90. Liam Payne pov'
We zaten op het zand voor het vuur wat Louis en Zayn samen hadden aangestoken en het voelde aangenaam warm. Maar dat kwam misschien door het meisje wat tussen mijn benen in zat, en leunde tegen mijn borstkast. Ik had mijn armen zwakjes rond haar middel gelegd en leunde met mijn hoofd op haar schouder, ik staarde naar het vuur voor ons en luisterde naar het gesprek wat Victoria met Niall had. Hij was haar enthousiast aan het vertellen over de videoclip die we hadden opgenomen en geïnteresseerd had ze naar zijn verhaal geluisterd. 'Het word vast een mooie video clip.' Zei ze toen en Niall vestigde zijn aandacht op de zak marshmallows die voorbij kwamen. Ik hoorde Victoria zachtjes zuchten en ik keek haar vragend aan, ze schudde haar hoofd als teken dat het niks was en verschoof wat zodat ze schuin tegen me aan zat. Ze had haar benen over de mijne heen gelegd en liet haar hoofd tegen mijn schouder rusten. 'Liam?' murmelde ze mijn naam, ik keek haar afwachtend aan en zag hoe ze op haar onderlip beet. 'Ik hou van je.' Zei ze zachtjes, een glimlach sierde mijn gezicht en ik kon me op dit moment niet gelukkiger voelen dan ik nu deed. 'Ik ook van jou, beautiful.' ik drukte mijn lippen tegen die van haar aan en liet mijn hand op haar heup rusten. Ze drukte haar lippen zachtjes tegen mijn kaak aan en ik voelde een aangename rilling over mijn lichaam heen gaan. Ik had dit soort momenten zo erg gemist de afgelopen anderhalve week, ik voelde haar hand onder mijn shirt op mijn onderbuik rusten en zachtjes kraste ze met haar nagels over mijn huid. Kippenvel ontstond over mijn hele lichaam en ik moest mijn best doen om mijn ademhaling onder controle te kunnen houden. Ze had absoluut geen idee wat ze met me deed en het liefst was ik nu alleen met haar. 'Get a room.' Hoorde we Louis lachen en meteen hield ze op met wat ze aan het doen was.
Het was half twee en we besloten om het vuur te doven met water uit de zee en liepen toen terug richting het huisje, wat op geen dertig meter afstand lag. Ik sloeg mijn arm om Victoria 's middel en hield haar dicht tegen me aan, bang dat ze weg zou gaan. We liepen het huis binnen en ik liep samen met Victoria meteen door naar boven. 'Mag ik een shirt van jou aan?' Vroeg ze aan me en ik knikte, ik gaf haar mijn blauwe superman shirt aan en ze kleedde zich vlug om en het shirt viel net tot over haar kont heen. Ik sliep in enkel mijn boxershort en nadat we de lichten uit hadden gedaan doken we het bed in en ze kwam meteen dicht tegen me aan liggen.
Ik drukte mijn lippen even tegen die van haar aan en ze ging er maar al te graag op in merkte ik, ze liet haar hand rusten op mijn borst en kwam wat meer omhoog zodat het allemaal wat comfortabeler lag. Ik liet mijn handen rusten op haar heupen en ik draaide ons zo om dat ik nu boven haar hing. Met haar handen ging ze door mijn gekrulde haar en ik streek met mijn tong langs haar lippen waar ze gewillig op in ging, ik frummelde met mijn handen aan de onderkant van mijn shirt wat zij aan had en schoof het langzaam omhoog. Ze kwam wat omhoog zodat ik het over haar hoofd heen kon trekken en met mijn hand streelde ik langs haar borst en taille en liet mijn hand vervolgens rusten op haar heup. Ik voelde haar nagels krassen tegen mijn lies aan en ze pakte vervolgens de rand van mijn boxershort was, ik voelde mijn ademhaling versnellen en ik slikte even. Het was dan niet de eerste keer, maar het was nog steeds even perfect als toen. Ik drukte mijn lippen tegen haar sleutelbeen aan en baande een weg naar haar nek en ook haar ademhaling versnelde, ik voelde hoe ze mijn boxer naar beneden schoof die ik niet veel later uit trok. Ik frummelde aan de sluiting van haar BH en ik vervloekte dat ding omdat het maar niet open wilde. Toen ik het dan toch eindelijk open kreeg, trok ik het bij haar uit en liet mijn blik over haar lichaam heen gaan. Ik wist dat ze het niet leuk vond maar ik kon het niet helpen, in mijn ogen was ze zo perfect en ik wou dat ze dat zelf ook eens begon te vinden van zichzelf. Ze liet haar handen in mijn nek rusten en drukte opnieuw haar lippen op de mijne, ik schoof haar hotpants naar beneden en ik zag haar even huiveren toen ik langzaam in haar kwam. Een kreun verliet mijn mond en ik voelde hoe ze haar heupen wat meer omhoog duwde. Ze ademde snel en zweetparels stonden op haar gezicht, ik sloot mijn ogen even en zoende haar opnieuw. Ik voelde me tot mijn hoogtepunt komen en liet me langzaam op mijn rug vallen naast haar. Het enige wat je nu nog kon horen was onze snelle ademhaling en ik voelde haar arm rond mijn middel.
JE LEEST
Impossible // Liam Payne
FanficHet verhaal over een meisje die meedoet aan een muziekwedstrijd, en daardoor veel drama tegemoet komt. I wish I could be the girl, that had a nice smile and hair that would get him overwhelmed. DUTCH LIAM PAYNE FANFIC (Sorry voor de vage bedchrijv...