Ik lag samen met Casey en Leila op de handdoeken die wat verder van het water lagen, waar de jongens waren. We waren hier nu al bijna zo’n vier uur en ik hoopte dat mijn lichtgevende lichaam een beetje een kleurtje zou krijgen, als we hier weg zouden gaan. Casey ging wat omhoog zitten en leunde op haar schouders en keek toen naar Leila, we lagen allemaal op onze buik. “Leila, is er iets tussen jou en Harry?” Ik ging meteen wat rechter zitten en luisterde aandachtig mee, ik vermoedde dit al heel lang maar vroeg er nooit naar. Leila begon te giechelen en liep rood aan. Ja dus. “Vertel.” Zei ik lachend terwijl ik wat rechter gingen zitten zodat ik haar goed aan kon kijken, Casey deed hetzelfde en we wachtte beide af tot Leila zou vertellen was er nou precies gaande was. “Gewoon, ik vind hem wel leuk maar.. het is je broer Vic.” Ik schudde mijn hoofd. “Nou en? Ik ga toch ook met z’n beste vriend, same story.” Zei ik simpel, Casey begon te lachen en knikte toen. Als teken dat ik gelijk had. “Als je hem echt leuk vind, moet je er voor gaan want ik weet wel zeker dat hij jou ook wel ziet zitten.” Zei Casey toen en ik knikte instemmend. We praatte er nog even wat over maar toen de jongens onze kant op kwamen hielden we wijs onze monden dicht en gingen toen weer gewoon liggen op de handdoeken. Ik voelde een nat lichaam naast me plaats nemen, ik slaakte een korte gil toen Liam zijn armen om me heen deed aangezien het behoorlijk koud was. Hij begon te lachen en ik kreeg meteen kippenvel op mijn lichaam, het water was ontzettend koud aangezien ik het heerlijk warm had gekregen door de zon. “Waarom deed je dat?” Vroeg ik lachend, hij haalde nonchalant zijn schouders op en toen ik weer ging liggen voelde ik opnieuw zijn arm om mijn middel heen, alleen was het dit keer minder koud. “Ik heb honger, wie gaat er mee eten halen?” hoorde ik mijn broer vragen en toen er niemand antwoord gaf besloot ik maar met hem mee te gaan. Kon ik hem meteen even uithoren. Ik haalde Liam’s arm van me af en stond toen recht, samen met Harry liep ik richting het kleine restaurantje verder op waar je allemaal dingen kon halen. Het warme zand onder mijn voeten brandde wat, dus liep ik snel naar binnen waar we aansloten bij de rij. “Harry?” Vroeg ik en hij keek me even vragend aan, als teken dat ik verder kon gaan. “Wat speelt er tussen jou en Leila?” Vroeg ik aan hem, hij keek even weg en haalde toen zijn schouders op. “Ze is een leuk meisje maar..” “Ga niet zeggen ‘het is jouw beste vriendin’ want ik ben geen haar beter.” Zei ik meteen, omdat ik al wist wat hij zou gaan zeggen. Hij lachte even en haalde weer zijn schouders op. “Klopt, maar ja, ze is een leuk meisje ja en ik hou van haar aanwezigheid.” Zei hij toen en ik lachte even. “Wat lief.” Zei ik enthousiast en kneep even in zijn wangen toen die rood werden. “Hou op Victoria.” Lachte hij en toen we aan de beurt waren, bestelde hij twee broodjes. We liepen weer richting de rest die nog steeds hetzelfde lagen als eerst, waarschijnlijk hadden ze het niet eens door dat we weg waren. Ik ging weer op mijn handdoek liggen en deed eén oortje van mijn iPod in en luisterde naar wat muziek en genoot weer van die heerlijk warme zon die op mijn lichaam scheen, ik zou echt wel een kleurtje gaan krijgen.
JE LEEST
Impossible // Liam Payne
FanfictionHet verhaal over een meisje die meedoet aan een muziekwedstrijd, en daardoor veel drama tegemoet komt. I wish I could be the girl, that had a nice smile and hair that would get him overwhelmed. DUTCH LIAM PAYNE FANFIC (Sorry voor de vage bedchrijv...