Liam en ik liepen het hotel in en wachtte geduldig toen de lift deuren open zouden gaan, een oude vrouw kwam de lift uitgelopen en keek ons arrogant aan. Ik fronste even maar vergat het weer toen Liam me mee de lift in trok, hij had zijn arm nog steeds om mijn middel heen en ik vond het heerlijk, ik genoot van de aanraking en ik genoot van het feit dat het Liam was. We kwamen aan op de eerste etage waar we de lift uit moesten stappen en we klopte aan bij de kamer van Louis, want we waren er van uitgegaan dat iedereen wel hier zou zijn. Toen de deur open werd gedaan zagen we dat het inderdaad zo was en toen we naar binnen liepen keken Casey en Zayn me verwachtingsvol aan, ik pakte mijn iPhone en sms’te naar Casey dat ik haar later alles zou vertellen en ik keek toe hoe ze het sms’je aan Zayn liet zien. “Waar zijn jullie geweest?” Vroeg mijn broer aan ons. “We zijn koffie gaan drinken, bij Starbucks. That’s all.” Zei ik simpel, ik zou hem later wel alles gaan vertellen maar niet waar iedereen bij zou zijn. Ik ging naast Niall op de grond zitten aangezien er geen andere plekken meer waren en om eerlijk te zijn zat ik ook liever op de grond, het zat nou eenmaal een stuk lekkerder. “Zullen we vanavond ergens wat gaan eten en dan op een van de kamers films gaan kijken?” Stelde Louis voor, iedereen stemde in in zijn idee en toen begon de discussie wat we zouden gaan eten. Ik keek naar Casey die haar ogen weg rolde en ik lachte even. “Waarom laten jullie Casey en mij niet wat kiezen? Jullie eten toch alles.” Zei ik toen. “Dat is niet waar!” Ging Niall toen in verdediging en ik keek hem met opgetrokken wenkbrauw aan. “Vanmorgen bestond jouw ontbijt uit een croissant met aardbeien jam en stukjes banaan er tussen.” Zei ik, hij begon te lachen en haalde toen zijn schouders op. “Goed, wij kiezen. We sms’en jullie later, dag jongens!” Casey stond op en ik volgde haar voorbeeld en samen liepen we de kamer uit om naar die van mij te gaan, ergens was dit idee een soort ontsnapping aangezien ik haar dolgraag alles wilde vertellen. Ik wist niet waarom maar het voelde goed om mijn hart bij haar te kunnen luchten en het voelde ontzettend vertrouwd aan. “Oké en nu ga je me alles vertellen!” Zei ze meteen terwijl ze op mijn bed begon te springen, ze had een immens grote glimlach op haar gezicht waardoor ik even moest lachen. Ik ging op mijn bed zitten en trok haar toen naar beneden waardoor ze naast me terecht kwam. “We gingen dus praten en ik deed wat jij zei, ik kwam straight to the point.” Ze knikte en maakte rare handbewegingen als teken dat ik verder moest gaan. “Hij zei dat ik hem verkeerd had opgevat en dat hij niets liever wilde dan het te proberen.” Casey begon als een stereotype tienermeisje te gillen en enthousiast te doen waardoor ik in de lach schoot. “Dat meen je niet?” Vroeg ze toen met grote ogen en een brede glimlach. Ik knikte en deed mijn handen voor mijn oren toen ze weer hard begon te gillen. “Oh mijn god, dit is zo geweldig!” Ik knikte en ik voelde me ontzettend vrolijk op dit moment. “Goed, laten we even een restaurant gaan zoeken.” Zei ik toen maar voor ze nog enthousiaster ging doen. Ze knikte en pakte haar mobiel erbij, we zochten wat leuke restaurants op en kwamen uiteindelijk bij een gezellig restaurantje uit dat niet ver hier vandaan was. We sms-ten het adres door naar de jongens en nadat we hadden gereserveerd begonnen we ons om te kleden, Casey haalde allemaal kleding stukken uit mijn koffer en slaakte na een paar minuten een gilletje. “Dit en dit!” Ze gooide een lichte skinny jeans naar mijn hoofd en een geel weid topje, ik hield het even voor me en liep toen naar de badkamer om me om te kleden. Ik wierp even een blik in de spiegel en liep toen twijfelend te kamer weer in, Casey stak haar duimen omhoog en gooide mijn sandalen naar me toe die ik meteen aan deed. “Haar krullen of stijl?” Vroeg ik aan haar terwijl ik in de spiegel keek naar mijn haar. “Krullen! Ik ga me snel omkleden en dan kom ik terug!” En voor ik het wist was ze de kamer uitgelopen naar haar eigen kamer.
JE LEEST
Impossible // Liam Payne
FanfictionHet verhaal over een meisje die meedoet aan een muziekwedstrijd, en daardoor veel drama tegemoet komt. I wish I could be the girl, that had a nice smile and hair that would get him overwhelmed. DUTCH LIAM PAYNE FANFIC (Sorry voor de vage bedchrijv...