode blik aan. “Wij waren pas half 4 terug van het strand.” Mompelde Leila toen en ik keek even naar Liam. “Ochtendhumeur.” Mompelde hij en ik knikte, dat was ik even vergeten. Ik blies in mijn thee en nam er voorzichtig een slok van. Ik hoorde iemand van de trap af strompelen en toen ik keek zag ik Harry naar beneden komen met een vermoeid gezicht, hadden ze maar eerder naar het huisje moeten gaan net als ik en Liam. Ik wist niet waarom maar ik was echt ontzettend vrolijk vandaag, misschien doordat we eindelijk supermooi weer hadden en hier voor een tijdje bleven. Maar misschien ook vooral omdat ik me super gelukkig voelde, Liam maakte me gelukkig en ik was hem daar echt super dankbaar voor. “Goedemorgen.” Mompelde Harry en hij kwam suf aan de tafel zitten, ik grinnikte even en dronk toen mijn thee op. “Ik ga douchen, stelletje vrolijke mensen.” Zei ik lachend en liep toen de trap op naar boven. Ik wandelde rustig de badkamer in waar ik de douche aandraaide en toen weer terug liep naar de kamer van mij en Liam, waar ik mijn kleding voor vandaag pakte. Ik wist dat we de stad in zouden gaan dus pakte ik een high waisted short die zwart was en een witte tanktop voor erboven. Ik liep ermee naar de badkamer en legde het op een droog plekje, ik deed mijn haren in een hoge knot aangezien ik geen zin had om dat te wassen en stapte toen onder de douche. Ik waste mezelf snel en stapte toen weer de douche uit, droogde me af en kleedde me om. Ik liep terug naar onze kamer en zocht in mijn koffer naar witte enkelsokjes zodat ik mijn witte lage vans aan kon doen, toen ik had gevonden trok ik ze aan samen met mijn vans en wierp toen een blik in de spiegel. Ik deed mijn haar in een rommelige knot en aangezien ik er geen zin had in vandaag liet ik mijn make-up achterwege. “Hey.” Liam kwam de kamer ingelopen en ik keek hem met een glimlach aan. “Hoe laat gaan we naar de stad?” Vroeg ik aan hem. “Ik geloof over een half uur, Casey en Leila zijn al als kippen zonder kop naar boven gerend net.” Lachte hij, zijn ochtendhumeur was kennelijk al verdwenen en zo zag ik hem ook veel liever. Vrolijk. “Oh oké, nou ik ben klaar ik ben beneden.” Zei ik en Liam knikte, ik drukte nog snel een kus op zijn lippen en liep toen naar beneden waar ik buiten ging zitten op de veranda, tot mijn grote verbazing zag ik Zayn daar al helemaal klaar en wel zitten. “Hoe is het mogelijk? Zayn die als eerste klaar is?” Vroeg ik lachend en ik ging tegenover hem zitten. “Niet zo bijdehand, dame!” Lachte hij en hij legde zijn iPhone op de tafel en keek me toen aan. “Ik vind het echt leuk voor je.” Zei hij plots en ik keek hem vragend aan, geen enkel idee hebbend waar hij het over had. “Jij en Liam.. hallo?” Lachte hij weer en ik grinnikte even en knikte toen. “Ja, ik voel me sinds weken ook weer écht goed.” Hij keek me aan met een glimlach en knikte toen. “Je straalt ook helemaal, zo zie ik je het allerliefste.” Ik grinnikte even en stond toen op om naast hem te zitten op het bankje en knuffelde hem toen, ik miste het om met hem te praten. Hij was zo snel een goede vriend geworden voor me maar toen was het ook in een keer weer verminderd en daar baalde ik van. Want hij was gewoon geweldig. “Je ziet er trouwens erg schattig uit vandaan.” Zei hij toen en ik keek hem even met opgetrokken wenkbrauw aan. “Schattig?” Vroeg ik hem en hij knikte. “Ja, schattig.. lief, ik weet niet.” Zei hij toen en ik moest erdoor lachen.
JE LEEST
Impossible // Liam Payne
FanfictionHet verhaal over een meisje die meedoet aan een muziekwedstrijd, en daardoor veel drama tegemoet komt. I wish I could be the girl, that had a nice smile and hair that would get him overwhelmed. DUTCH LIAM PAYNE FANFIC (Sorry voor de vage bedchrijv...