14.2 dalej

51 2 0
                                    

Cítila to napätie, prevládajúce medzi nimi, napätie, ktoré bolo ako oheň, dokázal aby ním byť pohltená, túžila po ňom a chýbal jej viac než si vôbec dokázal predstaviť.
Láskala ho, pomaly, neúprosne sa dotýkala na tom preňho bezpochyby najcitlivejšom mieste.
Mala ho v rukách, úplne, cítila ako jej ruka objavuje všetko, čo mu túžila dať, všetko s čím sa s ním túžila podeliť.
Dokázala by zabiť osobu, ktorá by sa ho dotkla tak ako ona, ak by jej to potvrdil... ak by sa to stalo... nič by ju nezastavilo... nič by jej nezabránilo pomstiť sa za stratu jedinej osoby, ktorú dokázala okrem majstra milovať. „Povedz, ako veľmi ma ľúbiš, Ren, povedz, že ma potrebuješ...“
„Veľmi ťa potrebujem, Lia... veľmi ťa ľúbim, Lia... ja zbláznim sa z teba, ak, prosím, Lia...“
Potešenie z jeho vlastnej bezmocnosti, bolo také okúzľujúce... priala si ho skutočne vlastniť celého, opäť mu pripomenúť, kam patrí...
Jemne poláskala špičku. A skĺzla späť k ... prestával sa ovládať a to bolo tak okúzľujúce, absolútne ju pohltila moc, ktorú nad ním mala.
„Si môj, Ren... asi ti to budem musieť pripomínať, častejšie, no ty to určite pochopíš...“
„Áno, Lia... isteže, ja... prosím, ešte...“
Dívala sa mu do očí, vychutnávala si ten okamih, absolútnej... celkom sa tomu odovzdala, keď ju bozkával, keď cítila ako jeho pery odpovedali na jej láskanie, prinášajúc vibrujúce teplo, ktoré sa dotýkalo celého jej tela. Keď mu dopriala ten pocit uvoľnenia, keď cítila ako jej úsilie bolo ...
Opierali sa jeden o druhého, cítila jeho blízkosť, jeho absolútnu odovzdanosť, jeho objatie, ktoré akoby bolo zdrojom nekonečnej túžby a radosti.

poznámka: ešte malý bonúsik a dôstojníčka, trošku ešte pokúšam osud... ps: čo myslíte, keby mal v ďalšej poviedke Ren zas pre zmenu dcéru (neskôr) to by tiež bolo fajn, no nie? Som posadnutá liarenom, liaren prekoná všetko...

Bojovníčka sily (občasník)Where stories live. Discover now