Part 65

223 12 0
                                    

65. You have to tell him.

“Ben je van plan om Liam er over te gaan vertellen?” Vroeg mijn moeder aan me, ik haalde mijn schouders op en keek naar buiten. “Hij gaat boos worden, misschien maakt hij het wel uit.” Mompelde ik toen en ik zag dat ze haar hoofd schudde. “Hij heeft het recht om het te weten, dat jij je eten uitkotst is niet goed liefje en hij maakt zich zorgen om je.” Ik wist dat ze gelijk had maar ik vond het ontzettend moeilijk om het hem te gaan vertellen. “En hij houd echt van je, hij gaat je vast helpen er mee in plaats van het uit te maken.” Zei ze toen verzekerd en ik keek haar twijfelend aan. “Hij komt morgen langs.” Geschrokken keek ik op en schudde mijn hoofd. “Hij maakt zich zorgen en ik had hem beloofd met je te gaan praten.” Ik zuchtte even en knikte toen maar. “Je verteld het toch niet aan Harry hè?” Vroeg ik voor de zekerheid. “Als jij dat niet wilt, nee.” Glimlachte ze en ik keek haar dankbaar aan. Ik was blij dat ik erover had kunnen praten met mijn moeder en ze had me gedwongen er mee te gaan stoppen. Het was niet goed voor me, dat wist ik ook wel maar mijn zelfvertrouwen was behoorlijk geschaad. “Beloof je me, er mee te stoppen en dat je – je bezorgde vriendje er over gaat vertellen?” Met tegenzin knikte ik, maar ik beloofde het haar toch. Ik zou mijn best gaan doen er voor. “Ik zou graag wat meer vet aan mijn dochter d’r lichaam zien.” Zei ze toch lachend en ik grinnikte even. “Ik beloof het.” Zei ik toen, ze stond op en drukte nog een kus op mijn voorhoofd en wenste me alvast welterusten. Ik zuchtte even en pakte mijn macbook weer vast, ik zou het liedje gaan uploaden op Youtube. Ik zou aan mijn zelfvertrouwen gaan werken en dit was het begin daar van, niemand mocht me nog naar beneden halen om wat voor reden dan ook en aangezien zingen mijn hobby was en het gene wat ik het allerliefste deed – begon ik hier mee. Ik wachtte geduldig af tot hij helemaal klaar was en zette toen de link op mijn Twitter pagina, ik zag dat Harry en Louis op Twitter zaten en nieuwsgierig keek ik naar hun timeline waar ze met wat fans aan het praten waren. Ik hield er zo fan, dat ze gewoon normaal bleven doen en niet dat ze hun fans zouden gaan negeren of wat dan ook. Ze waren wel door die meisjes zo ver gekomen. Ik zag in mijn mailbox dat ik al een paar reactie op het filmpje had gekeken en om eerlijk te zijn durfde ik niet te gaan kijken, met een zwaar gevoel klikte ik het aan en las alle reacties wat er toch nog veel waren. Ze waren allemaal positief en vonden dat ik meer moest plaatsen, ik grinnikte even – misschien was het toch niet zo’n slecht idee geweest. Ik klikte Twitter weer aan en zag Harry wat tweeten over mij. ‘@HarryStyles everyone should go check out my sisters video!’ ik grinnikte even en klapte toen mijn macbook dicht. Ik was best moe geworden, ik kleedde me vlug om en trok doen de gordijnen dicht zodat ik morgen ochtend niet zou wakker worden van de zon die mijn kamer in scheen. Ik dook mijn bed in en knipte het nachtlampje uit wat op mijn nacht kastje stond, morgen zou vreselijk worden – ik zou Liam alles moeten gaan vertellen en dat werd geen makkelijke opdracht. Ik was ontzettend bang voor zijn reactie, ik wist gewoon dat hij boos zou gaan worden op me.

Impossible // Liam PayneWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu