Part 43

263 12 0
                                    

We liepen richting de bioscoop en ik vroeg me steeds af waarom Niall een Deense film wilde zien, we zouden er niks van verstaan dus was het ook nog eens zonde van het geld. Ik liep hand in hand met Liam en ik voelde hoe de jongens ons aan het aanstaren waren, alleen vreemd genoeg kon het me niks schelen ik genoot er van en ik had nooit kunnen dromen dat Liam echt de jongen zou zijn die me leuk zou vinden. We kwamen bij de bioscoop aan en binnen aangekomen haalde Zayn samen met Casey de kaartjes voor iedereen, ik had werkelijk geen idee naar welke film we zouden gaan maar het zou allemaal wel. “Hier.” Zayn overhandigde iedereen een kaartje, ik zag verderop allemaal popcorn en nacho’s staan en zonder iets te zeggen liep ik er naar toe met Liam die ik gewoon mee trok. Ik was gek op nacho’s, je kon me er midden in de nacht voor wakker maken. “Mag ik een doos nacho’s?” Vroeg ik aan het meisje achter de balie, ze knikte met een glimlach en pakte wat nacho’s voor me. Ik betaalde en liep toen samen met Liam weer terug naar de rest die ook al wat popcorn en drinken in hun handen hadden. “Waar moeten we heen?” Vroeg Casey, Harry keek even op de kaartjes. “Zaal 4.” We keken allemaal om ons heen en Louis was dan ook de eerste die een bordje zag die naar zaal 4 leidde. We liepen er naar toe en een jongen die scheurde onze kaartjes en zei dat we mochten zitten waar we wilde. We gingen ergens achterin zitten en ik trok meteen mijn benen op en leunde wat met mijn hoofd op de schouder van Liam die naast me zat. Het licht werd langzaam wat gedimd en het scherm begon op te lichten door de reclames die er kwamen, ik moest lachen om de reclames die er kwamen want er zaten er heel veel tussen die over het Deense eten ging en het zag er nogal grappig uit. De film begon en met een opgetrokken wenkbrauw keek ik er naar, dit ging zó niets worden. Ik at wat van mijn nacho’s en staarde naar het scherm waar de film zich afspeelde, ik verstond er niks van en het zag er niet eens leuk uit. Ik keek opzij waar ik Liam geconcentreerd naar het scherm zag kijken maar toen ik hem zag geeuwen wist ik al meteen dat hij er ook niks aan vond. “Liam?” Fluisterde ik zachtjes en hij keek me vrijwel meteen aan. “Zullen we gaan, ik vind er niks aan.” Mompelde ik en hij lachte even maar knikte toen. “Same here.” Ik fluisterde tegen Louis die naast mij zat dat wij gingen en dat hij het maar later tegen de rest moest gaan zeggen, hij knikte en samen met Liam liep ik zachtjes de grote zaal uit. We gingen zitten op een van de stoelen die in de grote hal stonden, we zouden hier wel wachten op de rest. “Wil je nog wat drinken?” Vroeg Liam aan me en ik knikte. “Ik loop wel mee.” We liepen weer richting de bar waar je allemaal eten en drinken kon halen, Liam bestelde twee milkshakes voor ons en we gingen weer terug zitten bij het tafeltje. “Hoelang duurt die film eigenlijk?” Vroeg ik terwijl ik wat van mijn chocolade milkshake dronk. Liam keek op het kaartje van de film en ik zag hem er verward naar kijken. “Ik heb geen idee, ik kan geen Deens.” Ik grinnikte even en pakte het kaartje uit zijn handen, in de hoop dat ik het wel kon uitvinden. Maar tevergeefs, ook ik kon het niet. Je zou denken dat het met cijfers werd aangegeven, maar dat werd het dus niet. We waren al bijna langer dan een uur aan het wachten en toen kwamen ze eindelijk die zaal uitgelopen, ik zuchtte en Liam en ik stonden meteen op. We waren het zat en wilde terug naar het hotel gaan, wat ook een slim idee was aangezien ze vanavond een optreden hadden. 

Impossible // Liam PayneWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu