***
Bude bojovať.
To bola jej prvá myšlienka, keď sa jej krku dotkol svetelný meč, keď pochopila, že nebude mať časť nájsť ten svoj.
Odkladala ho, omnoho dôslednejšie, odkedy si Luke na ňom takmer odstránil prsty, nechcela, aby sa deti zranili, nechcela, aby... no práve teraz ho potrebovala, keď tak náhle čelila útoku, ktorý neprichádzal od osoby, ktorú by...
Pokúsila sa bojovať, skutočne skočila po tej ruke, ktorá meč držala, no bolo príliš neskoro, niečo sa dotklo jej mysle a ona sa ponárala do temnoty, do temnoty, v ktorej, akoby priam cítila, že... neexistuje nič iné než ...
Prebuď sa...
Musíš sa prebudiť.
Prebuď sa...
To boli jej vlastné myšlienky, ktoré sa jej dotýkali, keď...
Prebuď sa...
Musíš sa prebudiť.
Prebuď sa...
To boli jej vlastné myšlienky, ktoré sa jej dotýkali, keď...
Ren a deti ich tváre občas videla, keď sa jej podarilo na krátku chvíľu otvoriť oči a cítila aj iný pohyb.
Iný pre ňu neobvyklý pohyb, ktorý...
„Lia..."
„Mama..."
Hovorili s ňou, ale ona dokázala len cítiť, že...
„Kylo Ren..." to meno vyslovila, keď sa po prvý raz po dlhom čase samostatne nadýchla.
„Lia, si v poriadku? Naozaj ma vidíš a počuješ, je všetko v ..."
„Áno, myslím, že áno..."
Objal ju tak pevne ako len dokázal a ona sa trochu strhla, keď...
„Prepáč..."
„To nič, to nevadí, ja len že..."
Bola ťažká pripadala si tak, ťažko sa jej hýbalo a...
„Ren, ako dlho som..."
„Takmer tri mesiace..."
Tri mesiace?
Tri mesiace?
Nebolo možné, aby tak dlho, ale...
„Cítim sa zvláštne..."
„To je pochopiteľné, Lia... čudoval by som sa, keby si..."
Aj ona sa ho pevne držala, ale zároveň cítila ten zvláštny pohyb, ktorý bol ako druhé srdce...
„Ren, čo znamená?"
„Si tehotná, zistili sme to až potom, keď si... bolo to vážne, ale vyzerá to tak, že.... sa napokon budete mať dobre..."
„Tehotná, ja som..."
„Viem, teraz to musí byť šok, no... zdá sa, že budeme mať druhé dieťa, vlastne tretie, ak počítam našu dcéru, ktorá..."
Naša dcéra.
Isteže, Issah... ona je predsa, cíti k nej niečo výnimočné už od začiatku aj keď nie je jej dieťaťom, je to jej dievčatko, ktoré...
YOU ARE READING
Bojovníčka sily (občasník)
Fanfiction"Nech ti je jasné, že s tebou nebudem mať žiadne zľutovanie." " To jej povedal Kylo Ren, keď mu ju Snoke predstavil ako svoju druhú učeníčku.