Part 51

282 13 0
                                    

“Waarom gaan we niet naar het strand?” Stelde Casey voor. Iedereen stemde in, behalve ik, ik keek maar naar de rest en ik voelde me erg ongemakkelijk. Ik zou een bikini aan moeten doen en mijn lichaam was ver van mooi of leuk om naar te kijken. “Kom dan gaan we ons omkleden.” Ik werd mee getrokken door Leila en Casey en ik hoopte dat dit snel voorbij zou gaan, we liepen naar boven en in de kamer van Casey en Zayn trok ze meteen haar koffer open. “Goed, even kijken..” Ze wist dat ik geen bikini’s mee had genomen, daar had ik dan ook een reden voor – ik voelde me er niet gemakkelijk in. “Hier, doe jij deze aan!” Ze gooide me twee witte lapjes stof toen en toen ik het bekeek brak het beetje zelfvertrouwen was ik nog had in stukjes. “Ik ga wel in een hotpants en een shirt.” Casey trok haar wenkbrauw op en Leila begon hevig haar hoofd te schudden. “Aan doen, nu!” We zien je zo wel beneden. Ik liep naar de kamer van mij en Liam en kleedde me toen snel daar om. Ik keek in de spiegel en ik hield meteen mijn armen voor mijn buik, ik zuchtte even en beet op mijn onderlip. Ik schudde mijn hoofd van afkeuring en liep toen naar mijn koffer, ik kon me herinneren dat ik een jurkje mee had genomen voor als we ooit een strand tegen zouden komen. Ik haalde al mijn kleden door elkaar en toen ik de deur open hoorde gaan zocht ik nog sneller. “Victoria, ben je klaar?” Ik kneep mijn ogen dicht en hield mijn lippen toen stijf op elkaar. “Bijna!” Piepte ik toen snel en ik zocht naar dat verdomde jurkje. “Eindelijk.” Mompelde ik en ik stond weer recht maar schrok toen ik Liam de kamer in zag lopen. Ik keek hem ongemakkelijk aan en trok het jurkje snel over mijn hoofd. “Gaan we?” Vroeg ik toen en ik wilde langs hem heen lopen, maar ik werd tegengehouden doordat hij zijn hand om mijn pols wikkelde. “Wat is er?” Vroeg hij en ik zag een bezorgde blik op zijn gezicht. Ik schudde mijn hoofd. “Er is niks.” Hij keek me doordringend aan. “Echt niet.” “Niet zo onzeker zijn.” Waarom had hij dan ook alles zo snel door? “Ben ik niet.” Mompelde ik en ik voelde zijn greep om mijn pols wat losser worden. “Dat ben je wel en dat is nergens voor nodig, je bent prachtig en je hoeft je nergens voor te schamen.” Zei hij liefdevol. “Ben ik niet.” Zei ik en ik wendde mijn blik af naar de grond, Liam trok me wat meer naar zich toe en keek me toen doordringend aan. Hij streek met zijn hand wat plukjes haar achter mijn oor en schudde toen zijn hoofd. “Dat ben je wel .” Ik zuchtte zachtjes en ik wist toch al dat ik deze discussie niet zou gaan winnen. “Ik ga me omkleden, don’t be insecure lovely.” Zei hij zachtjes en hij drukte een kus tegen mijn voorhoofd aan en verdween toen de badkamer in. Ik deed mijn lage all stars aan die wel paste bij het jurkje en liep toen naar beneden, ik had nog steeds mijn armen voor mijn lichaam gehouden ondanks dat ik nu een jurkje aan had. Ik voelde me gewoon niet prettig hier bij. “Goed, ik heb de handdoeken en nog wat meer dingen. Zijn we allemaal klaar?” Zei Casey en iedereen knikte toen Liam ook beneden stond met een zwembroek aan die tot zijn knieën kwam en een wit shirt aan. We liepen naar buiten en aangezien het strand op een redelijke loopafstand was besloten we te voet te gaan, aangezien we toch niet allemaal in de auto zouden passen. We liepen de straat uit en ik voelde dat mijn hand werd vastgepakt, toen ik zag dat het Liam was ging ik wat dichter bij hem lopen. Ik zag aan hem dat hij er mee zat, dat ik me niet prettig voelde en ik probeerde dan ook weer zo zelfverzekerd als mogelijk was over te komen. Helaas was ik daar geen held in en mislukte mijn poging. We kwamen aan bij het strand en voor we het zand op liepen stopte ik even met lopen om mijn all stars uit te doen, ik leunde met mijn hand op de schouder van Liam zodat ik niet om zou vallen – ik was nou niet bepaald een evenwichtig persoon. Met mijn schoenen in mijn handen liepen we naar de rest toe die de handdoeken al verspreid hadden over het warme zat, Casey en Leila deden meteen hun jurkjes uit en renden naar het water met Zayn, Harry en Niall. We gingen op de handdoeken zitten en ik twijfelde sterk maar trok toen toch maar mijn jurkje uit, ik trok mijn benen wat op en sloeg mijn armen er om heen zodat ik mijn lichaam nog een beetje kon verbergen. Liam kwam voor me staan en bukte toen even, hij pakte mijn handen vast en zorgde er zo voor dan ik mezelf niet zo verborg. “Kom.” Hij trok me voorzichtig overeind en pakte toen mijn hand vast en samen liepen we richting het water. “Niet zo onzeker zijn, oké?” Vroeg hij me en ik knikte even. “I’ll try.” Hij nam er genoegen mee en knikte toen, we liepen het water in maar ik liep meteen weer terug en kippenvel ontstond er op mijn lichaam. “Wow, wat is dat koud.” Zei ik, Liam begon te lachen en bukte toen wat waardoor hij met zijn handen gevaarlijk dichtbij het water was. En ja hoor, voor ik nog een poging tot weg duiken kon doen, had hij me al helemaal nat gemaakt met het koude water. “Wacht maar jij!” Zei ik lachend en liep toen wat meer het water in, met mijn handen spatte ik hem helemaal nat waardoor er een watergevecht tussen ons ontstond en toen ik me omdraaide om water in mijn gezicht te voorkomen voelde ik twee warme armen om me heen van achteren. Ik draaide me om terwijl Liam nog steeds zijn armen om me heen had en drukte toen mijn lippen op die van hem. 

Impossible // Liam PayneWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu