„Mama..."
Lia sa usmiala, keď videla, ako sa k nej Aimee snaží dostať. Celá priam pulzovala silou, akoby...
„Ocko sa na teba nehnevá, však?"
„Nie, moja milá, to je len tréning..."
„Tak prečo tvoje šaty..."
Nuž svojím spôsobom zašli trochu ďalej než zvyčajne, no bola to hra medzi nimi, nič vážne, čo by... neskončilo...
Lia pohladkala svoju dcéru po tvári.
„To je len taká hra medzi nami..."
Nechcela, aby malá videla ich tréningový duel, preto ju poslala hrať sa spolu s Issah a Lukom k starej mame, no Aimee bola zrejme opäť až príliš zvedavá a... tak trochu na to doplatila.
No bola aj odvážna, lebo sa postavila medzi nich a cítila jej silu, keď si myslela, že by...
Ren si kľakol k ich päťročnej dcére, ktorá pôsobila stále dosť nespokojne.
„Neboj sa dievčatko, skutočne to nie je nič čo by... Tvoju mamu veľmi ľúbim..."
Chvíľu trvalo, kým bola ochotná ho objať, už jej párkrát vysvetľovala, že je nutné, aby sa udržiavali v kondícii aj týmto spôsobom, ale nepriali si, aby to zatiaľ videla, lebo z pohľadu dieťaťa, to mohlo vyzerať všelijako, no malá očividne neodolala...
„Luke mi povedal niečo iné..."
„Len ťa trochu provokoval, nič viac..." tíšila ju aj Lia, keď napokon dovolila svojmu otcovi, aby ju vzal do náručia.
Aimee sa stále trochu chvela, no zrejme nemala problém s otcovým objatím, ktorého sa zvyčajne len veľmi ťažko vzdávala.
YOU ARE READING
Bojovníčka sily (občasník)
Fanfiction"Nech ti je jasné, že s tebou nebudem mať žiadne zľutovanie." " To jej povedal Kylo Ren, keď mu ju Snoke predstavil ako svoju druhú učeníčku.